CN1050516

Delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane prin curse regulate în județul Suceava

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
19.12.2022, 12:18
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Autorități contractante
Denumire
JUDEȚUL SUCEAVA
Județ
Suceava
Adresă
Strada: Ştefan cel Mare, nr. 36
Telefon
+40 230222548
Fax
+40 230222839
Site web
www.cjsuceava.ro
Titlu licitație
Delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane prin curse regulate în județul Suceava
Descriere succintă
Contract de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane prin curse regulate în județul Suceava, conform caietului de sarcini aferent prezentei proceduri de atribuire. Obiectul contractui îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor către operator cu privire la prestarea propriu zisă a serviciilor publice de transport persoane prin curse regulate în județul Suceava. Serviciul cuprinde un număr de 25 de loturi structurate pe 25 de grupe de trasee. Contractul de delegare de gestiune urmează a se încheia între UAT Județul Suceava prin Consiliul Județean Suceava și operatorii de transport public câștigători ai procedurii de atribuire a serviciilor de transport pe cele 25 loturi aferente celor 25 de Grupe de trasee. Un operator economic poate depune ofertă pe unul, mai multe sau toate loturile. Valoarea totală estimată fără TVA: 462.277.440 lei fără TVA. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din Legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare. Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare oricând în perioada cuprinsă între data publicării anunțului de participare și cel mult 24 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 172 alin. (1) si alin. (2) din Legea 99/2016 privind achizițiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare. În măsura în care solicitările de clarificări sau informații suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 29 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016, cu modificările și completările ulterioare, aprobate prin H.G. nr. 394/2016, cu modificările și completările ulterioare. Solicitările de clarificări sau orice alte informații suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu prin intermediul SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă. În conformitate cu prevederile art. 173 alin. (1) din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare, termenul de răspuns la solicitările de clarificări adresate de către operatorii economici în termenul anterior stabilit, este de 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Cod CPV principal
60112000-6
Număr de referință
4244512/2022/B1 (Sectoriale)
Valoare estimată
462277440
Monedă
RON
Loturi
Număr
17
Titlu
Lotul 17-Grupa 17 - 13 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
57899520
Locul
Judetul Suceava Fălticeni-Hârtop Liteni-Siliștea-Fălticeni Fălticeni-Petia-Pleșești Manolea-Dolhești-Fălticeni Fălticeni-Leucușești Fălticeni-Dolhești-Dolhasca Fălticeni-Bogdănești-Slătioara Dumbrăveni-Jahalia-Fălticeni Fălticeni-Vadu Moldovei-Broșteni Fălticeni-Fântâna Mare-Ioneasa Fălticeni-Dumbrăvița-Ciumulești-Nigotești Fălticeni-Boroaia-Moișa Fălticeni-Oniceni-Manolea
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
1
Titlu
Lotul 1-Grupa 1-3 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
14839200
Locul
Județul Suceava Suceava – Todirești – Botoșana Suceava – Todirești – Solonețu Nou Suceava – Todirești - Solca
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
20
Titlu
Lotul 20-Grupa 20 - 2 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
4834080
Locul
Judetul Suceava Gura Humorului-Stulpicani-Ostra Gura Humorului-Ostra-Tarnița
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
22
Titlu
Lotul 22-Grupa 22 - 3 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
12700800
Locul
Judetul Suceava Vatra Dornei-Poiana Stampei-Dornișoara Vatra Dornei-Dorna Candrenilor Vatra Dornei-Dorna Candrenilor-Teșna
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
15
Titlu
Lotul 15-grupa 15 - 2 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
11698560
Locul
Judetul Suceava Rădăuți-Ciumârna-Vama-Câmpulung Moldovenesc Rădăuți-Gura Humorului-Vatra Dornei
