SCN1116575
Servicii de investigatii economico–financiare si de auditare a unor lucrari de investitii de modernizare instalatii electrice de distributie finalizate cu proces verbal de punere in functiune
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
03.11.2022, 07:14
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Electricitate
Autorități contractante
Titlu licitație
Servicii de investigatii economico–financiare si de auditare a unor lucrari de investitii de modernizare instalatii electrice de distributie finalizate cu proces verbal de punere in functiune
Descriere succintă
Achiziția de servicii de investigatii economico–financiare si de auditare a 22 de lucrari de modernizare instalatii electrice de distributie finalizate cu proces verbal de punere in functiune, asftel:
- Verificarea situatiilor de lucrari si a situatiilor financiare aprobate la plata pentru lucrarile executate;
- Verificarea si clarificarea modului de executie a lucrarilor, a naturii si valorii prestatiilor, cu tot cu verificarea lucrarilor ascunse;
- Identificarea modului de derulare si respectare a clauzelor contractuale;
- Identificarea modului de intocmire si semnare a proceselor verbale la terminarea lucrarilor
Se va incheia un contract de prestare servicii cu valabilitate de 2 luni incepand cu data semnarii acestuia de catre ambele parti. Solicitarile de clarificari privind documentia de atribuire si amendamentele la modelul de contract se vor transmite cu cel putin 5 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor iar raspunsul consolidat al entitatii contractante in mod clar, complet si fara ambiguitati la toate solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare va fi transmis cu cel putin 3 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări/amendamente adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit mai sus.
Număr de referință
14476722/2022/53-3
Tip contract
Servicii
Valoare estimată
134500
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
RO
Locul
Judetele indicate in Caietul de sarcini.
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
14.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
14.02.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Model contract.zip.p7s
Caiet de sarcini.pdf.p7s
Formulare.docx.p7s