CN1049009

Furnizare autobuze și stații de reîncărcare pentru autobuze în cadrul proiectului “Achiziție de autovehicule nepoluante pentru Orașul Popești-Leordeni, județ Ilfov”

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
02.11.2022, 13:11
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
Administratia Publica Locala Orasul Popesti - Leordeni
Județ
Ilfov
Adresă
Strada: Piata Sfanta Maria, nr. 1
Telefon
+40 720088554
Fax
+40 374408822
Site web
www.ppl.ro
Titlu licitație
Furnizare autobuze și stații de reîncărcare pentru autobuze în cadrul proiectului “Achiziție de autovehicule nepoluante pentru Orașul Popești-Leordeni, județ Ilfov”
Descriere succintă
Furnizare 5 autobuze electrice, stații de încărcare lentă (5 bucăți) și stații de încărcare rapidă (2 bucăți). Autobuzele electrice și stațiile de încărcare vor deservi transportul public de călători. Autobuzele electrice vor fi de tip solo (nearticulate), vor fi dotate cu facilităţi pentru accesul persoanelor cu mobilitate redusă, vor fi fără etaj, caroserie CE, fiind destinate transportului urban de călători conform Directivei 2007/46/CE, 2009/33/CE, CEE-ONU R 66, Legii 92/2007, cu toate modificările şi completările ulterioare. Detaliile privind achizitia se regasesc in Caietul de Sarcini. NOTA: Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificari/informatii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificările si completările ulterioare, termenul-limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare in legătură cu documentația de atribuire este de 20 de zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor; B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificari intr-o singura zi si anume a 11-a zi inainte de data-limita de depunere a ofertelor, printr-un răspuns consolidat, în măsura în care solicitările de clarificari sunt transmise în termenul precizat. CLAUZĂ SUSPENSIVĂ: Procedura de atribuire/achiziția este inițială sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de încheierea contractului de finanțare în cadrul Planului național de redresare și reziliență, apelul de proiecte PNRR/2022/C10, componenta 10 - Fondul local cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 și HG nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare în cadrul Planului național de redresare și reziliență, apelul de proiecte PNRR/2022/C10, componenta 10 - Fondul local cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice nu se va semna, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării din partea Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă și/ sau Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă și/sau Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Cod CPV principal
34144910-0
Număr de referință
10
Valoare estimată
11962161
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
CLAUZĂ SUSPENSIVĂ: Procedura de atribuire/achiziția este inițială sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de încheierea contractului de finanțare în cadrul Planului național de redresare și reziliență, apelul de proiecte PNRR/2022/C10, componenta 10 - Fondul local cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 și HG nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare în cadrul Planului național de redresare și reziliență, apelul de proiecte PNRR/2022/C10, componenta 10 - Fondul local cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice nu se va semna, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării din partea Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă și/ sau Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă și/sau Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Procentul minim de lucrari/servicii care urmeaza sa fie atribuite de concesionar unor terti (dupa caz)
Monedă
RON
Locul
ORAȘUL POPEȘTI-LEORDENI
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
12.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
12.06.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Modele formulare si documente_Autobuze-semnat.pdf.p7m
Model de contract_Autobuze-semnat.pdf.p7m
Caiet de sarcini-semnat.pdf.p7m
Anexa la CS-semnat.pdf.p7m