CN1048488

Contract de achiziție publică de servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC și servicii de asistență tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii „Creşterea eficienţei energetice a Liceului Pedagogic Gheorghe Șincai din Municipului Zalǎu– etapa 2”

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
19.10.2022, 09:15
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Județ
Sălaj
Adresă
Strada: Piata Iuliu Maniu, nr. 3
Telefon
+40 260610550
Fax
+40 260661869
Site web
www.zalausj.ro
Titlu licitație
Contract de achiziție publică de servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC și servicii de asistență tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii „Creşterea eficienţei energetice a Liceului Pedagogic Gheorghe Șincai din Municipului Zalǎu– etapa 2”
Descriere succintă
Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciul de elaborare a documentațiilor tehnico-economice (fazele DALI, PT, DTAC, inclusiv verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor), precum şi a serviciului de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii „Creşterea eficienţei energetice a Liceului Pedagogic Gheorghe Șincai din Municipului Zalǎu– etapa 2”, în conformitate cu cerințele din Tema de proiectare nr. 61855 din 05.08.2022 și din Caietele de sarcini nr. 75713/26.09.2022 și nr. 75715/26.09.2022. Termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziție publică are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este de 20 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabilește ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioada adecvată pentru analizarea documentației de atribuire și ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea contractantă.
Cod CPV principal
79930000-2
Număr de referință
4291786/2022/B1.7
Valoare estimată
364700
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Locul
La sediul prestatorului
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
25.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
25.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
0.Tema de proiectare Gh.Sincai.pdf.p7s
6.Propunere Contract de servicii .pdf.p7s
2.Expertiza Tehnica Gh. Sincai Corp B.pdf.p7s
3.EXPERTIZA TEHNICA CANTINA.pdf.p7s
4.Audit Energetic Corp A.pdf.p7s
5.Audit Energetic Corp B.pdf.p7s
6.AUDIT ENERGETIC CANTINA.pdf.p7s
7.EXTRAS CF.pdf.p7s
1.Caiet de sarcini proiectare Gh Sincai.pdf.p7s
5. Formulare.doc.p7s
10.Ghid finantare.pdf.p7s
2.Caiet de sarcini asistenta.pdf.p7s
ANEXA DNSH.pdf.p7s
1.Expertiza Tehnica Gh. Sincai Corp A.pdf.p7s