SCN1119057

servicii de proiectare și execuție lucrări pentru “Modernizare străzi şi reabilitare podeţe în comuna Ocniţa, judeţul Damboviţa”

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
03.01.2023, 11:42
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
servicii de proiectare și execuție lucrări pentru “Modernizare străzi şi reabilitare podeţe în comuna Ocniţa, judeţul Damboviţa”
Descriere succintă
Obiectul contractului cuprinde: Proiectare – Elaborare proiect pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii, elaborare proiect pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (PAC),elaborare proiect pentru Organizarea Executiei (POE),elaborare Proiect Tehnic+ Detalii De Executie (PT+DDE) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor. Documentatia se va elabora avand la baza DALI-ul si in conformitate cu prevederile HGnr.907/2016 si Standardele nationale si reglementarile tehnice in domeniu. Executie lucrari: Drumurile propuse pentru reabilitare se afla in intravilanul comunei Ocniţa, judeţul Damboviţa. Traseul strazilor are o lungime totala de 2128,43 m si se incadreaza in amplasamentele existente: Strada Nisip L=438,64 m, Iorgului L=232,94 m, Valea Sarata L=377,65 m, Nucului L=850,45 m, Strada Eternitatii L=182,04 m, Strada Stadionului L=46,71 m. Structura rutiera: - 4cm strat de uzura din BA 16 rul 50/70; - 5 cm strat de legatura din BADPC 22,4 leg 50/70; - 12 cm strat de piatra Sparta; - 15 cm strat de balast; - 20 cm strat de forma din pamant stabilizat cu lianti hidraulici; Pentru asigurarea continuitatii scurgerii apelor in lungul santurilor, la intersectiile cu drumurile laterale au fost prevazute podete tubulare din beton ø300. Pentru descarcarea apelor pluviale au fost prevazute 7 podete tubulare din beton ø500 si 4 podete dalate. Se realizeaza semnalizare si marcaje. Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că emiterea ordinului de începere a serviciilor, respectiv a lucrărilor este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, iar emiterea ordinului de începere a serviciilor, respectiv a lucrărilor, făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va emite ordinul de începere a serviciilor, respectiv a lucrărilor, către ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare acestei etape vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 12 luni de la data aprobarii raportului procedurii, contractul se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării contractului, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 12 luni, astfel încât, in cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.” Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 6 zile de data limită de depunere a ofertelor.
Număr de referință
2022_4344520_3
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
4262259.81
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
PNI ”Anghel Saligny”
Monedă
RON
Județ
Dâmboviţa
Locul
teritoriul administrativ al comunei com. Ocnita, jud Dambovita
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
23.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
23.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
05_Formulare_27.12.2022.docx.p7s
06_Contract P+E 27.12.2022 (1).doc.p7s
Avize.rar
Piese scrise OCNITA_Podete_SCAN.pdf.p7s
Piese Desenate OCNITA_Podete_SCAN.pdf.p7s
Referat OCNITA_Podete.pdf.p7s
Studiu geotehnic Af Ocnita poduri si drumuri.pdf.p7s
topo avizat Pod+strazi Ocnita 2022.zip.p7s
caiet de sarcini .pdf.p7s
EXPERTIZA OCNITA PODETE SI DRUMURI.pdf.p7s