SCN1119564

Servicii de catering privind furnizarea de pachete alimentare pentru elevii si prescolarii Scolii Gimnaziale Teliu, din Comuna Teliu, Judetul Brasov

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
20.01.2023, 08:23
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Servicii de catering privind furnizarea de pachete alimentare pentru elevii si prescolarii Scolii Gimnaziale Teliu, din Comuna Teliu, Judetul Brasov
Descriere succintă
Numarul total de elevi care frecventeaza cursurile Scolii Gimnaziale Teliu, este de 450 de persoane. Durata contractului/perioada de prestare a serviciilor de catering, este incepand de la data semnarii contractului de achizitie publica si pana la finalul anului scolar 2022-2023, din data de 16.06.2023. Perioada de prestare a serviciilor de catering va acoperi o perioada estimate de 83 zile aferente perioadei ramase din anul scolar 2022-2023. Termenul estimate de 83 de zile este situate intre data estimate a finalizarii procedurii de atribuire si finalul anului scolar in data de 16.06.2023. Livrarea pachetelor alimentare se va face in cadrul duratei contractului de prestari servicii de catering, in fiecare zi, cu exceptia vacantelor scolare, a zilelor de weekend si a sarbatorilor legale. Pretul unitar al unei portii include serviciile de pregatire-preparare, ambalare, transport si distributie. Astfel ofertantii vor avea in vedere costul acestor activitati, la momentul elaborarii ofetei de pret. Cantitatea zilnica estimate de pachete alimentare este de 450 portii, cate 1 pachet alimentar/zi/elev. Numarul total estimat de portii alimentare in cadrul contractului, pentru anul scolar 2022-2023 (estimat la 83 zile incepand cu 01.02.2023 (data estimata a finalizarii procedurii) si pana la 16.06.2023) este de 37.350 portii. Valoarea energetica pe meniu, conform Ord. 1563/2008 va fi de minim 700kcal; Suportul alimentar nu se acordă pe perioada vacanțelor sau a altor zile declarate prin lege ca zile nelucrătoare. Se va furniza pachet alimentar: produse de panificație din făină integrală - pâine feliată sau batoane/chifle - 80 g - maximum 50% din greutatea totală a pachetului, produse din carne și/sau brânzeturi/derivate din lapte 40 g - minimum 25% din greutatea totală a pachetului și legume - roșii, castraveți, salată sau alte produse similare - 40 g - maximum 25% din greutatea totală a pachetului. La acestea se va adăuga un fruct la alegere din următoarele exemple, ales astfel încât să se asigure difersitatea pachetului alimentar: măr, portocală, banană, mandarină/clementină, etc. (tipul de fruct livrat va fi diferit pentru două zile consecutive). Distribuția pachetului alimentar însoțit de fruct se va face zilnic, între orele 10.00 —11.00, pe baza comenzii primite în scris la ora 08.30 din partea unității de învățământ. Astfel, unitatea de invatamant va comunica furnizorului numarul de pachete alimentare, in functie de numarul de elevi prezenti la curs, precum si eventualele informatii referitoare la copii cu diabet, intoleranță la lactoză, gluten sau alte probleme de natură medical. Autoritatea contractanta are dreptul pe parcursul derularii contractului de achizitie publica de a opta pentru schimbarea pachetului alimentar (sandwich) cu o masa calda, urmare a consultarii cu furnizorul. Masa calda va respecta variantele orientative de meniu care includ sugestiile Institului Național de Sănătate Publică exemplificate în anexa 3 din Normele metodologie de aplicare a OUG 97/2018, redate mai jos: Autoritatea contractanta are dreptul de a modifica cantitatile de servicii, respectiv numarul pachetelor alimentare, in raport cu numarul beneficiarilor prezenti, fara modificarea tarifului (pretului) unitar pentru prestarea de servicii la destinatia finala, in limita fondurilor bugetare alocate. Termenul maxim pentru consumul produselor transportate de la furnizor către unitățile școlare va fi de: a) ziua producerii pentru masa caldă; b) 24 de ore de la momentul ambalării pentru sandviciuri. termenul limita de formulare solicitari clarificari = 4 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor Autoritatea contractanta raspunde in mod consolidat la solicitarile de clarificari cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor
Număr de referință
4688710/2023/1
Tip contract
Servicii
Valoare estimată
513936
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Braşov
Locul
• Școala Gimnazială Teliu(corp A) - Adresa: str. Al. Petofi, nr.282, com. Teliu, cod. 507225, jud. Brașov • Grădinița cu Program Normal Teliu (corp A) - Adresa: str. Al. Petofi, nr.282, com. Teliu, cod. 507225, jud. Brașov • Școala Gimnazială Teliu(corp B+C) - Adresa: str. Al. Petofi, nr.344, com. Teliu, cod. 507225, jud. Brașov • Școala Primară Teliu-Vale - Adresa: str. Tudor Vladimirescu, nr.800, com. Teliu, cod. 507225, jud. Brașov • Grădinița cu Program Normal Teliu-Vale - Adresa: str. Tudor Vladimirescu, nr.800, com. Teliu, cod. 507225, jud. Brașov
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
31.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
01.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet sarcini.pdf.p7s
Formulare.pdf.p7s
Draft Contract.pdf (1).p7s