CN1048866
Furnizare de produse si servicii “Sistem informatic integrat front-office si back-office pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competente exclusive” în vederea implementării proiectului ”Continuarea simplificării procedurilor administrative la nivelul Municipiului Gherla (cod SMIS: 155157)”
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
28.10.2022, 11:56
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
MUNICIPIUL GHERLA
Județ
Cluj
Adresă
Strada: Bobilna , nr. 2
Telefon
+40 771695473
Email
Site web
www.gherla.ro
Titlu licitație
Furnizare de produse si servicii “Sistem informatic integrat front-office si back-office pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competente exclusive” în vederea implementării proiectului ”Continuarea simplificării procedurilor administrative la nivelul Municipiului Gherla (cod SMIS: 155157)”
Descriere succintă
Furnizarea unui sistem informatic integrat cu componente front-office și back-office, care să permită atât interacțiunea electronică cu cetățenii, prin servicii electronice implementate în cadrul unui portal web dedicat, cât și aplicații dedicate care să permită procesarea cererilor primite în cadrul compartimentelor specializate ale Primăriei (aplicații back-office).
Achiziția include totalitatea echipamentelor hardware (server aplicații, terminal interactiv self-tax), licențelor pentru modulele front-office si back-office, serviciilor IT de implementare a funcționalităților specifice platformei integratei (analiza și proiectare, instalare si configurare echipamente si aplicații, instruire utilizatori), necesare pentru operaționalizarea unui platforme informatice integrate pentru servicii electronice complete vizând competențele exclusive e ale primăriei, care să respecte totalitatea cerințelor funcționale și tehnice solicitate în caietul de sarcini (în conformitate cu pct 3.3. Produsele solicitate şi operaţiunile cu titlu accesoriu necesar a fi realizate (serviciile de implementare) parte integrantă a documentației de atribuire.).
Valoarea estimata totală a contractului, fara TVA: 2.146.000 lei. Monedă: RON
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 din instructiunile pentru ofertanti, respectiv 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Ofertanții vor avea în vedere ofertarea unui sistem informatic integrat care va include toate componentele hardware solicitate, software standard de sistem și software specializat de aplicație care să respecte cerințele minimale ale caietului de sarcini și să permită atingerea integrală a obiectivelor proiectului, conform caietului de sarcini.
Precizări privind sesiunea demonstrativă:
Având in vedere faptul că strategia de implementare a proiectului implică achiziționarea unor platforme software standard, ale căror funcționalități standard de administrare vor fi utilizate ȋn cadrul contractului pentru configurarea unor fluxuri de lucru specifice in funcție de specificul activității Beneficiarului, fapt ce necesita derularea unei etape de analiza/studiere proceduri interne/implementare proceduri de lucru, ȋn cadrul scenariilor demonstrative nu se va verifica decât un set restrâns de funcționalități de bază ale platformelor software ofertate, care este obligatoriu să existe ȋn platformele ofertate (platforme software standard de tip COTS), care vor fi configurate generic. Nu vor face obiectul ȋn cadrul scenariilor demonstrative aspecte care ţin de configurarea specifică a platformelor ofertate pentru autoritatea contractantă Pentru demonstrarea conformității propunerilor tehnice prezentate cu solicitările caietului de sarcini, ofertanții au obligația de a depune până la data și ora limită de depunere a ofertelor în anunțul de participare, o înregistrare audio-video a sesiunii demonstrative prin care vor prezenta modalitatea prin care soluțiile ofertate incluse în soluția tehnică răspund la funcționalitățile prezentate în scenariile care sunt detaliate la cap.10.4.1 Portal/modul de servicii electronice si 10.4.2Managementul parcărilor publice
Cod CPV principal
72212517-6
Număr de referință
4349071/2022/04
Valoare estimată
2146000
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Locul
Locul principal de executare: Str. Bobîlna, nr. 2
Municipiul Gherla, jud. Cluj
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
28.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
28.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
3.Caiet de sarcini-semnat.pdf.p7m
4.Aviz CTE Pr. Mun. Gherla-semnat.pdf.p7m
6.Model de Contract-semnat.pdf.p7m
7.Modele formulare-semnat.pdf.p7m
8.Instructiuni pentru ofertanti-semnat.pdf.p7m
9.Declaratie fc decizie-semnat.pdf.p7m