CN1048532
Autospecială de scanare non-intruzivă cu raze X
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
20.10.2022, 09:42
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Ordine si siguranta publica
Autorități contractante
Denumire
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Județ
Bucureşti
Adresă
Strada: Geniului, nr. 42C
Telefon
+40 213162598/19360
Fax
+40 214087425
Email
Site web
www.politiadefrontiera.ro
Titlu licitație
Autospecială de scanare non-intruzivă cu raze X
Descriere succintă
1. Autoritatea Contractantă achiziționează 4 autospeciale de scanare non-intruzivă cu raze X, în vederea dotării Poliției de Frontieră.
În temeiul art. 221 alin. (1) litera (a) din legea nr. 98/2016, actualizată, autoritatea contractantă utilizează în cadrul procedurii de achiziție clauze de revizuire a contractului după cum urmează:
A) Clauza de revizuire privind opțiunea de suplimentare:
În situația identificării unor surse de finanțare, autoritatea contractantă estimează faptul că va suplimenta contractul în perioada de 12 (doisprezece) luni de la data semnării acestuia cu o cantitate de 5 (cinci) autospeciale de scanare non-intruzivă cu raze X, iar prețul unitar al acestora va rămâne ferm pe perioada clauzei de revizuire.
Astfel, conform precizărilor Instrucțiunii ANAP nr. 1/2021 privind modificările contractului de achiziție publică/contractului de achiziție sectorială/acordului cadru, valoarea estimată a contractului include opțiunea de suplimentare.
B) Clauza de revizuire privind înlocuirea produselor ofertate cu produse de ultimă generație.
Autoritatea contractantă precizează faptul că va utiliza clauza de revizuire pentru livrarea unor produse de ultimă generație în situația în care producătorul produselor ofertate inițial a declarat în perioada de valabilitate a contractului drept end of sale /end of life/end of support produsele ofertate inițial. La aplicarea clauzei de revizuire valoarea contractului nu se va modifica, iar propunerile de înlocuire vor fi analizate de autoritatea contractantă pentru ca specificațiile tehnice ale produselor nou propuse să fie echivalente sau superioare cu specificațiile tehnice ale produselor ofertate inițial. 2. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECȚIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
3. Solicitările de clarificare în legatură cu documentația de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secțiunii dedicate „Întrebări” din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfășurare. Pentru vizualizarea documentației de atribuire încărcate în SEAP op. ec. trebuie să dispună de un program necesar vizualizării fișierelor semnate electronic.
4. ATENȚIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesați vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele atașate la secțiunea „Întrebări" NU VOR CONȚINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!
Cod CPV principal
38582000-8
Număr de referință
4193222_2022_PAAPD1369990
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Clauza suspensivă: Procedura de atribuire va fi inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de aprobarea AR a contractului de finanțare din cadrul Programului Național aferent Instrumentului pentru Managementul Frontierelor și Vize – cadrul financiar 2021-2027, pentru care există acord de principiu sau alte surse de finanțare. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg ca autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu cauzat în cazul în care nu va achiziționa echipamentele vizate, indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu.
Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. În temeiul art. 221 alin. (1) litera (a) din legea nr. 98/2016, actualizată, autoritatea contractantă utilizează în cadrul procedurii de achiziție clauze de revizuire a contractului după cum urmează:
A) Clauza de revizuire privind opțiunea de suplimentare:
În situația identificării unor surse de finanțare, autoritatea contractantă estimează faptul că va suplimenta contractul în perioada de 12 (doisprezece) luni de la data semnării acestuia cu o cantitate de 5 (cinci) autospeciale de scanare non-intruzivă cu raze X, iar prețul unitar al acestora va rămâne ferm pe perioada clauzei de revizuire.
Astfel, conform precizărilor Instrucțiunii ANAP nr. 1/2021 privind modificările contractului de achiziție publică/contractului de achiziție sectorială/acordului cadru, valoarea estimată a contractului include opțiunea de suplimentare și este prezentată în tabelul 1.
B) Clauza de revizuire privind înlocuirea produselor ofertate cu produse de ultimă generație.
Autoritatea contractantă precizează faptul că va utiliza clauza de revizuire pentru livrarea unor produse de ultimă generație în situația în care producătorul produselor ofertate inițial a declarat în perioada de valabilitate a contractului drept end of sale /end of life/end of support produsele ofertate inițial. La aplicarea clauzei de revizuire valoarea contractului nu se va modifica, iar propunerile de înlocuire vor fi analizate de autoritatea contractantă pentru ca specificațiile tehnice ale produselor nou propuse să fie echivalente sau superioare cu specificațiile tehnice ale produselor ofertate inițial. Termenul de livrare a produselor ce fac obiectul contractului este de 9 luni de la data semnării acestuia de către ultima parte pentru cantitatea minimă.
În situația utilizării clauzei de suplimentare, termenul de livrare este de 9 luni de la data semnării actului adițional de către ultima parte.
Monedă
RON
Locul
B-dul Geniului, nr. 42C, Sector 6, BUCUREȘTI
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
25.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
25.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet de sarcini si specificatii tehnice.pdf.p7s
Formulare.docx.p7s
Formular nr. 8 - matrice de conformitate.xlsx.p7s
Proiect contract - autospeciala de scanare non-intruziva cu raze X.pdf.p7s