CN1051301
Servicii de proiectare si executie lucrari "ACCES RUTIER COMPLEMENTAR DESCĂRCARE A3 AZUGA–BUȘTENI"
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
18.01.2023, 14:56
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
CONSILIUL JUDETUL PRAHOVA, DIRECTIA SERVICII SI ACHIZITII PUBLICE
Județ
Prahova
Adresă
Bulevardul Republicii, nr. 2-4
Telefon
+40 244514545
Fax
+40 244511611
Email
Site web
www.cjph.ro
Titlu licitație
Servicii de proiectare si executie lucrari "ACCES RUTIER COMPLEMENTAR DESCĂRCARE A3 AZUGA–BUȘTENI"
Descriere succintă
Investitia cuprinde Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor, conform caietului de sarcini.
Potrivit devizului general realizat in cadrul Studiului de Fezabilitate, valoarea estimata totală pentru proiectarea si executarea lucrărilor este de 604.733.687,47 lei fara TVA, formata din:
3.5.4-Documentațiile tehnice necesare în vederea obținerii avizelor/ acordurilor/ autorizațiilor=156.982,00.
3.5.5-Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic și a detaliilor de execuție=41.000,00
3.5.6-Proiect tehnic și detalii de execuție=17.503.325,93
3.8.1-Asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuție lucrări=3.588.181,92
1.2-Amenajarea terenului=9.055.027,94
1.2.1-Amenajări/ Demolări=9.055.027,94
1.3-Amenajări pentru protecția mediului și aducerea terenului la starea inițială=990.150,00
1.4-Cheltuieli pentru relocarea/ protecția utilităților=51.715.737,91
1.4.1-Protecție și relocare rețele de telecomunicații=17.849.386,80
1.4.2-Protecție și relocare rețele electrice=22.655.081,35
1.4.3-Protecție rețele gaz=578.160,00
1.4.4-Protecție conducte Apa-Canal=10.633.109,76
4.1-Construcții și instalații=520.409.622,68
4.1.1-Lucrări de drum =124.467.354,74
4.1.2-Lucrări de poduri=174.536.702,03
4.1.3-Consolidări=48.174.893,95
4.1.4-Regularizări hidrotehnice=29.283.468,94
4.1.5-Subtraversări / Tunel =143.947.203,03
5.1-Organizare de șantier=1.273.659,09
Valorile prezentate sunt orientative. La ofertare nu se va depasi valoarea estimata totala de 604.733.687,47 lei exclusiv TVA.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire pana in a 22-a zi inainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări/informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire în a 12-a zi inainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită.
Cod CPV principal
45233120-6
Număr de referință
2842889/2022/30074
Valoare estimată
604733687.47
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Procedura de atribuire este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de publicarea Hotararii de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii.
Având în vedere dispozițiile Legii nr. 98/2016 și Hotărârii Guvernului nr. 395/2016, Consiliul Judetean Prahova în calitate de Autoritate Contractantă precizează că va încheia contract cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate din Programul Operational de Transport 2021-2027, buget local si alte fonduri legal constituite, într-un termen de maximum 8 luni de la momentul finalizarii procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica . În cazul în care, deși vor fi inițiate demersurile legale necesare, nu va fi posibilă obținerea finanțării investiției Autoritatea Contractantă va avea obligația de a anula procedura de achiziție, derularea contractului de achiziție publică devenind imposibilă conform art. 211 lit. b) din Legea 98/2016, fără a fi create circumstanțele artificiale de anulare a procedurii. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale/clauzei suspensive asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventuale prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
Monedă
RON
Locul
Intravilanul si extravilanul oraşelor Buşteni şi Azuga
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
23.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
23.08.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet de sarcini.pdf.p7s
Formulare AZUGA BUSTENI CJPH.doc.p7s
Model Acord contractual.pdf.p7s
Parte scrisa PDF.zip.p7s
Parte desenata 1.zip.p7s
Parte desenata 2.zip.p7s
Parte desenata 3.zip.p7s
ACB Busteni-Azuga.pdf.p7s
EXPERTIZA - DRUM ACCES DESCARCARE A3 AZUGA BUSTENI NOIEMBR 2022.pdf.p7s
Studiu hidraulic.pdf.p7s
Studiu trafic Busteni-Azuga.pdf.p7s
TOPO.pdf.p7s
Sudiu Geo final 25.11.2022.zip.p7s
Avize-acorduri.zip.p7s
CU AZUGA-BUSTENI.pdf.p7s