CN1050814
SERVICII ASISTENTA TEHNICA SI MENTENANTA
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
28.12.2022, 12:13
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Sanatate
Autorități contractante
Denumire
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Județ
Satu
Adresă
Strada: Ravensburg, nr. 1-3
Telefon
+40 730652585
Fax
+40 0261727259
Email
Site web
www.sjusm.ro
Titlu licitație
SERVICII ASISTENTA TEHNICA SI MENTENANTA
Descriere succintă
Achizitionare de SERVICII ASISTENTA TEHNICA SI MENTENANTA
Prin atribuirea acestor servicii autoritatea contractantă urmarește încheiere de acord cadru de furnizare și a contractelor subsecvente asociate pentru a raspunde necesitatilor identificate in cadrul spitalului. Se va incheia acord cadru pe o perioada de 36 luni. In intervalul unui an calendaristic se preconizeaza ca se vor incheia un numar estimativ de minim 1 contract subsevent si un numar maxim de 12 contracte subsecvente, frecventa celui mai mare contract subsecvent putand fi incheiat la 12 luni. Cantitatile minime si maxime estimate ale contractelor subsecvente se regasesc indtroduse in tabelul de la punctul 2 Cantitati din caietului de sarcini.
Contractele subsecvente se vor incheia in functie de necesitatile autoritatii contractante, cantitatile minime si maxime fiind estimative. Promitentul-achizitor nu se obligă a achizitiona nici cantitatea minima nici cea maxima pe parcursul acordului-cadru, specificata in anexa. Cantitatea ce se preconizeaza a fi achizitionata pe parcursul acordului-cadru si specificata in documentatia de atribuire va fi achizitionata in functie de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie si de necesitatile autoritatii contractante. In cazul temeinic justificat, cantitatea maxima estimata in acordul cadru poate fi suplimentata in conformitate cu prevederile art. 221 Legea 98/2016 privind achzitiile publice.
Specificatiile tehnice ale fiecarui lot in parte se regasesc in Caietul de sarcini.
Termenul limita in care AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari /informatii suplimentare va fi a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor conform art.160 coraborat cu art.161 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 20 zile.
Cod CPV principal
72261000-2
Număr de referință
3963722_2022_PAAPD1382119
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Locul
SJU SM
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
07.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
07.02.2026, 00:00
Disponibilitate (luni)
36
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
AC si CS.doc.p7s
Caiet de sarcini.pdf.p7s
FORMULARE.docx.p7s