CN1050764

Servicii de proiectare (faza D.A.L.I) pentru obiectivul de investiții, „Îmbunătățirea condițiilor de funcționare, în siguranță a acumulării Surduc, județul Timiș "

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
27.12.2022, 12:08
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Altele
Autorități contractante
Denumire
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA BANAT
Județ
Timiş
Adresă
Strada: Mihai Viteazu, nr. 32
Telefon
+40 256491848
Fax
+40 256491798
Site web
www.rowater.ro/dabanat
Titlu licitație
Servicii de proiectare (faza D.A.L.I) pentru obiectivul de investiții, „Îmbunătățirea condițiilor de funcționare, în siguranță a acumulării Surduc, județul Timiș "
Descriere succintă
Scopul aplicării acestei proceduri de achiziție publică este încheierea contractului de prestări servicii de proiectare – elaborare DALI, în conformitate cu HG nr. 907 din 29 noiembrie 2016, privind etapele de elaborare și conținutul-cadru tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din sumele aferente componentei de împrumut a PNRR; studii topografice, studiul geotehnic, modelare hidraulică, alte studii necesare la proiectare, întocmirea documentației pentru obținerea Certificatului de Urbanism, pentru obținerea Avizului de Gospodărire a Apelor, pentru obținerea Acordului de mediu, întocmirea documentațiilor pentru obținerea avizelor/acorduriloe prevăzute în Certificatul de Urbanism (rețele electrice, rețele de gaz, apă, etc.) – documentații tehnice privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică – după caz,întocmirea documentației SEICA, RIM, dacă va fi cazul, întocmirea documentației cadastrale (planuri TOPO vizate OCPI), actualizarea Devizului General ori de câte ori solicită achizitorul pe toată perioada de valabilitate a DALI, pentru obiectivul de investiții, „Îmbunătățirea condițiilor de funcționare, în siguranță a acumulării Surduc, județul Timiș ", conform caietul de sarcini. Această achiziție este cuprinsă în Planul Național de Redresare și Reziliență - PNRR, Pilonul I – Tranziția verde, Componenta C1 – Managementul Apei, Investiția I4 - Adaptarea la schimbările climatice prin automatizarea și digitalizarea echipamentelor de evacuare și stocare a apei la acumulări existente pentru asigurarea debitului ecologic și creșterea siguranței alimentării cu apă a populației și reducerea riscului la inundații. Valoarea estimată a prezentei achiziții este de 912.815,13 lei fără TVA. Contractul de achiziţie publică va fi modificat/completat, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, prin acordul Părților, în orice situatie care in urma analizei Achizitorului se dovedeste a fi o modificare nesubstantiala la contract si respecta prevederile art. art. 221-222 din Legea nr. 98/2016, coroborate cu prevederile referitoare la modificări contractuale din HG nr. 395/2016 (art. 164 și 165).​ Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari termenul stabilit pentru depunerea ofertelor este 20 zile. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Cod CPV principal
71241000-9
Număr de referință
20/2022
Valoare estimată
912815.13
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Finantarea se va realiza Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României (PNRR), fonduri din imprumut rambursabil, bugetul de stat si alte surse legal constituite in limita sumelor aprobate cu aceasta destinatie, conform programului de investitii publice aprobat potrivit legii. PNRR, este documentul strategic care fundamentează priorităţile de reformă şi domeniile de investiţii pentru aplicarea Mecanismului de Redresare şi Rezilienţă - MRR la nivel national. Sursa de finanţare este reprezentată de fondurile alocate pentru România în cadrul Mecanismului de Redresare și Rezilienţă aprobat prin Regulamentul (UE) 2021/241 al Parlamentului European și al Consiliului. PNRR are structura stabilită conform Regulamentului (UE) 2021/241 al Parlamentului European și al Consiliului şi face obiectul procedurilor de negociere cu Comisia Europeană. Punerea în aplicare a PNRR presupune luarea măsurilor adecvate pentru a asigura buna utilizare a fondurilor din mecanismul de recuperare și reziliență, în conformitate cu legislația comunitară și națională aplicabilă, în special în ceea ce privește prevenirea, detectarea și corectarea celor mai grave nereguli - frauda, dubla finanțare, conflictele de interese și corupția. Pentru PNRR va fi utilizat modelul similar al programelor operaționale finantate în cadrul politicii de coeziune, de management centralizat și execuție descentralizată, adaptat, cu scopul de a face procesul simplu și în același timp transparent și riguros - cu funcții de audit, de management și control (selecție, gestiune, monitorizare, recuperare). Dată fiind contractarea de rezultate fizice și financiare pe baza unor etape și obiective, este necesară o relație cât mai strânsă a factorilor de decizie politică, și totodată folosirea unui model de sistem de management și control verificat în funcționalitatea lui, cu adaptările ce decurg din particularitățile MRR, în special la cele care diferă de Programele Operaționale. Potrivit cadrului legal național (OUG 155/2020, cu modificările și completările ulterioare, Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene este coordonatorul național pentru elaborarea, negocierea, aprobarea și implementarea PNRR, în acest sens fiind înființată o structură de specialitate care va îndeplini și toate funcțiile ce decurg din implementarea Planului. Obiectivul specific al PNRR este și el corelat cu cel al mecanismului, detaliat în Regulament, și anume de a atrage fondurile puse la dispoziție de Uniunea Europeană prin NextGenerationEU în vederea atingerii jaloanelor și a țintelor în materie de reforme și investitii Monitorizarea și punerea în aplicare a planului de redresare și reziliență al României se desfășoară în conformitate cu următoarele dispoziții: • la nivel central, coordonarea este asigurată de Comitetul interministerial pentru coordonarea planului, responsabil cu examinarea progreselor înregistrate în implementarea planului, în strânsă cooperare cu Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE). MIPE a fost desemnat coordonator național pentru elaborarea, negocierea și aprobarea planului, asistat de Ministerul Finanțelor (pentru sarcini legate de semnarea acordului de împrumut și a acordului de finanțare), cu instituirea unei structuri specializate. • De asemenea, MIPE este responsabil cu controlul și monitorizarea planului, inclusiv cu monitorizarea atingerii jaloanelor și a țintelor, precum și cu asigurarea prevenirii, detectării și corectării neregulilor grave. În fine, același minister este responsabil și cu întocmirea și semnarea cererilor de plată și a declarațiilor de gestiune. • Implementarea planului va fi asigurată de ministerele de resort și de structurile subordonate ale acestora, prin încheierea de acorduri de finanțare cu MIPE. Programul de reabilitare a acumulărilor are ca obiective: - mărirea gradului de siguranță în exploatare a acumulărilor existente - reducerea riscului de inundații în vederea protejării populației, infrastructurii și obiectivelor socio-economice localizate în zonele de risc - protecția mediului și biodiversității prin măsuri ecologice relevante, în special cele privind migrația peștilor, și prin măsuri pentru asigurarea debitului ecologic.
Monedă
RON
Locul
Lucrările propuse sunt amplasate la Acumularea permanentă Surduc
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
30.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
30.07.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Expertiza evaluare constructii_semn.rar.p7s
caiet de sarcini.pdf.p7s
Expertiza EHEM_semn.pdf.p7s
model contract Surduc.pdf.p7s
Tema de proiectare.pdf.p7s
Instructiuni pentru ofertanti.pdf.p7s
Formulare.docx.p7s