SCN1117563
ACHIZITIE PUBLICA LUCRARI AMENAJARE CENTRU SOCIAL INTEGRAT PENTRU PERSOANE VARSTNICE SI CANTINA DE AJUTOR SOCIAL
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
24.11.2022, 09:48
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Protectie sociala
Titlu licitație
ACHIZITIE PUBLICA LUCRARI AMENAJARE CENTRU SOCIAL INTEGRAT PENTRU PERSOANE VARSTNICE SI CANTINA DE AJUTOR SOCIAL
Descriere succintă
Obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit consta in amenajarea unui Centru social integrat pentru persoane varstnice si Cantina de Ajutor Social. La aceasta data, pe strada Petru Cercel, nr.27, din Municipiul Targoviste se afla o constructie care inainte a avut destinatia de Centru Integrat de Instruire si Consiliere pentru copii rromi avand la baza autorizatiile de Construire nr. 225/22.07.2004 si nr. 384/27.07.2006, iar datorita lipsei surselor de finantare la momentul actual cladirea este dezafectata.
Prin interventiile propuse prin documentatia tehnico-economica aferenta procedurii de achizitie se propune reabilitarea si recompartimentarea acestei constructii existente, in vederea schimbarii destinatiei acesteia in Amenajare Centru social integrat pentru persoane varstnice si Cantina de Ajutor Social, pentru a imbunatati conditiile de viata prin care se asigura servicii pentru persoanele varstnice si de distribuire hrana catre persoanele aflate in risc de excluziune sociala din municipiul Targoviste Directia de Asistenta Sociala.
Lucrarile de constructii vor fi executate conform proiectului tehnic, caietelor de sarcini si detaliilor de executie
Indicatorii tehnico-economici pentru obiectiv au fost aprobati prin H.C.L. nr.105/28.02.2019.
Conform Devizului general intocmit de proiectant, atasat:
- 1.1 V Obtinerea terenului = 0 lei fara TVA
-1.2 V Amenajarea terenului = 0 lei fara TVA
- 1.3 V Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala = 0 lei fara TVA
- 1.4 V Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor = 0 lei fara TVA
- 2. V Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii = 148.755 lei fara TVA
- 4.1 V Constructii si instalatii = 2.720.930 lei fara TVA
- 4.2 V Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale = 12.108 lei fara TVA
- 4.3 V Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj = 196.571 lei fara TVA
- 4.4 V Utilaje. Echipamente tehnologice si functionale care nu necesita montaj si echipamante de transport = 0 lei fara TVA
- 5.1. V Organizarea de santier = 22.000 lei fara TVA
Astfel, valoarea contractului de lucrari:
V estimata = 2.V Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii +4.1 V Constructii si instalatii + 4.2 V Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale + 4.3 V Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj + 5.1 V Organizarea de santier = 148.755 lei fara TVA + 2.720.930 lei fara TVA + 12.108 lei fara TVA + 196.571 lei+22.000 lei fara TVA= 3.100.364 lei fara TVA;
Cheltuieli diverse si neprevazute aprobate conform Capitolului 5.3. din devizul general = 377.370 lei fara TVA, respectiv 12.17% din valoarea contractului.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire cu 13 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, astfel incat raspunsul autoritatii contractante sa fie transmis cu cel putin 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor .
Număr de referință
11926/A/17.11.2022
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
3100364
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
În cazul în care doua sau mai multe oferte contin, în cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci în vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita o clarificare respectivilor ofertanti in SICAP , in care vor fi invitati sa depuna ,pentru departajare, o noua propunere financiara,
iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
Monedă
RON
Județ
Dâmboviţa
Locul
* strada Petru Cercel nr.27 , mun.Targoviste
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
08.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
08.04.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
model contract omenia semnat.pdf
1 Piese scrise_Arhitectura semnat.pdf
2 Piese desenate_Rezistenta semnat.pdf
1 Piese desenate_Arhitectura semnat.pdf
2 Piese scrise_Rezistenta semnat.pdf
3 Piese desenate_Instalatii semnat.pdf
3 Piese scrise_Instalatii semnat scindat 2 semnat.pdf
3 Piese scrise_Instalatii semnat scindat.pdf
4 Centralizator cheltuieli pe obiectiv_Liste de cantitati semnat.pdf
4 Piese scrise_Liste de cantitati semnat.pdf
cs omenia semnat.pdf
formulare omenia semnat.pdf