SCN1119493

Servicii de Elaborare PT+DDE, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru obiectivul de investiții „Suplimentarea debitului de apă pentru sistemul de alimentare cu apă al comunei Somova, județul Tulcea”

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
18.01.2023, 09:49
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Servicii de Elaborare PT+DDE, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru obiectivul de investiții „Suplimentarea debitului de apă pentru sistemul de alimentare cu apă al comunei Somova, județul Tulcea”
Descriere succintă
Achiziție Servicii de proiectare, Execuție lucrări și Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru proiectul " Suplimentarea debitului de apă pentru sistemul de alimentare cu apă al comunei Somova, județul Tulcea " în valoare estimata de 9.216.474,09 lei fără TVA. Indicatorii tehnici specifici investitiei: Reteaua de alimentare cu apa: - Camine de bransament complet echipate cu contor cu transmitere radio: 2078 buc. - realizarea unui foraj pentru captarea apei subterane cu adâncimea de 100.00ml, amplasat la limita estică a incintei bazei sportive; - echiparea cu pompă submersibilă și instalații hidro-mecanice; - realizarea conductei de aducțiune care va conecta forajul existent și forajul nou propus, printr-o conductă comună, astfel: înlocuirea conductei existente de la forajul existent, cu conductă din PEHD Pn16 De110mm L=12.00ml, montarea conductei pentru forajul propus din PEHD Pn16 De110mm L=90.00ml, conectarea celor două conducte într-o conductă comună din PEHD Pn16 De140mm L=3,678.00ml; - realizarea unei subtraversări a Drumului Național 22; - realizarea căminelor de branșament echipate cu contor cu citire la distanță pentru toate gospodăriile publice și private de la nivelul Comunei Somova - 2,078.00 buc; - înlocuirea gardului ce asigură protecția sanitară pentru gospodăria de apă din satul Mineri pe o lungime de L=168.50ml (amplasarea noului gard de împrejumuire se va realiza pe același traseu).
Număr de referință
1
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
9216474.09
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Procedura de atribuire/achiziția este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de încheierea contractului de finanțare, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Autoritatea Contractanta estimeaza un termen de 10 luni pana la care va avea acces la finantarea necesara semnarii contractului. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 și HG nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare cu instituția finanțatoare. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare cu instituția finanțatoare nu se va semna, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării din partea acesteia cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă și/sau instituția finanțatoare nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă și/sau instituția finanțatoare au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Județ
Tulcea
Locul
Somova
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
03.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
03.06.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
REFERAT EXPERTIZA HIDROGEOLOGICA INHGA semnat.pdf.p7s
Studiu geo_Alimentare apa-Somova semnat.pdf.p7s
STUDIU HIDROGEOLOGIC semnat.pdf.p7s
Indicatori tehnico-economici.pdf.p7s
COMUNA SOMOVA RIDICARE TOPO semnat.pdf.p7s
Parte desenata SF_Somova_v1 semnat.pdf.p7s
SF parte scrisa scanat semnat.pdf.p7s
intabulari 34129 semnat.pdf.p7s
CAIET DE SARCINI.pdf.p7s
Contract achizitie publica apa Somova.doc.p7s
Sectiunea formulare apa Somova.doc.p7s
AVIZ ARBDD semnat.pdf.p7s
AVIZ ARHEOLOGIE semnat.pdf.p7s
AVIZ DRDP CONSTANTA semnat.pdf.p7s
AVIZ ENEL semnat.pdf.p7s
AVIZ ISU semnat.pdf.p7s
aviz RCS RDS semnat.pdf.p7s
AVIZ SERVICIUL DE APA semnat.pdf.p7s
AVIZ SERVICIUL RUTIER semnat.pdf.p7s
AVIZ SGA semnat.pdf.p7s
AVIZ TELEKOM semnat.pdf.p7s
AVIZ DSP semnat.pdf.p7s
intabulari 33087 semnat.pdf.p7s
intabulari 34128 semnat.pdf.p7s
DECIZIA ETAPEI DE EVALUARE INITIALA APM semnat.pdf.p7s
intabulari 39312 semnat.pdf.p7s
PV RECEPTIE semnat.pdf.p7s
intabulari 39563 semnat.pdf.p7s
intabulari 39767 semnat.pdf.p7s
DECIZIA ETAPEI DE INCADRARE ACTUL FINAL APM semnat.pdf.p7s