CN1050803
Servicii de evaluare, cadastrare si intabulare a 808 strazi aflate in administrarea Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
28.12.2022, 09:23
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Județ
Bucureşti
Adresă
Strada: Dudeşti, nr. 191
Telefon
+40 727593207
Fax
+40 213180336
Email
Site web
www.primarie3.ro
Titlu licitație
Servicii de evaluare, cadastrare si intabulare a 808 strazi aflate in administrarea Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti
Descriere succintă
Servicii de evaluare, cadastrare si intabulare a 808 strazi aflate in administrarea Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti, conform caietului de sarcini atasat la prezenta documentatie.
Autoritatea contractantă își propune să încheie un contract de achiziție publică desfășurată pe loturi astfel:
- Lotul I – Întocmirea documentațiilor / cadastrelor de specialitate ale terenurilor aflate în administrarea Consiliului Local al Sectorului 3 al Municipiului București pe categorii de utilizare, inventariate și evaluarea acestora;
- Lotul II – Implementarea unui sistem informatic de gestionare (GIS) ce va conține date atât din domeniul cadastral, cât și urbanistic, precum și din alte sectoare de activitate ale Sectorului 3, care să servească formulării strategiilor globale în corelare cu programele de dezvoltare durabilă ale administrației locale a Sectorului 3. Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
In conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificari/informatii suplimentare în a 11 -a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.
Cod CPV principal
71354300-7
Număr de referință
4420465_2022_PAAPD1379306
Valoare estimată
10080000
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Lotul I - Întocmirea documentațiilor / cadastrelor de specialitate ale terenurilor aflate în administrarea Consiliului Local al Sectorului 3 al Municipiului București pe categorii de utilizare, inventariate, intabulate și evaluarea acestora
Informații suplimentare
În cazul în care două sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, cu punctaje egale, departajarea se va face având în vedere punctajul obţinut la factorii de evaluare în ordinea descrescătoare a ponderilor acestora. În situaţia în care egalitatea se menţine, autoritatea contractantă are dreptul să solicite noi propuneri financiare, şi oferta câştigătoare va fi desemnată cea cu propunerea financiară cea mai mică.
Monedă
RON
Valoarea
8430000
Locul
SECTORUL 3 AL MUNICIPIULUI BUCUREȘTI
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
2
Titlu
Lotul II – Implementarea unui sistem informatic de gestionare (GIS) ce va conține date atât din domeniul cadastral
Informații suplimentare
În cazul existentei a doua sau mai multe oferte cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua propunere financiara prin intermediul SEAP, şi oferta câştigătoare va fi desemnată cea cu propunerea financiară cea mai mică.
Monedă
RON
Valoarea
1650000
Locul
SECTORUL 3 AL MUNICIPIULUI BUCUREȘTI
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
30.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
30.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Draft Contract-semnat.pdf.p7s
Informatii privind garantiile solicitate-semnat.pdf.p7s
FORMULAR PROPUNERE THNICA-semnat.pdf.p7s
Caiet de sarcini final-semnat.pdf.p7s
FORMULARE AC - SERVICII DE CADASTRU-semnat.pdf.p7s