CN1049545

Execuția lucrărilor de realizare stație de capăt și modernizarea stațiilor de autobuz pe traseul de transport public aferente investiției: „Reducerea emisiilor de carbon în Municipiul Sfântu Gheorghe prin investiții bazate pe Planul de Mobilitate Urbană Durabilă

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
16.11.2022, 15:46
Stare procedura
Suspendata
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
Municipiul Sfantu Gheorghe
Județ
Covasna
Adresă
Strada: 1 Decembrie 1918, nr. 2
Telefon
+40 267316902
Fax
+40 267316902
Site web
https://www.sfantugheorgheinfo.ro
Titlu licitație
Execuția lucrărilor de realizare stație de capăt și modernizarea stațiilor de autobuz pe traseul de transport public aferente investiției: „Reducerea emisiilor de carbon în Municipiul Sfântu Gheorghe prin investiții bazate pe Planul de Mobilitate Urbană Durabilă
Descriere succintă
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuția lucrărilor identificate în documentația tehnico-economica pusa la dispozitie și include: i. achiziționarea tuturor materialelor și produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor și echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare, daca este cazul) necesare pentru execuția lucrărilor; ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea șantierului, sau orice autorizație necesară Antreprenorului de la autoritățile competente pentru executarea lucrărilor și realizarea activităților și lucrărilor temporare; iii. transportul la șantier a oricăror materiale, utilaje, componente și echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuția lucrărilor; iv. orice testare și testele relevante, așa cum sunt aceste testări și teste solicitate prin legislația și reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calității în construcții; v. orice consumabile necesare pentru execuția lucrărilor și realizarea testărilor; vi. întreținerea normală și extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă; vii. activități și consumabile necesare pentru menținerea șantierului curat și funcțional, demontarea și îndepărtarea oricăror lucrări sau activități provizorii; viii. pregătirea oricărei documentații necesare Antreprenorului pentru execuția lucrărilor, documentație care include dar nu se limitează la: a. Grafice generale de realizare a investiției publice (fizice); b. Planul calității pentru execuție; c. Planul de control al calității; d. Certificările și rezultatele testelor materialelor ix. Documentarea informațiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcției, inclusiv documentarea instrucțiunilor de exploatare Notă: Achiziționarea stațiilor de încărcare electrică și montajul acestora nu fac obiectul prezentei proceduri dar, Având în vedere complementaritatea cu investițiile mai sus menționate, dar mai ales cu achiziția de autobuze electrice și pentru informare și o bună coordonare a elementelor constructive – unele date tehnice rămân incluse în prezenta documentație de atribuire. Termenii și condițiile contractului includ și o garanție pentru execuția lucrărilor de minim 3 ani, inclusiv dotări. Termenul pana la care se pot solicita clarificari de la autoritatea contractanta este de 18 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Termenul pana la care autoritatea contractanta raspunde la solicitarile de clarificari este de 11 zile inainte de data de depunere oferte.
Cod CPV principal
45213311-6
Număr de referință
4404605_2022_PAAPD1375629
Valoare estimată
6689429
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Locul
Municipiul Sfantu Gheorghe
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
23.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
23.04.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Model contract Conditii speciale si Acordul contractual 2statii.docx.p7s
Memoriu rezistenta STP.pdf.p7s
Parte desenata instal.pdf.p7s
Parte desenata.pdf.p7s
Parte scrisa instal.pdf.p7s
Parte scrisa.pdf.p7s
Rezistenta - parte desenata.pdf.p7s
01. Arhitectura - Parte scrisa - STATII.pdf.p7s
Arhitectura - Parte desenata - STATII.pdf.p7s
Breviar de calcul.pdf.p7s
Caiet de sarcini executie STP.docx.p7s
D.T.O.E - PARTE DESENATA - STATII.pdf.p7s
D.T.O.E - PARTE SCRISA - STATII.pdf.p7s
Fise Tehnice - STP.pdf.p7s
Formulare Rmodel statii.docx.p7s
INSTALATII SANITARE - P.T - PARTE DESENATA.pdf.p7s
INSTALATII SANITARE - P.T - PARTE SCRISA.pdf.p7s
Liste cantitati fara pret.pdf.p7s
MEMORIU GENERAL - P.T..pdf.p7s