CN1050785
Achizitia de lucrări pentru construirea platformei multimodale din cadrul Proiectului aferent – Obiectivului investițional 3 – denumit „Platforma Multimodală Galați – Obiectivul Investițional 3 - Platforma Multimodală”
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
27.12.2022, 22:41
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
19
Autorități contractante
Denumire
Port Bazinul Nou S.A.
Județ
Galaţi
Adresă
Strada: Calea Prutului, nr. 230
Telefon
+40 236449621
Email
Site web
http://portbazinulnou.ro/
Titlu licitație
Achizitia de lucrări pentru construirea platformei multimodale din cadrul Proiectului aferent – Obiectivului investițional 3 – denumit „Platforma Multimodală Galați – Obiectivul Investițional 3 - Platforma Multimodală”
Descriere succintă
Scopul contractului este achizitia de lucrări pentru construirea platformei multimodale din cadrul Proiectului aferent – Obiectivului investițional 3 – denumit „Platforma Multimodală Galați – Obiectivul Investițional 3 - Platforma Multimodală.
În cadrul contractului de execuție lucrări vor fi realizate lucrări de reorganizare și reconstruire a zonei de manipulare și depozitare pentru eficientizarea fluxului tehnologic în platforma, după cum urmează:
a) organizarea execuției lucrărilor;
b) desființarea unor elemente de infrastructură (construcții și platforme de beton, rețele de instalatii: camine si retea de canalizare, alimentare cu apa, reteaua de gaze, instalatii de iluminat exterior si legare la pamant, etc.);
c) relocare rețele de telecomunicații, rețele de apă-canal, rețele electrice;
d) platforma (lucrări pentru construcția platformei, căilor de rulare, drumurilor tehnologice, rețelelor de utilități aflate în perimetrul portuar);
e) linii de cale ferata industriale conform cerințelor din Caietul de sarcini
Activitatea Antreprenorului se referă la:
a) Execuţia lucrărilor inclusiv furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor şi punerea în funcţiune;
b) Intocmirea documentelor necesare Cărţii Construcţiei conform HG nr. 343/2017 cu modificarile ulterioare;
c) Testare si punere in functiune;
d) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Garantie.
Activitatea Antreprenorului nu se referă la procurarea și montarea echipamentelor aferente formularului F4 – Lista echipamente platforma.
Orice operator economic interesat poate sa solicite clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, numai in SEAP, nu mai tarziu de 21 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Entitatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau de informatii suplimentare precizate mai sus cu 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Cod CPV principal
45000000-7
Număr de referință
1651384_2022_PAAPD1331639
Valoare estimată
179760820.78
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Finanțarea obiectivului de investitii este asigurata din fonduri externe nerambursabile, conform Contract de Finanțare nr. 77 din 11.09.2020, cod SMIS 134104.
Având în vedere că faptul că devizul general a fost actualizat este necesară încheierea unui act adițional la contractul de finanțare nr. 77 din 11.09.2020, cod SMIS 134104, după emiterea Deciziei DG COMP privind ajutorul de stat.
Clauză supensivă:
Procedura de atribuire este inițiată sub incidenta unei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie sectorială este conditionata de respectarea dispozițiilor referitoare la ajutorul de stat și încheierea actului adițional la contractului de finantare cu Autoritatea de Management/ Organismul Intermediar. Avand in vedere dispozitiile Legii nr. 99/2016 si HG nr. 394/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Entitatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin semnarea actului adițional la contractul de finantare cu Autoritatea de Management/Organismul Intermediar. In cazul în care, indiferent de motive, actul adițional la contractul de finantare cu Autoritatea de Management/Organismul Intermediar nu se va semna, Entitatea Contractanta își rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 225, alin. (1), lit. c) din Legea nr. 99/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, dupa primirea notificarii din partea Autoritatii de Management/Organismul Intermediar cu privire la refuzul semnării actușui adițional la contractul de finanțare, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie sectorială. Ofertantii din cadrul acestei proceduri înțeleg că Entitatea Contractanta si/sau Autoritatea de Management nu pot fi considerati raspunzatoare pentru vreun prejudiciu în cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Entitatea Contractanta si/sau Autoritatea de Management au fost notificate asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga raspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situatia descrisa.
În situația în care la momentul semnării contractului nu vor exista prevederi bugetare din fonduri nerambursabile, încheierea contractului va fi imposibilă și, pe cale de consecință, se poate face aplicarea prevederilor din Legea nr. 99/2016, dar numai după efectuarea tuturor demersurilor pentru obținerea finanțării. În condițiile în care, în urma demersurilor întreprinse, nu se concretizează obținerea fondurilor necesare, de la momentul desemnării ofertantului câștigător (inclusiv după finalizarea tuturor contestațiilor), fără a exista perspectiva obținerii fondurilor necesare, iar propunerea financiară a câștigătorului este alterată (prețurile neavând corespondent în realitate și nemaiputându-se susține îndeplinirea contractului în condițiile prevăzute de câștigător în propria sa ofertă), consecința fiind nerealizarea în bune condiții a contractului, atunci Entitatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de achiziție sectorială.
Termenul estimat maxim până la care se aplică clauza suspensivă este de 6 luni.
Monedă
RON
Locul
Galați
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
01.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
01.08.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Anexa_cerinte_capacitate_financiara_tehnica_si_profesionala.doc.p7s
Anexa_cerinte_garantie_de_participare_si_garantie_de_buna_executie.doc.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.013.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.014.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.015.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.016.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.017.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.018.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.019.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.020.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.022.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.021.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.023.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.024.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.025.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.026.p7s
Descriere_articole_comasate.zip.p7s
Formular_F6_obiectul_de_investitie_nr. 3.xlsx.p7s
Studiu_geotehnic_Ob.3.zip.p7s
3. Sectiunea IV_Conditii_generale_si_speciale.doc.p7s
3_Sectiunea_IV_Acord_contractual.doc.p7s
2. Sectiunea III_Caiet_de_sarcini_v.21.12.2022.pdf
221220_Erata.pdf.p7s
4. Sectiunea V_Formulare_21.12.2022.doc.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.001.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.002.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.003.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.004.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.005.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.006.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.007.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.008.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.009.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.010.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.011.p7s
210725 Doc SEAP Ob.3.7z.012.p7s