SCN1117771

Executie lucrari in cadrul proiectului “REABILITARE STRAZI IN COMUNA EZERIS, JUDETUL CARAS-SEVERIN”

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
29.11.2022, 08:37
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
Comuna Ezeris
Județ
Caraş-Severin
Adresă
Strada: Principala, nr. 1
Telefon
+40 255235301
Fax
+40 372872715
Site web
www.e-licitatie.ro
Titlu licitație
Executie lucrari in cadrul proiectului “REABILITARE STRAZI IN COMUNA EZERIS, JUDETUL CARAS-SEVERIN”
Descriere succintă
Executie lucrari in cadrul proiectului “REABILITARE STRAZI IN COMUNA EZERIS, JUDETUL CARAS-SEVERIN”, conform caietelor de sarcini si a specificatiilor din proiectul tehnic care face parte integranta din prezenta documentatie de atribuire. Valoarea totala supusa ofertarii in suma de 2.525.000,00 lei fara TVA este defalcata dupa cum urmeaza: - Cap. 4.1 Constructii si instalatii – 2.502.000,00 lei; - Cap. 5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier - 18.000,00 lei. - Cap. 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului - 5.000,00 lei. Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general intocmit de proiectant. Executie lucrari in cadrul proiectului “REABILITARE STRAZI IN COMUNA EZERIS, JUDETUL CARAS-SEVERIN” presupune executia de lucrari conform documentatiei tehnice anexate. Termenul limita de solicitare clarificări din partea operatorilor economici interesați este de 9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, iar autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări/informațiilor suplimentare cu 7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
3227807/2022/1
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
2525000
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Prezenta procedura este initiata cu Clauza Suspensiva- Prezenta procedura de atribuire/achizitia este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este condiționată de obținerea fondurilor solicitate prin cererea de finanțare depusă si aprobată la MDLPA prin Programul National de Investitii “Anghel Saligny” in vederea încheierii unui contract de finanțare. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin încheierea contractului de finanțare. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finantare nu va fi incheiat, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, astfel încât, in cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata. Durata prevazuta la II.2.7 cuprinde: 14 luni perioada de executie la care se va adauga perioada de garantie a lucrarilor.
Monedă
RON
Județ
Caraş-Severin
Locul
Comuna Ezeris, jud. Caras-Severin
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
16.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
16.07.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
PT - Parte economica.pdf.p7s
PT. - Parte desenata.rar.p7s
PT - parte scrisa.pdf.p7s
Formulare.doc.p7s
DRAFT CONTRACT.pdf.p7s
Instructiuni pentru ofertanti.pdf.p7s