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
21
Titlu
Lotul 21-Grupa 21 - 4 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
5356800
Locul
Judetul Suceava Gura Humorului-Stulpicani-Gemenea Gura Humorului-Stulpicani-Vadu Negrilesei Gura Humorului-Frasin-Stulpicani Gura Humorului-Frasin-Doroteia
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
18
Titlu
Lotul 18-Grupa 18 - 2 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
7145280
Locul
Judetul Suceava Gura Humorului-Mănăstirea Humorului-Pleșa Gura Humorului-Mănăstirea Humorului-Poiana Micului
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
4
Titlu
Lotul 4-Grupa 4 - 4 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
15245280
Locul
Judetul Suceava
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
9
Titlu
Lotul 9-Grupa 9 - 3 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
3913920
Locul
Județul Suceava Siret-Climăuți-Rădăuți Siret-Șerbăuți Siret-Zamostea-Zvoriștea
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
23
Titlu
Lotul 23-Grupa 23 - 2 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
8717760
Locul
Judetul Suceava Vatra Dornei-Ciocănești-Șesuri Buciniș-Vatra Dornei
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
3
Titlu
Lotul 3-Grupa 3-3 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
17832960
Locul
Județul Suceava Suceava-Șerbănești- Berești Suceava-Adâncata-Hănțăști Suceava-Zvoriștea-Grămești
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
16
Titlu
Lotul 16-Grupa 16 - 13 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
50136480
Locul
Judetul Suceava Fălticeni-Rădășeni-Lămășeni Fălticeni-Rădășeni Fălticeni-Rotopănești-Botești Fălticeni-Dumbrava-Brădățel Gura Humorului-Cornu Luncii-Fălticeni Fălticeni-Baia-Bogata Fălticeni-Baia Fălticeni-Cotu Băii-Fântâna Mare Fălticeni-Cornu Luncii-Păiseni Fălticeni-Cornu Luncii-Văleni Fălticeni-Cornu Luncii-Găinești Suceava-Fălticeni Osoi-Bunești-Suceava
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
8
Titlu
Lotul 8-Grupa 8 - 9 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
58341600
Locul
Judetul Suceava Gura Humorului-Ilișești-Suceava Câmpulung Moldovenesc-Gura Humorului-Suceava Argel-Vama-Suceava Câmpulung Moldovenesc-Fundu Moldovei-Breaza Câmpulung Moldovenesc-Breaza-Izvoarele Sucevei Câmpulung Moldovenesc-Sadova (Holohoșca) Câmpulung Moldovenesc-Vama-Argel Câmpulung Moldovenesc-Vama-paltinu-Ciumârna Câmpulung Moldovenesc-Vama-Moldovița
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
11
Titlu
Lotul 11-Grupa 11 - 4 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
18584640
Locul
Judetul Suceava Rădăuți-Volovăț-Burla Rădăuți-Frătăuții Vechi-Bilca Rădăuți-Măneuți Rădăuți-Frătăuții Noi-Costișa
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
2
Titlu
Lotul 2-Grupa 2-3 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
27522720
Locul
Județul Suceava Suceava-Calafindești-Siret Suceava-Grănicești-Siret Suceava-Iacobești-Rădăuți
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
12
Titlu
Lotul 12-Grupa 12 - 2 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
5784480
Locul
Judetul Suceava Rădăuți-Satu mare-Țibeni Rădăuți-Dornești-Siret
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
13
Titlu
Lotul 13-Grupa 13 - 3 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
11884320
Locul
Judetul Suceava Rădăuți-Arbore-Solca Rădăuți-Arbore-Cajvana Rădăuți-Milișăuți-Arbore
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
14
Titlu
Lotul 14-Grupa 14 - 3 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
18118080
Locul
Judetul Suceava Rădăuți-Marginea-Solca Rădăuți-Horodnic de Sus-Voitinel Rădăuți-Marginea-Poiana Mărului
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
6
Titlu
Lotul 6-Grupa 6 - 3 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
11888640
Locul
Judetul Suceava Suceava-Măzănăești-Cornu Luncii Drăgoiești-Măzănăești-Suceava Rotopănești-Horodniceni-Suceava
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
24
Titlu
Lotul 24-Grupa 24 - 3 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
20926080
Locul
Judetul Suceava Vatra Dornei-Chiril-Cotârgași Vatra Dornei-Broșteni-Dârmoxa Vatra Dornei-Câmpulung Moldovenesc-Suceava
