CN1049176
Proiectare și Execuție, aferente obiectivului: „Pasaj denivelat peste DN 1 (Centura Vest) la intersecția cu DJ 101 I și strada Buda, județul Prahova”
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
07.11.2022, 14:11
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
CONSILIUL JUDETUL PRAHOVA, DIRECTIA SERVICII SI ACHIZITII PUBLICE
Județ
Prahova
Adresă
Bulevardul Republicii, nr. 2-4
Telefon
+40 244514545
Fax
+40 244511611
Email
Site web
www.cjph.ro
Titlu licitație
Proiectare și Execuție, aferente obiectivului: „Pasaj denivelat peste DN 1 (Centura Vest) la intersecția cu DJ 101 I și strada Buda, județul Prahova”
Descriere succintă
Investitia cuprinde Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor.
Potrivit devizului general realizat in cadrul Studiului de Fezabilitate Actualizat, valoarea estimata totală pentru proiectarea si executia lucrărilor este de 96.069.843,44 lei fara TVA formata din: A. Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari cu o Valoare estimata este de 3.419.544,87 lei fara TVA, formata din:
Cap. 3.1.1. - Valoarea estimata – Studii de teren 42.000,00 lei fără TVA;
Cap. 3.5.4. – Valoare estimata – Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 7.500,00 lei fără TVA
Cap. 3.5.5. - Valoarea estimata – Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie: 40.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.5.6. - Valoarea estimata - Proiect tehnic si detalii de executie: 3.200.000 lei fara TVA
Cap. 3.8.1. - Valoarea estimata - Asistenta tehnica din partea proiectantului: 130.044,87 lei fara TVA (din care 3.8.1.1 - pe perioada de executie a lucrarilor – 112.044,87 lei fara TVA si 3.8.1.2. pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC – 18.000,00 lei fara TVA); B. Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu o Valoare estimata este de 92.650.298,57 lei fara TVA, formata din:
Cap. 1.3. Valoare estimata – Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala: 50.000,00 lei fara TVA;
Cap. 1.4. - Valoarea estimata - Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor: 24.610.413,00 lei fara TVA;
Cap. 4.1. - Valoarea estimata Constructii si instalatii: 66.009.597,64 lei fara TVA;
Cap. 5.1. - Valoarea estimata Organizare de şantier: 1.980.287,93 lei fara TVA (din care 5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 1.650.239,94 lei f Procedura de atribuire este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de obținerea finanțării pentru obiectivul de investiții, fie prin semnarea contractului de finanțare. Acest fapt realizându-se cu respectarea dispozițiilor art. 143 din Hotărârea Guvernului nr. 395/2016. Având în vedere dispozițiile Legii nr. 98/2016 și Hotărârii Guvernului nr 395/2016, Consiliul Judetean Prahova în calitate de Autoritate Contractantă precizează că va încheia contract cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare într-un termen estimat de 12 luni. În cazul în care, deși vor fi inițiate demersurile legale necesare, nu va fi posibilă obținerea finanțării investiției Autoritatea Contractantă va avea obligația de a anula procedura de achiziție, derularea contractului de achiziție publică devenind imposibilă conform art. 211 lit. b) din Legea 98/2016, fără a fi create circumstanțele artificiale de anulare a procedurii. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale/clauzei suspensive asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.” Autoritatea contractantă va raspunde la solicitarile de clarificari in a 12-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 22 zile.
Cod CPV principal
45221111-3
Număr de referință
22434/2842889/2022
Valoare estimată
96069843.44
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Finanțarea se face din buget local, buget de stat, alte surse legal constituite.
Procedura de atribuire este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de obținerea finanțării pentru obiectivul de investiții, fie prin semnarea contractului de finanțare. Acest fapt realizându-se cu respectarea dispozițiilor art. 143 din Hotărârea Guvernului nr. 395/2016. Având în vedere dispozițiile Legii nr. 98/2016 și Hotărârii Guvernului nr 395/2016, Consiliul Judetean Prahova în calitate de Autoritate Contractantă precizează că va încheia contract cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare într-un termen estimat de 12 luni. În cazul în care, deși vor fi inițiate demersurile legale necesare, nu va fi posibilă obținerea finanțării investiției Autoritatea Contractantă va avea obligația de a anula procedura de achiziție, derularea contractului de achiziție publică devenind imposibilă conform art. 211 lit. b) din Legea 98/2016, fără a fi create circumstanțele artificiale de anulare a procedurii. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale/clauzei suspensive asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.”
Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventuale prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
Monedă
RON
Locul
Intravilanul comunei Blejoi și în extravilanul comunei Ariceștii Rahtivani.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
14.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
14.06.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
5. SF_compressed (1)-1-150.pdf.p7s
5. SF_compressed (1)-151-250.pdf.p7s
5.24. RT BUDA.pdf.p7s
5.25. SDN .pdf.p7s
5.26. St. geo Pasaj DN 1.pdf.p7s
5.27. STS.pdf.p7s
5.28. Studiu de trafic-Pasaj Buda.pdf.p7s
5.29. VODAFONE.pdf.p7s
7.Formulare P+E Buda.doc.p7s
8.1. ACORD CONTRACTUAL.doc.p7s
8.2. Conditii specifice.docx.p7s
8.3. Conditii generale.doc.p7s
5.3 aviz conpet.pdf.p7s
3. CAIET DE SARCINI BUDA.pdf.p7s
5.1. aviz anif.pdf.p7s
5.2. aviz cnair.pdf.p7s
5.4. aviz distrigaz.pdf.p7s
5.5. AVIZ DRUM JUDETEAN.pdf.p7s
5.6. aviz electrica.pdf.p7s
5.7. aviz esz.pdf.p7s
5.8. aviz hidro ph.pdf.p7s
5.9. aviz IGPR FIBRA OPTICA.pdf.p7s
5.10. aviz telekom.pdf.p7s
5.11. aviz transgaz.pdf.p7s
5.12. CULTURA.pdf.p7s
5.13. DRUMURI BLEJOI.pdf.p7s
5.14. DRUMURI PAULESTI.pdf.p7s
5.15. DSP.pdf.p7s
5.16. Fise DN 1.pdf.p7s
5.17. IPJ PH.pdf.p7s
5.18.MEDIU PUZ PASAJ.pdf.p7s
5.19. MUZEUL DE ISTORIE.pdf.p7s
5.20.PAMA.pdf.p7s
5.21. PETROTRANS.pdf.p7s
5.22. POLITIE BLEJOI.pdf.p7s
5.23. POLITIE PAULESTI.pdf.p7s