CN1051234

Proiectare și execuție pentru obiectivul „REABILITAREA PALATULUI ADMINISTRATIV”

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
16.01.2023, 10:39
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Județ
Maramureş
Adresă
Strada: Şincai Gheorghe, nr. 46
Telefon
+40 262214659
Fax
+40 0262215597
Site web
www.cjmaramures.ro
Titlu licitație
Proiectare și execuție pentru obiectivul „REABILITAREA PALATULUI ADMINISTRATIV”
Descriere succintă
Contractul de achiziție publică are ca obiect prestarea de servicii de proiectare și execuția de lucrări pentru obiectivul „REABILITAREA PALATULUI ADMINISTRATIV”. Principalele etape ale contractului sunt:  Proiectul tehnic de execuție (PT+CS+DDE);  D.T.A.C-ul va fi întocmit în baza HG 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice și este o parte din documentația Proiectului tehnic;  Obținerea Autorizatiei de construire;  Verificarea tehnică de specialitate a proiectului tehnic DTAC + PT + DDE;  Execuția lucrărilor autorizate;  Asistență tehnică pe perioada de execuție a lucrărilor (inclusiv fazele determinante și eventuale modificări ale proiectului);  Întocmire raport la terminarea execuției lucrărilor permanente;  Întocmire Program de urmărire a comportării lucrării în timp;  Întocmire Carte Tehnică a Construcției;  Întocmire Proiect „as-built” pentru obiectivul de investiții.  Certificat energetic. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informații suplimentare în a 8-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări vor fi adresate în termenul prevăzut la secțiunea I din Fișa de Date, respectiv 14 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Cod CPV principal
45210000-2
Număr de referință
3627315_2023_PAAPD1386553
Valoare estimată
143920279.39
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Obiectivul de investiții Reabilitarea Palatului Administrativ va fi finanțat din Fonduri Europene și din Bugetul local ale U.A.T. Județul Maramureș; Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei CLAUZE SUSPENSIVE, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Locul
JUDEȚUL MARAMUREȘ
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
21.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
21.10.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
8
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
1. Audit energetic.zip.p7s
1. Piese scrise_DALI.pdf.p7s
2. Rezistenta.zip.p7s
1. Studiu istoric.pdf.p7s
Acord contractual.PDF.p7s
Caiet de sarcini.PDF.p7s
3. Expertiza tehnica.zip.p7s
Tema de proiectare.pdf.p7s
1 Instalatii electrice [IE].zip.p7s
existent arh 2.2.zip.p7s
existent arh 2.1.zip.p7s
3. AVIZE SI ACORDURI.zip.p7s
4. Plan topografic.zip.p7s
1 existent arh 1.zip.p7s
2 PROPUS.zip.p7s
2. Studiu istoric - Anexa fotografica.pdf.p7s
03. Studiu Istoric - Palatul Administrativ - Fise de inventariere.pdf.p7s
3 Instalatii termice [IT].zip.p7s
6 Instalatii de desfumare [ID].zip.p7s
2 Instalatii sanitare [IS].zip.p7s
4 Instalatii Idsai [IDSAI].zip.p7s
Modalitate constituire GP si GBE.pdf.p7s
CU Palat.pdf.p7s
2. Anexa 1 - grafic investitie.pdf.p7s
Conditii Generale_Contract.PDF.p7s
Conditii Speciale_Contract.PDF.p7s
Formulare.doc.p7s
5.SSI.zip.p7s
2. Studiu geotehnic.zip.p7s
5 Instalatii de stingere [ISI].zip.p7s
Anexa detaliere factori.pdf.p7s