CN1050836

Sistem integrat adaptiv de management al traficului și prioritizare a transportului public în Municipiul Constanța

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
28.12.2022, 20:34
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Constructii si amenajari teritoriale
Autorități contractante
Denumire
S.C. CONFORT URBAN S.R.L.
Județ
Constanţa
Adresă
Strada: Vârful cu Dor, nr. 10
Telefon
+4 0241672299
Fax
+40 241672299
Site web
www.conforturban-ct.ro
Titlu licitație
Sistem integrat adaptiv de management al traficului și prioritizare a transportului public în Municipiul Constanța
Descriere succintă
Prezenta documentație de atribuire conține cerințele, criteriile, regulile și informațiile necesare pentru a asigura potențialilor ofertanți o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractului având ca obiect “Sistem integrat adaptiv de management al traficului și prioritizare a transportului public în Municipiul Constanța”. Astfel, prin contractul supus prezentei proceduri se dorește achiziționarea serviciilor de proiectare fazele PAC/POE și PTh - DE și execuția lucrărilor în vederea implementării Sistemului integrat de management adaptiv al traficului și prioritizarea transportului public în municipiul Constanța (etapa II), constând în amenajarea și funcționalizarea Centrului de Comandă și Control și integrarea a 29 de locații (intersecții și treceri de pietoni semaforizate) în cadrul sistemului de management adaptiv al traficului rutier și monitorizare, inclusiv furnizarea, montarea și punerea în funcțiune a dotărilor necesare (echipamente și utilaje tehnologice, infrastructură hardware/software). În cadrul contractului se vor realiza: - lucrări de amenajare interioară și dotare a Centrului de Comandă și control, constând în adaptarea instalației de iluminat, realizare instalații de curenți slabi (rețea de date și voce, sistem control acces, sistem detecție și stingere incendiu), inclusiv configurarea, montajul și punerea în funcțiune a echipamentelor și infrastructurii necesare aferente sistemelor de management și monitorizare, respectiv - lucrări pentru integrarea în sistemul de management a celor 29 de intersecții și treceri de pietoni semaforizate incluse în etapa II a proiectului, constând în asigurarea semnalizării verticale și orizontale, inclusiv amplasarea și conectarea echipamentelor de semaforizare și management de trafic. și se vor presta următoarele servicii de proiectare: - Servicii de proiectare la întocmirea PAC, POE și pentru întocmirea documentației de avizare la autoritățile competente (include întocmirea completă a dosarelor de avizare și a documentației aferente acestora, inclusiv verificarea tehnică de calitate realizată de către verificatori tehnici atestați independenți de structura organizatorică a ofertantului, precum și depunerea dosarelor la autoritățile competente); - Servicii de proiectare pentru întocmirea PTh și a DE pentru lucrări de construcții, montaj utilaje și echipamente tehnologice, inclusiv verificarea tehnică realizată de către verificatori tehnici atestați independenți; - Servicii de asistență tehnică din partea proiectantului pe parcursul realizării lucrărilor. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire cu cel puțin 20 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puțin 20 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 10-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Cod CPV principal
45316210-0
Număr de referință
1875349.2023.1
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Sursa de finanțare: Bugetul local si alte surse legal constituite.
Monedă
RON
Locul
Activitățile contractului se vor realiza atât la sediul prestatorului (serviciile de proiectare) cât și la locațiile indicate în caietul de sarcini (cele 29 de intersecții și treceri de pietoni ce urmează a fi incluse în sistemul integrat de management adaptiv al traficului și locația centrului de comandă ce urmează a fi amenajat și utilat în cadrul contractului).
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
10.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
10.06.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
02_Formulare_Sistem_management_trafic_reluat.docx.p7s
03_MODEL CONTRACT 15029-22.12.2022.pdf.p7s
04_Caiet_sarcini_sistem_management_trafic_reluat.docx.p7s
04_CS_Anexa_nr_3 - Factori_evaluare_sistem_management_trafic_reluat.docx.p7s
04_CS_Anexa_nr_1 - Documentatie_faza_SF_.part2.rar.p7s
04_CS_Anexa_nr_1 - Documentatie_faza_SF_.part1.rar.p7s
04_CS_Anexa_nr_2 - CU+Avize.rar.p7s