SCN1117842

ACORD CADRU FURNIZARE ACCESORII DE BIROU, BIBLIORAFTURI ŞI ARTICOLE DE PAPETĂRIE

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
30.11.2022, 11:08
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Protectie sociala
Autorități contractante
Denumire
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Județ
Iaşi
Adresă
Strada: Vasile Lupu, nr. 57A
Telefon
+40 12345678
Fax
+40 232240088
Site web
www.dasiasi.ro
Titlu licitație
ACORD CADRU FURNIZARE ACCESORII DE BIROU, BIBLIORAFTURI ŞI ARTICOLE DE PAPETĂRIE
Descriere succintă
Acord-cadru de furnizare : materiale cu caracter funcțional pentru ateliere ocupaționale, accesorii de birou, capsatoare, perforatoare, articole de papetărie, bibliorafturi, mape de corespondență, registre, registre contabile, formulare și alte articole imprimate de papetărie după cum urmează: LOT 1 – MATERIALE CU CARACTER FUNCŢIONAL PENTRU ATELIERE OCUPAŢIONALE; LOT 2 – ACCESORII DE BIROU, CAPSATOARE, PERFORATOARE, ARTICOLE DE PAPETĂRIE, BIBLIORAFTURI, MAPE DE CORESPONDENŢĂ; LOT 3– REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, CLASOARE, FORMULARE ŞI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETĂRIE; Acestea se vor furniza cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire pentru fiecare lot al acordului-cadru de furnizare este „PRETUL CEL MAI SCAZUT”. Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plata se va face prin OP in termen de 30 de zile de la data validării facturii electronice în sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice conform art. 7 alin. 1 din Legea nr. 72/2013 actualizată. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
9899076_2022_PAAPD1359938
Tip contract
Furnizare
Monedă
RON
Loturi
Număr
3
Titlu
LOT 3– REGISTRE, REGISTRE CONTABILE, CLASOARE, FORMULARE ŞI ALTE ARTICOLE IMPRIMATE DE PAPETĂRIE
Monedă
RON
Județ
Iaşi
Locul
SEDIILE CENTRELOR SOCIALE DIN SUBORDINEA DGASPC
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
1
Titlu
LOT 1 – MATERIALE CU CARACTER FUNCŢIONAL PENTRU ATELIERE OCUPAŢIONALE
Monedă
RON
Județ
Iaşi
Locul
SEDIILE CENTRELOR SOCIALE DIN SUBORDINEA DGASPC
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
2
Titlu
LOT 2 – ACCESORII DE BIROU, CAPSATOARE, PERFORATOARE, ARTICOLE DE PAPETĂRIE, BIBLIORAFTURI, MAPE DE CORESPONDENŢĂ
Monedă
RON
Județ
Iaşi
Locul
SEDIILE CENTRELOR SOCIALE DIN SUBORDINEA DGASPC
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
12.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
12.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Model ac-cs aceesorii de birou.pdf.p7s
instructiuni pt ofertanti aceesorii de birou.pdf.p7s
formulare rechizite reluat 2022.doc.p7s
caiet de sarcini aceesorii de birou.pdf.p7s
anexe centre copii adulti acord cadru accesorii de birou.pdf.p7s
anexe 1 CENTRE COPII + Adulti CS aceesorii de boirou.pdf.p7s
anexa cantitati maxime AC aparat propriu.pdf.p7s
anexa 9 la formularul de oferta.pdf.p7s
anexa cantitati maxime cs aparat propriu.pdf.p7s