CN1048374
Contract de achiziție publică de servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC și servicii de asistență tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creșterea eficienței energetice a Școlii Gimnaziale Iuliu Maniu din municipiul Zalău”
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
17.10.2022, 08:56
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Județ
Sălaj
Adresă
Strada: Piata Iuliu Maniu, nr. 3
Telefon
+40 260610550
Fax
+40 260661869
Email
Site web
www.zalausj.ro
Titlu licitație
Contract de achiziție publică de servicii: Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice, faza DALI, PT, DTAC și servicii de asistență tehnică pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creșterea eficienței energetice a Școlii Gimnaziale Iuliu Maniu din municipiul Zalău”
Descriere succintă
Contractul de servicii cuprinde prestarea serviciul de elaborare a documentațiilor tehnico-economice (fazele DALI, PT, DTAC, inclusiv verificarea tehnică de calitate a documentaţiilor), precum şi a serviciului de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor la obiectivul de investiţii ,,Creșterea eficienței energetice a Școlii Gimnaziale Iuliu Maniu din municipiul Zalău”, în conformitate cu cerințele din Tema de proiectare nr. 61716 din 05.08.2022 și din Caietele de sarcini nr. 71549/12.09.2022 și nr. 71551/12.09.2022.
Termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziție publică are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este de 20 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabilește ca termenul limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare cu 11 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioada adecvată pentru analizarea documentației de atribuire și ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea contractantă.
Cod CPV principal
79930000-2
Număr de referință
4291786/2022/B1.5
Valoare estimată
268000
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Locul
La sediul prestatorului
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
18.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
18.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
AC SARPANTA SC I MANIU ZALAU.PDF.p7s
ANEXA DNSH.pdf.p7s
AUDIT ENERGETIC SC I MANIU CORP A+B.pdf.p7s
AUDIT ENERGETIC SC I MANIU CORP C.pdf.p7s
Caiet de sarcini asistenta tehnica.pdf.p7s
Caiet de sarcini DALI, PT si DTAC.pdf.p7s
Contract de servicii-Propunere.pdf.p7s
DOCUMENTE DE PROPRIETATE S.pdf.p7s
EXPERTIZA TEHNICA SC I MANIU CORP A+B.pdf.p7s
EXPERTIZA TEHNICA SC I MANIU CORP C BUN.pdf.p7s
Formulare.doc.p7s
Ghid finantare.pdf.p7s
Tema de proiectare.pdf.p7s