SCN1116533
Executie lucrari pentru “Reabilitare si Modernizare drumuri si trotuare in com. Florești, sat Florești, jud. Prahova”
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
02.11.2022, 09:13
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Executie lucrari pentru “Reabilitare si Modernizare drumuri si trotuare in com. Florești, sat Florești, jud. Prahova”
Descriere succintă
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de Executie lucrari pentru “Reabilitare si Modernizare drumuri si trotuare in com. Florești, sat Florești, jud. Prahova”, conform specificatiilor din documentatia de atribuire
Executarea lucrărilor
Prin implementarea investiției propuse se vor atinge următoarele obiective preconizate:
- Modernizarea drumurilor situate in intravilanul comunei Floresti conform specificatiilor din documentatia de atribuire
Numar zile pană la care se pot solicita clarificări inainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9 zile
Autoritatea contractanta va raspunde solicitărilor de clarificări, inainte de data limită de depunere a ofertelor cu 6 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor.
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice si H.G. nr. 395/2016, cu modificările si completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(l) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.
Număr de referință
7
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
3458067.40
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
FARA avans. Plati conform contract.
Monedă
RON
Județ
Prahova
Locul
Localitatea Primaria Floresti, judet Prahova
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
18.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
18.02.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
2. Instructiuni ofertanti.pdf.p7s
3. Caiet de sarcini.pdf.p7s
4. Documentatie tehnica part 1.pdf.p7s
5. Documentatie tehnica part 2.pdf.p7s
6. Documentatie tehnica part 3.pdf.p7s
7. Documentatie tehnica part 4.rar.p7s
8. Formulare finale.pdf.p7s
9. Model contract.pdf.p7s