SCN1115817

“Sistem de canalizare menajeră în localitățile Merghindeal și Dealu Frumos, din comuna Merghindeal, județul Sibiu”

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
19.10.2022, 13:22
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
“Sistem de canalizare menajeră în localitățile Merghindeal și Dealu Frumos, din comuna Merghindeal, județul Sibiu”
Descriere succintă
Lucrarile din cadrul contractului de achizitie publica de lucrari de tip “executie” - “Sistem de canalizare menajeră în localitățile Merghindeal și Dealu Frumos, din comuna Merghindeal, județul Sibiu” obiectiv investitional care va fi finantat prin Programul National de Investiții “Anghel Saligny” și bugetul local, sunt grupate în următoarele lucrari principale: OBIECTUL 1 - RETEA DE CANALIZARE MENAJERA OBIECTUL 2 - STATII DE POMPARE APA UZATA MENAJERA OBIECTUL 3 - CONDUCTE DE REFULARE APA UZATA MENAJERA OBIECTUL 4 – RACORDURI INDIVIDUALE LA RETEAUA DE CANALIZARE MENAJERA Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informații suplimentare în legătura cu documentația de atribuire cu 14 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări/informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire, în a 7-a zi dinainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Număr de referință
2022/5192942/01
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
14016052.59
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Fonduri nerambursabile în cadrul Programului National de Investiții “Anghel Saligny” si bugetul local. Proiectul se află în faza de prefinanțare prin Programul Național de Investiții “Anghel Saligny”. În acest caz, procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu acestă destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Contractul de finanțare se află în faza de precontractare, iar autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a NU semna contractul de lucrări înainte de semnarea contractului de finanțare. Efectele prezentei clauze suspensive vor înceta de îndată ce se va semna contractul de finantare, Beneficiarul angajându-se ca în termen de 7 (șapte) zile de la intrarea în posesie a respectivului document, să înștiințeze contractantul cu privire la semnarea contractului. In cazul in care pana la desemnarea castigatorului procedurii de atribuire si comunicarea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire, semnarea contractului de finantare intarzie din motive neimputabile autoritatii contractante, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator sa accepte prelungirea valabilitatii ofertei desemnata castigatoare si a garantiei de participare in mod corespunzator. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare nu se va semna, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării din partea MDLPA cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă și/sau MDLPA nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă și/sau MDLPA au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Clauza suspensiva are o valabilitate de 6 luni. In conditiile in care dupa expirarea valabilitatii clauzei, Autoritatea Contractanta nu poate asigura finantarea necesara incheierii contractului si implementarii acestuia, aceasta isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.
Monedă
RON
Județ
Sibiu
Locul
- Localitate: Merghindeal, judetul Sibiu; - la sediul achizitorului;
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
15.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
15.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
AVIZE SI AUTORIZATII-semnat.rar.p7m
0.4 revizie 1 - Sectiunea 4 - Clauze contractuale (1)-semnat-semnat.doc.p7m
0.3 revizie 1 - Sectiunea 3 - FORMULARE Contract de lucrari-semnat.doc.p7m
CAIET DE SARCINI (2)-semnat.pdf.p7m
PT+DDE - format PDF - piese desenate-semnat.rar.p7m
PT+DDE - format PDF - piese scrise-semnat.rar.p7m