SCN1118553
Contract privind achizitia serviciilor de proiectare, asistenta tehnica, lucrari si montaj pentru Centrul de Urgente, Pregatire si Informare Publica al CNCAN
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
20.12.2022, 09:49
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Altele
Autorități contractante
Titlu licitație
Contract privind achizitia serviciilor de proiectare, asistenta tehnica, lucrari si montaj pentru Centrul de Urgente, Pregatire si Informare Publica al CNCAN
Descriere succintă
Contract de lucrari cu componenta de servicii de proiectare si asistenta tehnica. Efectuarea serviciilor de proiectare, acordarea asistenţei tehnice și execuția tuturor lucrărilor rezultate din proiectul tehnic realizat pentru realizarea Centrului de Urgente, Pregatire si Informare Publica al CNCAN pe porțiunea de teren liberă de construcție indicată în Studiul de Fezabilitate, în curtea – proprietate a CNCAN in suprafata de 3425 mp, teren liber de sarcini, avand numarul cadastral 203136 fiind situat in intravilanul municipiului Bucuresti – str. Locotenent Zalic nr. 4 sector 6.
A.Servicii de proiectare
1. Elaborare Proiect Tehnic de executie (Detalii de Executie, etc.), P.O.E. conform HG 907/2016
2. Ajustarea, completarea și/sau modificarea Proiectului Tehnic și a Detaliilor de Execuție ca urmare a recomandărilor verificatorului/verificatorilor indicați de către Ofertantul sau a Autorităţii Contractante.
3. Elaborarea documentaţiei “as built”;
4. Elaborare certificat energetic - anexă la procesul-verbal de recepție la terminarea lucrărilor;
5. Elaborare Program de urmărire a comportării lucrării în timp.
6. Elaborarea Cartii tehnice a constructiei conform legislatiei in vigoare.
B. Servicii de asistenta din partea proiectantului pe perioada lucrarilor
C. Lucrari si executie
C1.Lucrările pregătitoare includ:
1) Îndeplinirea obligațiilor pentru începerea și derularea execuției de către Contractant;
2) Pregătirea pentru execuția de lucrări;
3) Organizarea de șantier a Contractantului
C2.Lucrari de constructii si montaj
1)Arhitectura
2)Rezistenta
3)Instalatii
4)Panouri fotovoltaice
5)Echipamente
6)Bransament electric
7)Bransament apa-canal
8)Amenajari exterioare
Documentele de achizitii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestrictionat, completat si gratuit la: (URL) www.e-licitatii.ro
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari de catre operatorii economici este de 15 zile anterior datei-limită de depunere a ofertelor, candidaturilor.
Termenul limita de raspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari este de 6 zile inainte de limita de depunere a ofertelor.
Termenul limită de depunere a ofertelor este de 30 zile de la publicarea anunțului de participare simplificat, conform Art.113 alin. (4) lit. a) și alin. (5) lit.a) din Legea 98/2016, cu modificările și completările ulterioare.
Informații suplimentare pot fi obtinute la: www.e-licitatii.ro sau direct la autoritatea contractanta, Serviciul Achizitii Publice si Administrativ din cadrul Directiei Economice, tel 040.21.316.34.93
Orice solicitare trebuie transmisa in termenele stabilite, in SEAP cu semnatura electronica certificata extinsa certificata de un organism autorizat.
Număr de referință
10792013_2022_PAAPD1341708.
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
4799159.66
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Ordonator principal de credite: Secretariatul General al Guvernului, Ministerul Afacerilor Interne în calitate de operator de program al proiectului "Îmbunătățirea securității și siguranței nucleare în România – Creșterea rezilienței la dezastre și a pregătirii pentru răspunsul la evenimentele nucleare și radiologice" cu durata de implementare de 5 ani și finanțare prin Mecanismul Financiar Norvegian 2014 - 2021- Programul Afaceri Interne, în parteneriat cu Autoritatea Norvegiană pentru Radioprotecţie și Securitate Nucleară (DSA) și Agenţia Internaţională pentru Energie Atomică (AIEA).
Ordonator tertiar de credite: Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare
Monedă
RON
Județ
Bucureşti
Locul
Str. Locotenent Zalic nr 4, sector 6, Bucuresti
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
03.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
03.08.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Documentatie de atribuire seap marita Norvegia-semnat.docx.p7m
INSTALATII SANITARE-semnat.zip.p7m
planse studiu fezabilitate semnate-semnat.zip.p7m
arhiva planse din aut constructie-semnat.zip.p7m
INSTALATII HVAC-semnat.zip.p7m
INSTALATII ELECTRICE-semnat.zip.p7m