CN1049870
Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizand competentele partajate, la nivelul municipiului Hunedoara
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
25.11.2022, 08:18
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
Municipiul Hunedoara
Județ
Hunedoara
Adresă
Strada: Libertatii, nr. 17
Telefon
+40 254716322
Fax
+40 254716087
Email
Site web
http://www.primariahunedoara.ro
Titlu licitație
Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizand competentele partajate, la nivelul municipiului Hunedoara
Descriere succintă
Achizitie Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizand competentele partajate, in vederea implementarii proiectului „Simplificarea procedurilor administrative in domeniul competentelor partajate, la nivelul municipiului Hunedoara”.Reducerea birocrației și simplificarea procedurilor administrative, atât pentru cetățeni și mediul de afaceri, cât și la nivel intern și intra-instituțional, sunt de natura sa eficientizeze activitatea administrației publice (din perspectiva costurilor și timpului de reacție) și să crească gradul de transparență și integritate în prestarea serviciilor, contribuind totodată la creșterea gradului de satisfacție al cetățeanului și la îmbunătățirea imaginii administrației publice. Astfel, prin prezentul proiect, se oferă o alternativă la modul clasic de livrare a serviciilor gestionate de municipalitate, prin preluarea documentelor și datelor in format electronic de la cetățeni / mediu de afaceri, urmărind-se creșterea gamei de servicii oferite in sistem electronic, disponibilitate extinsa a serviciilor electronice către cetățeni, creșterea eficienței in tratarea solicitărilor. Obiectivul general al proiectului constă în consolidarea
capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul Municipiului Hunedoara prin simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni, implementând masuri din perspectiva front-office și back-office pentru serviciile publice, vizând competențele partajate din domeniul Ordinii și siguranței publice și Asistenței sociale.Obiectivele specifice ale proiectului sunt următoarele: OS1. Implementarea unor masuri de simplificare pentru cetățeni în domeniul competențelor partajate, în corespondența cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetățenilor, atât din perspectiva back-office, cât și front-office. OS2. Dezvoltarea cunoștințelor și abilitaților personalului din cadrul Municipiului Hunedoara, in vederea sprijinirii masurilor vizate de proiect. Este avuta in vedere formarea / instruirea, evaluarea / testarea și certificarea competentelor / cunoștințelor dobândite pentru 30 de persoane, din cadrul grupului ținta, in ceea ce privește utilizarea soluțiilor informatice implementate in cadrul proiectului.
Valoarea estimată a contractului , 2.300.400,00 lei fara TVA , compusa din furnizare sistem informatic integrat in valoare estimata 1.182.400,00 lei fara TVA( server, scaner de mare viteza, imprimanta cod bare, pachet licente platforma integrate pentru servicii electronice) si achizitie servicii in valoare estimata de 1.118.000,00 lei fara TVA ( servicii de implementare sistem informatic integrat si servicii instruire utilizatori)
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare in legatură cu documentația de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 12 zile inainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Cod CPV principal
32570000-9
Număr de referință
2127028/2022/155174_P1
Valoare estimată
2300400
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
implementare proiect "Simplificarea procedurilor administrative in domeniul competentelor partajate, la nivelul municipiului Hunedoara, POCA 2014-2022, cod SIPOCA 1200, cod SMIS 155174 prin semnarea contractului ide finantare nr 663/05.04.2022
Monedă
RON
Locul
Municipiul Hunedoara, B-dul Libertatii nr 17
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
17.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
17.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
2 Modele Formulare.doc.p7s
Aviz pozitiv nr 966CTE.pdf.p7s
Caiet de sarcini.pdf.p7s
Model contract 99788.pdf.p7s
Anexa Fisa de date.pdf.p7s