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
5
Titlu
Lotul 5-Grupa 5 - 3 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
14942880
Locul
Judetul Suceava Suceava-Bosanci-Plăvălari Suceava-Bosanci-Liteni Vercicani-Verești-Bosanci-Suceava
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
10
Titlu
Lotul 10-grupa 10 - 5 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
23539680
Locul
Județul Suceava Rădăuți-Vicovu de Sus-Straja Rădăuți-Gălănești-Ulma Lupcina-Vicovu de Sus-Rădăuți Rădăuți-Brodina-Brodina (Izvoarele Sucevei) Rădăuți-Gălănești-Putna
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
25
Titlu
Lotul 25-Grupa 25 - 3 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
10320480
Locul
Judetul Suceava Vatra Dornei-Neagra Șarului-Gura Haitii Vatra Dornei-Coverca-Gura Glodului Vatra Dornei-Sărișoru Mare-Neagra Șarului
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
7
Titlu
Lotul 7-Grupa 7 - 3 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
18663840
Locul
Judetul Suceava Suceava-Ilișești-Ciprian Porumbescu Suceava-Stroiești-Zaharești Suceava-Ilișești-Bălăceana
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
19
Titlu
Lotul 19-Grupa 19 - 4 trasee
Informații suplimentare
1. Pretul ofertei se va calcula astfel:,,Tariful mediu pe km/loc” se stabilește pentru fiecare Grupă de trasee corespunzătoare lotului pentru care se depune oferta pe baza tarifului mediu/kilometru/loc pentru fiecare traseu în parte din cadrul grupei (media aritmetică a acestor tarife). PT – punctajul pentru acest factor se acordă astfel: c) Pentru cel mai scăzut dintre tarife se acordă punctajul maxim alocat; d) Pentru celelalte tarife ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional, astfel: P(n) = (tariful minim ofertat/tarif n) x 30 puncte 2. Punctajul total al ofertei se calculează făcând media aritmetică a punctajelor totale obținute pe fiecare traseu din cadrul grupei de trasee, pe baza însumării punctajelor obținute la toți factorii de evaluare: Ptotal= PT +PV + PCA + PNP + PAC + PCT +PCALT Punctaj maxim total: 100 PT-nivelul tarifului mediu are un punctaj cuprins intre 1 si 30 puncte. PV-Punctajul pentru vechimea medie a parcului de autoboze este cuprins intre 0 si 35 puncte; PCA-Punctajul pentru clasificarea autobuzelor este cuprins intre 0 si 8 puncte; PNP-Punctajul pentru norma de poluare a autobuzelor este cuprins între 0 și 10 puncte; PAC-Punctajul pentru dotarea cu aer conditionat este cuprins intre 0 și 5 puncte; PCT-Punctajul pentru capacitatea de transport este cuprins intre 1 și 7 puncte; PCALT-Punctajul pentru utilizarea combustibililor alternativi este cuprins intre 0 si 5 puncte. DETALII SUPLIMENTARE PRIVIND APLICAREA CRITERIULUI DE ATRIBUIRE SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI. 3. În cazul în care există punctaje egale între ofertanţii clasaţi pe primul loc, departajarea acestora se face în funcţie de punctajul obţinut pentru factorul cu ponderea cea mai mare. În ordinea ponderii, factorii după care vor fi departajați ofertanții care obțin punctaje egale sunt: nivelul tarifului, vechimea medie a parcului de autobuze, norma de poluare a autobuzelor, clasificarea autobuzelor, capacitatea de transport, utilizarea combustibililor alternativi astfel cum sunt definiți în Legea nr. 34/2017 privind instalarea infrastructurii pentru combustibili alternativi, dotarea cu instalație de aer condiționat. 4. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Monedă
RON
Valoarea
11439360
Locul
Judetul Suceava Gura Humorului-Drăgoiești-Ciprian Porumbescu Gura Humorului-Capu Câmpului-Valea Moldovei Gura Humorului-Vapu Câmpului-Valea Moldovei Gura Humorului-Comănești-Cajvana
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
25.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
25.07.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet de sarcini procedura achizitie delegare a gestiunii serviciului de transport public judetean.pdf.p7s
Formulare tipizate.docx.p7s
Instructiuni catre ofertanti.pdf.p7s
Proiect contract servicii de delegare a gestiunii serviciului de transport public judetean.pdf.p7s
Regulament serviciu transport public si caiet de sarcini serviciu.pdf.p7s