SCN1116678
Achiziționarea serviciilor și echipamentelor IT necesare dezvoltării portalului Strategiei Naționale Anticorupție (SNA)
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
04.11.2022, 14:36
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Ordine si siguranta publica
Autorități contractante
Titlu licitație
Achiziționarea serviciilor și echipamentelor IT necesare dezvoltării portalului Strategiei Naționale Anticorupție (SNA)
Descriere succintă
La data de 28 aprilie 2021, a fost aprobată, prin Ordinul ministrului justiției nr. 2618/C, finanțarea proiectului „Evaluarea implementării Strategiei Naţionale Anticorupţie 2016-2020 şi recomandări pentru viitor” (denumit în continuare NAS-EVAL), în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2014-2021.
Proiectul a fost elaborat în considerarea punctului 9.3 din Strategia Naţională Anticorupţie (SNA) pentru perioada 2016-2020, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 583/2016, care se referă la evaluarea ex-post a impactului strategiei prin analiza modului de folosire a resurselor, a impactului aşteptat şi a eficienţei intervenţiilor.
Un obiectiv în cadrul proiectului constă în dezvoltarea portalului Strategiei Naționale Anticorupție (SNA).
Astfel, în cadrul acestui proiect trebuie realizate următoarele:
- Servicii software de consultanță IT pentru analiza, design-ul, dezvoltarea, testarea și implementarea componentei web personalizate (custom) a portalului SNA 2021-2025;
- Servicii de instalare și configurare a produselor software standard - componenta software COTS (sistem de operare tip server);
- Furnizare, instalare și configurare a echipamentelor informatice - componenta hardware (un server);
- Servicii de instruire pentru administratorii de conținut cu privire la utilizarea site-ului în procesul de adăugare de conținut sau modificare a celui existent, precum și pentru instruirea administratorilor de site/aplicație web cu privire la managementul operațional al sistemului (generarea de rapoarte parametrizabile (statistică vizitatori – IP-uri distincte, statistică accesări pagini – număr de hit-uri), generarea de rapoarte grafice cu privire la stadiul implementării SNA, verificări periodice, actualizări software standard (altul decât cel pus la dispoziție de către Beneficiar), backup/restore etc). Calendarul clarificărilor:
Orice operator econonic interesat de procedura de achiziție are dreptul de a solicita clarificări la documentația de atribuire.
Solicitările de clarificări vor fi transmise prin intermediul portalului S.E.A.P, disponibil la adresa www.e-licitatie.ro, secțiunea clarificări.
Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: 11 zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor în SEAP.
Potrivit art. 161 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, în măsura în care clarificările sunt solicitate în timp util, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări se va publica în S.E.A.P în a 4 zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Răspunsurile la solicitările de clarificări vor fi publicate în S.E.A.P. de autoritatea contractantă, fără a dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările, într-o singură etapă, cu semnătura electronică extinsă bazată pe un certificat calificat eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.
Număr de referință
4265841_2022_PAAPD1330678
Tip contract
Servicii
Valoare estimată
475558.82
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Bucureşti
Locul
sediul Ministerului Justitiei
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
24.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
24.02.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Sectiunea IV Formulare.docx.p7s
Sectiunea IV Formular nr 10 -Propunerea tehnica.docx.p7s
Sectiunea II Caietul de sarcini.DOCX.p7s
Sectiunea III Model de contract de servicii.pdf.p7s
Anexa B la contractul de servicii GDR.pdf.p7s
Anexe la contract Grafic de plati si PV receptie.pdf.p7s
Sectiunea I - Instructiuni pentru ofertanti.pdf.p7s