CN1051253

Achiziția de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate (5 loturi) pentru o perioadă de 8 luni

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
17.01.2023, 07:50
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Ordine si siguranta publica
Autorități contractante
Denumire
Penitenciarul Bucuresti Rahova
Județ
Bucureşti
Adresă
Strada: Alexandria, nr. 240-250
Telefon
+40 214200810
Fax
+40 214203173
Site web
https://anp.gov.ro/penitenciarul-bucuresti-rahova/
Titlu licitație
Achiziția de produse alimentare ce intră în structura normelor de hrană ale persoanelor private de libertate (5 loturi) pentru o perioadă de 8 luni
Descriere succintă
Autoritatea contractantă va încheia un acord-cadru, cu un singur operator economic, pentru fiecare lot în parte, ce va avea ca obiect furnizarea de produse alimentare. Obiectul şi scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contractele subsecvente acestuia ce urmează a fi atribuite în temeiul şi pe durata derulării acestora. Achiziționarea produselor alimentare este necesară pentru hrănirea persoanelor private de libertate și are ca temei legal Ordinul nr. 3.147/C din 8 august 2018 privind aprobarea Normelor de acordare a drepturilor de hrană pentru persoanele private de libertate din sistemul administrației penitenciarelor. Autoritatea contractantă previzionează achiziționarea produselor în cantitățile minime și maxime, aceasta urmând atribuirea contractelor subsecvente acordului-cadru în funcție de necesități și de fondurile bugetare alocate. Durata acordurilor-cadru va fi de 8 luni. Cantitățile minime și maxime estimate sunt prezentate astfel: Lotul 1 - biscuiți = cantitate minimă/acord-cadru: 21.000 kg, cantitate maximă/acord-cadru: 21.500 kg, cantitate minimă/contract subsecvent: 2.625 kg, cantitate maximă/contract subsecvent: 2.688 kg; Lotul 2 – ulei de floarea soarelui = cantitate minimă/acord-cadru: 6.800 kg, cantitate maximă/acord-cadru: 7.000 kg, cantitate minimă/contract subsecvent: 850 kg, cantitate maximă/contract subsecvent: 875 kg; Lotul 3 – roșii în conserve: -> conserve pastă tomate = cantitate minimă/acord-cadru: 15.000 kg, cantitate maximă/acord-cadru: 15.500 kg, cantitate minimă/contract subsecvent: 1.875 kg, cantitate maximă/contract subsecvent: 1.938 kg; -> conserve roșii în bulion = cantitate minimă/acord-cadru: 17.000 kg, cantitate maximă/acord-cadru: 17.500 kg, cantitate minimă/contract subsecvent: 2.125 kg, cantitate maximă/contract subsecvent: 2.188 kg; Lotul 4 – zahăr = cantitate minimă/acord-cadru: 8.500 kg, cantitate maximă/acord-cadru: 9.000 kg, cantitate minimă/contract subsecvent: 1.063 kg, cantitate maximă/contract subsecvent: 1.125 kg; Lotul 5 - pește macrou congelat = cantitate minimă/acord-cadru: 43.000 kg, cantitate maximă/acord-cadru: 45.000 kg, cantitate minimă/contract subsecvent: 5.375 kg, cantitate maximă/contract subsecvent: 5.625 kg. Cantitățile minime și maxime prevăzute în acordul-cadru sunt estimative. Prin contractele subsecvente ce vor fi încheiate între părți cantitățile minime pot să nu fie atinse, cantitățile maxime pot fi depășite cu încadrarea valorică a suplimentării acordului-cadru în limita a 10%, fără a eluda prevederile Legii nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, care instituie obligații ale autorității contractante în raport cu anumite praguri valorice. Cantitățile minime și maxime estimate ale acordurilor-cadru și ale contractelor subsecvente acestora, precum și valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent se regăsesc în documentul ”ANEXĂ – NECESAR DE PRODUSE ALIMENTARE” înregistrat cu nr. 21721/11.01.2023. Contractele subsecvente acordurilor-cadru se vor încheia lunar sau trimestrial ori de câte ori este necesar, în funcție de necesitățile autorității contractante. Numărul de zile în care se pot solicita clarificări înainte de termenul-limită pentru depunerea ofertelor este de 20 de zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări/informații suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul-limită stabilit în anunțul de participare pentru depunerea ofertelor având în vedere că, potrivit art. 161 din Legea nr. 98/2016,cu modificările și completările ulterioare, operatorii economici trebuie să aibă cel puțin 10 zile să își întocmească oferta în conformitate cu cerințele suplimentare introduse prin răspunsul la clarificări/informații suplimentare.
Cod CPV principal
15800000-6
Număr de referință
9941693_2023_PAAPD1392083
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
biscuiți
Monedă
RON
Valoarea
168345
Locul
Sediul Penitenciarului București-Rahova
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
3
Titlu
roșii în conserve
Monedă
RON
Valoarea
255470
Locul
Sediul Penitenciarului București-Rahova
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
2
Titlu
ulei de floarea soarelui
Monedă
RON
Valoarea
79030
Locul
Sediul Penitenciarului București-Rahova
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
5
Titlu
pește macrou congelat
Monedă
RON
Valoarea
697950
Locul
Sediul Penitenciarului București-Rahova
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
4
Titlu
zahăr
Monedă
RON
Valoarea
64620
Locul
Sediul Penitenciarului București-Rahova
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
27.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
27.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Documentatia de atribuire nr. 21924 din 12.01.2023.pdf
ANEXA - NECESAR DE PRODUSE ALIMENTARE nr. 21721 din 11.01.2023.pdf
Formulare si modele de documente (in format editabil).docx.p7s