SCN1117167
Contract de lucrări având ca obiect execuția lucrărilor pentru obiectivul de investiții ”REFACERE STRĂZI – 5,4 km și REFACERE DRUM AGRICOL – 11,5 km, Comuna BREAZA, Județul Mureș” (etapa 1 - 8,165 km)
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
16.11.2022, 10:57
Stare procedura
Anulata
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Contract de lucrări având ca obiect execuția lucrărilor pentru obiectivul de investiții ”REFACERE STRĂZI – 5,4 km și REFACERE DRUM AGRICOL – 11,5 km, Comuna BREAZA, Județul Mureș” (etapa 1 - 8,165 km)
Descriere succintă
Obiectul General al Contractului ce rezultă din această procedură îl reprezintă execuția lucrărilor pentru obiectivul de investiții REFACERE STRĂZI – 5,4 km și REFACERE DRUM AGRICOL – 11,5 km, Comuna BREAZA, Județul Mureș în conformitate cu soluția tehnico-economică stabilită prin Proiectul tehnic de execuție elaborat de TQM MANAGEMENT S.R.L. documentație atașată ca anexă în cadrul secțiunii (”Caiet de Sarcini”).
Obiectul specific al Contractului este reprezentat de îndeplinirea de către viitorul Antreprenor aurmătoarelor activități specifice:
1) Execuția lucrărilor de construcții conform datelor de intrare din Proiectul tehnic de execuție cu respectarea listelor de cantități de lucrări;
2) Efectuarea testelor necesare atât pe parcursul execuției lucrărilor cât și la recepția acestora Orice Operator Economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare cu privire la Documentația de atribuire până la termenul limită mai sus menționat (paragraful I.3) COMUNICARE - Numărul de zile înainte de termenul limită pentru depunerea Ofertelor până când operatorii economici pot solicita clarificări): 10 zile
Pe perioada pregătirii Ofertelor răspunsurile la solicitările de clarificări (dacă există) sau amendamentele emise de Autoritatea Contractantă (dacă există) vor face parte din Documentația de atribuire și vor fi comunicate tuturor potențialilor Ofertanți, sub forma unui Buletin de răspuns consolidat.
Data/datele la care Autoritatea Contractantă va răspunde (prin intermediul Buletinului/Buletinelor consolidat/consolidate de răspuns) în mod clar și complet la toate Solicitările de clarificări și la toate solicitările de informații suplimentare primite de la Operatorii Economici interesați este/sunt:
i. cu 7 zile calendaristice înainte de termenul limită pentru primirea Ofertelor (termenul fiind menționat în Anunțul de participare în conformitate cu Secțiunea IV.2.2. Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare.
Toate Buletinele de răspuns vor fi disponibile oricărui Operator Economic interesat prin accesarea secțiunii "LISTĂ CLARIFICĂRI, NOTIFICĂRI ȘI DECIZII" din Anunțul de participare asociat acestei proceduri prin intermediul Sistemului electronic de achiziții publice, utilizând interfața: www.e-licitatie.ro.
Număr de referință
4565237/2022/2506
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
1638235
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Mureş
Locul
COMUNA BREAZA, JUDEȚUL MUREȘ
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
07.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
07.04.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Sect.C1_Caiet de sarcini_PS_LUCRARI CALAMITATI-semnat.pdf.p7s
Sect.C2_Liste de cantitati Breaza-ET. I. noiembrie 2022-semnat.pdf.p7s
Sect.E_Formulare pentru depunerea ofertei-semnat.docx.p7s
Sect.C2_Volumul 1_Piese scrise si desenate-semnat.pdf.p7s
Sect.D1_Clauze contractuale-semnat.pdf.p7s
Sect.D2_Conditii Generale ale Contractului-semnat.pdf.p7s
Sect.D3_Conditii specifice ale Contractului-semnat.pdf.p7s