SCN1117968
SERVICII DE MENTENANTA, SUPORT TEHNIC SI DEZVOLTARE SISTEM INFORMATIC TIP ERP
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
06.12.2022, 09:26
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Apă
Autorități contractante
Denumire
COMPANIA DE UTILITATI PUBLICE DUNAREA BRAILA
Județ
Brăila
Adresă
Strada: Piata Uzinei, nr. 1
Telefon
+40 239692900
Fax
+40 239693209
Email
Site web
www.apabraila.ro
Titlu licitație
SERVICII DE MENTENANTA, SUPORT TEHNIC SI DEZVOLTARE SISTEM INFORMATIC TIP ERP
Descriere succintă
Achizitie de SERVICII DE MENTENANTA, SUPORT TEHNIC SI DEZVOLTARE SISTEM INFORMATIC TIP ERP.
Obiectul contractului: Servicii integrate de mentenanta si suport tehnic formate din:
a. Suport tehnic – pentru sistemul informatic integrat al entitatii contractante (SIVECO APPLICATIONS 2011) care contine:
- Up-grade pentru versiunile produselor instalate ( mentenanta preventiva)
- Corectare anomaliilor survenite in functionarea preoduselor informatice si a anomaliilor in inregistrarile de date – dovedite ca fiind cauzate de produsul informatic (mantenanta corectiva)
b. Servicii suplimentare, care pot fi comandate, spre exemplu: parametrizare, configurare, scolarizare, asistenta tehnica, auditare, precum si dezvoltari suplimentare ale aplicatiei, altele decat cele prevazute la suportul tehnic anual. Acestea pot fi desfasurate la cererea clientului, pe baza de comanda scrisa transmisa de entitatea contractanta si acceptata in scris de furnizor.
Datele tehnice sunt descrise in caietul de sarcini.
Termen limita pana la care se pot solicita clarificari: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul limita pana la care entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari depuse: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
7179966/2022/10
Tip contract
Servicii
Valoare estimată
229800
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Cantitatile estimate a fi consumate pe perioada de 24 luni sunt prezentate detaliat in Caietul de sarcini. Ele au fost stabilite pe baza estimarilor din perioada similara 2020 - 2022.
Monedă
RON
Județ
Brăila
Locul
Braila, la punctele de lucru eligibile din cadrul S.C. Compania de Utilitati Publice Dunarea Braila S.A., prevazute in anexele caietului de sarcini.
Compania de Utilitati Publice Dunarea Braila utilizeaza doua retele de calculatoare corespunzator celor 2 sedii de lucru, unul principal aflat pe str.Piata Uzinei nr.1 iar celalalt secundar pe Aleea Mecanizatorilor nr.1. In afara celor 2 sedii, aplicatia functioneaza in 7 puncte de lucru (2 casierii in municipiul Braila si 5 Centre Operationale situate in localitatile Faurei, Ianca, Insuratei, Gropeni si Movila Miresii), accesul punctelor de lucru la aplicatie facandu-se prin canale VPN dedicate.
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
16.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
16.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
CAIET DE SARCINI.pdf.p7s
Anexa_Instructiuni_pentru_ofertanti.docx.p7s
DRAFT CONTRACT.pdf.p7s
Formulare _SUPORT TEHNIC.doc.p7s