SCN1116530

Server

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
02.11.2022, 09:03
Stare procedura
Atribuita
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Electricitate
Autorități contractante
Titlu licitație
Server
Descriere succintă
Se va încheia contract sectorial de furnizare cu durata de 120 de zile si termen de livrare de 60 de zile de la semnarea si inregistrarea contractului. Achizitie de servere, conform Caietului de sarcini nr. 810 / DTIC/07.10.2022, emis de Departamentul T.I.C. al S. CEO S.A.. Solicitarile de clarificari se vor face cu 5 zile inainte de data de depunere a ofertelor la sectiunea intrebari in SICAP, iar raspunsul entitatii contractante se va transmite cu cel putin 3 zile inainte data de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde numai la solicitarile de clarificari depuse pana la termenul limita, stabilit pentru primirea acestora.
Număr de referință
30267310-2022-481.2
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
296250
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Gorj
Locul
Sediul Executiv al S. CEO S.A. - Municipiul Targu Jiu, strada Alexandru Ioan Cuza, nr.5, judeţul Gorj, cod poştal 210140.
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
17.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
17.02.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Formulare de oferta.pdf.p7s
Caiet de sarcini Servere.pdf.p7s
Instructiuni.pdf.p7s
Model contrat.pdf.p7s