CN1049845

Proiectare, asistență tehnică și execuție lucrări la obiectivul de investiții: „REALIZARE SISTEM DE CANALIZARE ȘI STAȚIE DE EPURARE A APELOR UZATE ÎN SATUL MĂNEȘTI ȘI SATELE: BĂLTIȚA, GURA CRIVĂȚULUI, COADA IZVORULUI ȘI ZALHANAUA DIN COMUNA MĂNEȘTI, JUDEȚUL PRAHOVA”

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
24.11.2022, 10:56
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
Comuna Manesti
Județ
Prahova
Adresă
Strada: Principala, nr. 134
Telefon
+40 722242924
Fax
+40 244484470
Site web
www.primaria-manesti.ro
Titlu licitație
Proiectare, asistență tehnică și execuție lucrări la obiectivul de investiții: „REALIZARE SISTEM DE CANALIZARE ȘI STAȚIE DE EPURARE A APELOR UZATE ÎN SATUL MĂNEȘTI ȘI SATELE: BĂLTIȚA, GURA CRIVĂȚULUI, COADA IZVORULUI ȘI ZALHANAUA DIN COMUNA MĂNEȘTI, JUDEȚUL PRAHOVA”
Descriere succintă
Obiectivul general al proiectului il reprezinta colectarea apelor uzate de la gospodăriile din localitățile Zalhanaua, Mănești, Coada Izvorului, Băltița și Gura Crivățului prin realizarea a 24.463 m rețele de canalizare gravitațională, epurarea apelor uzate într-o stație de epurare mecano – biologică cu Qzi/max = 692 mc/zi. Obiectivul specific este asigurarea conformării cu cerințele Directivei de epurare a Apelor Uzate din Zona Urbană 91/271/EEC referitor la descărcarea apelor uzate în ape senzitive, directivă transpusă în legislația națională prin Decizia 352/2005 privind modificarea și completarea Deciziei de Guvern 188/2022 de aporbare a nomelor de descărcare a apelor uzate în apele senzitive (cu modifcările și completările ulterioară). Valoarea estimata fara TVA a contractului de achizitie publica: 31.939.636.05 lei fara TVA, defalcata dupa cum urmeaza: Proiectare: 682.020,21 lei fara TVA Cap. 3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor / acordurilor/ autorizatiilor - PT: 33.500,00 lei fara TVA Cap. 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie : 500.000,00 lei fara TVA Cap. 3.5.6 Proiect tehnic alimentare cu energie electrica statii de pompare: 35.025,00 lei fara TVA Cap. 3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului: 113.495,21 lei fara TVA Executie: 31.257.615,84 lei fara TVA Cap. 1.2. Amenajarea terenului: 9.633,00 lei Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului : 662.533,00 lei fara TVA Cap. 4.1 Construcții și instalații : 25.716.997,90 lei Cap. 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice și funcționale: 413.257,40 lei Cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj – 4.132.574,00 lei Cap. 4.5 Dotări – 2.560,00 lei Cap. 5.1 Organizare de șantier: 320.060,54 lei fara TVA. Durata contractului de achizitie: 26 luni calendaristice din care 2 luni de proiectare și 24 luni de execuție Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse și neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcție de necesități, prin modificarea contractului în condițiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice. Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 15-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil.
Cod CPV principal
45232400-6
Număr de referință
8882/ 21.11.2022
Valoare estimată
31939636.05
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Investitia se va realiza prin P.N.I. - Programul Anghel Saligny si Bugetul Local Procedura de atribuire/achiziția este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive,în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de încheierea contractului de finanțare , semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 și HG nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare nu se va semna,Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerata răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Facem mentiunea ca la data demararii procedurii de atribuire NU este semnat contractul de finantare cu Ministerul Dezvoltarii Lucrarilor Publice si Administratiei. Se estimeaza ca Autoritatea contractanta va avea acces la aceste fonduri in maxim 2 ani. Procentul minim de lucrari/servicii care urmeaza sa fie atribuite de concesionar unor terti (dupa caz)-
Monedă
RON
Locul
COMUNA MANESTI, JUDET PRAHOVA
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
06.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
06.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Parte desenata 1.2-semnat.pdf.p7m
Parte desenata partea 2-semnat.pdf.p7m
_Parte desenata 1.1 (1)-semnat.pdf.p7m
5. Formulare - modele-semnat.docx.p7m
4. Formular 4 de propunere tehnica-semnat.docx.p7m
Acord contractual + Conditii generale si speciale-semnat.docx.p7m
aviz apa-semnat.pdf
avizcucanalizare.zip
Caiet de sartcini-semnat.pdf.p7m
Evaluari-semnat.pdf.p7m
Instructiuni pentru ofertanti-semnat.pdf.p7m
Lista preturi forfetare-semnat.docx.p7m
Studiu de fezabilitate-semnat.pdf.p7m
Studiu geotehnic Canalizare Manesti-semnat.pdf.p7m