SCN1119210

Servicii de mentenanță a sistemelor achiziționate în cadrul proiectelor "Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice în judeţul Bihor grupul I" - cod - SMIS 48380 şi "Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice în judeţul Bihor grupul II" - cod - SMIS 48384

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
09.01.2023, 12:53
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Servicii de mentenanță a sistemelor achiziționate în cadrul proiectelor "Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice în judeţul Bihor grupul I" - cod - SMIS 48380 şi "Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice în judeţul Bihor grupul II" - cod - SMIS 48384
Descriere succintă
Scopul acestui contract este de a asigura serviciile de funcționare a sistemului informatic din cadrul AC, achiziționat prin Programul Operațional Sectorial ”Creșterea competivității Economice 2007 – 2013”, pentru implementarea proiectelor Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice în judeţul Bihor grupul I" - cod - SMIS 48380 şi "Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice în judeţul Bihor grupul II" - cod - SMIS 48384 Durata contractului: 12 luni. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un termen limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: termenul - limita este cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Precizam ca termenul de raspuns la clarificari nu afecteaza dreptul operatorilor economici de a adresa solicitari de clarificare pe parcursul intregii perioade care se scurge de la momentul publicarii Anuntului de Participare si pana la termenul limita cu 6 zile anterior termenului limita de depunere a ofertelor. Cu toate acestea, avand in vedere faptul ca Autoritatea Contractanta are obligatia de a raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, sens in care aceasta trebuie sa isi aloce un termen rezonabil pentru procesarea solicitarilor de clarificarea si formularea raspunsurilor care se impun, Autoritatea Contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici in intervalul de la publicarea Anuntului de Participare si pana la data la care se implineste termenul cu 12 de zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Termenele de primire și de răspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta.
Număr de referință
4244997/4
Tip contract
Servicii
Valoare estimată
530000
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un termen limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: termenul - limita este cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Precizam ca termenul de raspuns la clarificari nu afecteaza dreptul operatorilor economici de a adresa solicitari de clarificare pe parcursul intregii perioade care se scurge de la momentul publicarii Anuntului de Participare si pana la termenul limita cu 6 zile anterior termenului limita de depunere a ofertelor. Cu toate acestea, avand in vedere faptul ca Autoritatea Contractanta are obligatia de a raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, sens in care aceasta trebuie sa isi aloce un termen rezonabil pentru procesarea solicitarilor de clarificarea si formularea raspunsurilor care se impun, Autoritatea Contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici in intervalul de la publicarea Anuntului de Participare si pana la data la care se implineste termenul cu 12 de zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Termenele de primire și de răspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta.
Monedă
RON
Județ
Bihor
Locul
Judetul Bihor
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
06.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
06.08.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet de sarcini.pdf.p7s
Contract model.docx.p7s
Formulare model.docx.p7s