SCN1116770

Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitie:Reabilitarea, modernizarea si dotarea caminului cultural din str. Dealul Viilor, nr. 14, municipiul Dej, judetul Cluj.

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
08.11.2022, 10:00
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Constructii si amenajari teritoriale
Autorități contractante
Titlu licitație
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitie:Reabilitarea, modernizarea si dotarea caminului cultural din str. Dealul Viilor, nr. 14, municipiul Dej, judetul Cluj.
Descriere succintă
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitie: Reabilitarea, modernizarea si dotarea caminului cultural din str. Dealul Viilor, nr. 14, municipiul Dej, judetul Cluj Valoarea estimata este de 4.314.834,64 lei, fara TVA, compusa din: - Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 166.256,77 lei; - Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza:4.064.675,18 lei; - Cap. 5 - Alte cheltuieli: 83.902,69 lei, din care: - Subcap. 5.1 – Organizare de santier: 83.902,69 lei, din care: - Subcap. 5.1.1 – Lucrari constructii: 67.122,15 lei; - Subcap. 5.1.2 - Cheltuieli conexe organizarii santierului: 16.780,54 lei. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
x
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
4314834.64
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Durata prevazuta la II.2.7 este compusa din : executia (9 luni), proiectarea (3 luni) si perioada de garantie de buna executie a lucrarilor (36 luni)
Monedă
RON
Județ
Cluj
Locul
municipiul Dej, judetul Cluj
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
06.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
06.12.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
12
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
DT nou.rar.p7s
Contract P+E 10.10.2022.doc.p7s
Formulare p+e.doc.p7s