RFD000298
SAD - Contracte de furnizare alimente
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
10.01.2023, 11:39
Stare procedura
Atribuita
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Aparare
Autorități contractante
Titlu licitație
SAD - Contracte de furnizare alimente
Descriere succintă
Prin prezentul anunt de participare se initiaza un Sistem Dinamic de Achizitii Publice (numit in continuare - SAD) care sa permita achizitia de alimente, prin incheierea unor contracte, necesare asigurarii continuitatii si diversificarii hranirii efectivelor din AFT, timp de 2 ani, conform descrierii din documentul "Situatia cu necesarul de alimente pentru 2 ani ".
Procedura de atribuire va respecta regulile licitatiei restranse, urmand a se derula in doua etape:
Etapa I - depunerea solicitarilor de participare la SAD;
Etapa II - depunerea ofertelor doar de catre ofertantii calificati la finalul primei etape.
Avand in vedere caracterul deschis al SAD, dupa lansarea SAD si pe intreaga perioada de valabilitate a acestuia, un operator economic se poate alatura in orice moment al valabilitatii SAD daca indeplineste criteriile mentionate in anuntul de participare.
Autoritatea contractanta transmite cate o invitatie de participare tuturor participantilor admisi in cadrul SAD dupa etapa I-a, in vederea depunerii de oferte. Invitatia de participare se va transmite doar ofertantilor calificati la finalul etapei I.
In cadrul etapei a II-a nu este obligatorie depunerea ofertei in situatiile in care achizitia propusa nu prezinta interes.
Frecventa contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: de regula semestrial sau ori de cate ori este nevoie, prin reluarea competitiei.
Pe intreaga perioada in care SAD este deschis este posibil urmatoarele: depasirea cantitatilor estimate, solicitarea si a altor produse, altele decat cele din anexa caietului de sarcini sau renuntarea la unele produse prevazute initial.
Pentru unele dintre produsele mentionate in"Situatia cu necesarul de alimente pentru 2 ani " exista acord cadru in derulare, drept urmare este posibil, ca acele produse sa nu fie achizitionate decat dupa epuizarea AC.
Cantitatile exacte de alimente care trebuie ofertate in cadrul etapei a II-a a SAD vor fi cunoscute doar la momentul transmiterii invitatiilor de participare.
Lista de alimente care va fi transmisa in cadrul invitatiei de participare la etapa a II-a a SAD va putea contine si alte produse, altele decat cele din anexa caietului de sarcini, anexat prezentului anunt de participare.
Toate alimentele cuprinse in aceeasi invitatie de participare vor face obiectul unui singur contract, urmand ca oferta castigatoare sa se stabileasca prin aplicarea criteriului de atribuire aplicat asupra pretului total al produselor solicitate.
Neofertarea unuia sau mai multor produse din cele solicitate prin invitatia de participare va determina respingerea ofertei, ca neconforma.
Anexa caietului de sarcini are un caracter orientativ si reprezinta un necesar anticipat, previzionarea fiind facuta in scopul determinarii valorii estimate, precum si a procedurii de atribuire aplicabile.
Atunci cand transmite invitatia de participare, autoritatea contractanta nu este obligata sa solicite intocmai alimentele cuprinse in anexa la caietul de sarcini.
In functie de necesitatile pe care autoritatea contractanta le va identifica pe durata sistemului dinamic, aceasta va putea sa solicite atat alimentele din anexa cat si alte alimente ce nu au fost prevazute initial.
Nu se va derula licitatie electronica pentru stabilirea ofertei castigatoare in cadrul etapei a II-a a SAD, de unde rezulta ca ofertantii vor trebui sa depuna cea mai buna oferta pana la data si ora limita indicata in invitatia de participare.
Specificatiile tehnice ale produselor sunt mentionate in caietul de sarcini si anexa acestuia.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor= 13
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari pana in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
4241117_2022_PAAPD1351682
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
8295802
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Valoarea
8295802
Județ
Sibiu
Locul
Sibiu, str. Revolutiei, nr. 3-5
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – cost
Data de deschidere a ofertelor
25.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
24.02.2023, 00:00
Tip procedură
2
Limba
Romana
Documente atașate
Situatie cu necesarul de alimente pt 2 ani.pdf.p7s
Modele formulare.pdf.p7s
Instructiuni pentru ofertanti.pdf.p7s
Clauze contractuale.pdf.p7s
Caiet de sarcini.pdf.p7s
Anexa la caietul de sarcini cu specificatiile tehnice ale alimentelor.pdf.p7s