SCN1116113
Servicii de dirigenție de șantier, pentru lucrările aferente obiectivului de investiții ”Dezvoltarea facilităţilor de pregătire şi a capabilităţilor de intervenţie necesare gestionării situaţiilor de urgenţă în domeniul CBRNe şi pirotehnic asociat, generate de acte de rea-voinţă”
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
25.10.2022, 10:46
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Ordine si siguranta publica
Autorități contractante
Titlu licitație
Servicii de dirigenție de șantier, pentru lucrările aferente obiectivului de investiții ”Dezvoltarea facilităţilor de pregătire şi a capabilităţilor de intervenţie necesare gestionării situaţiilor de urgenţă în domeniul CBRNe şi pirotehnic asociat, generate de acte de rea-voinţă”
Descriere succintă
Servicii de dirigenție de șantier în cadrul proiectului “Dezvoltarea facilităţilor de pregătire şi a capabilităţilor de intervenţie necesare gestionării situaţiilor de urgenţă în domeniul CBRNe şi pirotehnic asociat, generate de acte de rea-voinţă'' În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabilește termenul limităîn care operatorii economici pot adresa solicitări de clarificare, respectiv în care aceasta va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare, după cum urmează:
1. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire este de 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
2. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea Contractantă.
Solicitările de clarificări vor fi transmise în format editabil, în SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă. Pentru a transmite o solicitare de clarificări Autorității Contractante, Operatorul Economic interesat acționează butonul "Adauga solicitare" din secțiunea "SOLICITARI DE CLARIFICARE / INTREBARI" disponibilă din detaliul procedurii.
Număr de referință
2/13624359/2022
Tip contract
Servicii
Valoare estimată
525579.92
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Bucureşti
Locul
Bucureşti
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
08.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
08.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Sectiunea B - CS dirigentie santier -semnat.doc.p7s
Sectiunea A - Instructiuni pentru ofertanti-semnat.docx.p7s
Sectiunea C - Proiect contract prestari servicii-semnat.doc.p7s
Sectiunea D Formulare utilizate in cadrul procedurii-semnat.doc.p7s