SCN1117697
ACORD-CADRU DE FURNIZARE “MOTORINĂ UTILIZATĂ DREPT COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALE TERMICE ÎN REGIM DE SCUTIRE DE LA PLATA ACCIZELOR “
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
28.11.2022, 07:37
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Protectie sociala
Titlu licitație
ACORD-CADRU DE FURNIZARE “MOTORINĂ UTILIZATĂ DREPT COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALE TERMICE ÎN REGIM DE SCUTIRE DE LA PLATA ACCIZELOR “
Descriere succintă
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să ACHIZIȚIONEZE MOTORINĂ UTILIZATĂ DREPT COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALE TERMICE ÎN REGIM DE SCUTIRE DE LA PLATA ACCIZELOR, pentru Centre de Adulţi. Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Obiectul procedurii simplificate il constituie incheierea unui acord-cadru pentru o perioada de 12 luni. Se vor incheia contracte subsecvente, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire al acordului-cadru de furnizare este „PRETUL CEL MAI SCAZUT”. Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plata se va face prin Ordin de plată în termen de 30 zile calendaristice de la data validării facturii electronice în sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura prin aplicarea sigiliului electronic al Ministerului Finanţelor şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data înregistrării acesteia în conformitate cu prevederile art. 7 alin. 1 din Legea nr. 72/2013 actualizată. Facturarea se va face pe fiecare Centru de Servicii Sociale în parte. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
9899076_2022_PAAPD1357770
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
504000
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Iaşi
Locul
SEDIILE CENTRELOR DE SERVICII SOCIALE DIN SUBORDINEA DGASPC IASI
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
12.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
12.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI.pdf.p7s
Formulare motorina ptr. centrale termice.doc.p7s
MODEL ACORD-CADRU si CONTRACT SUBSECVENT FURNIZARE MOTORINA PTR.pdf.p7s
CAIET DE SARCINI FURNIZARE MOTORINA PTR. CENTRALE TERMICE.pdf.p7s