CN1050927
Servicii de analiza, proiectare, implementare, testare si instruire sistem informatic, licențe platforma software si echipamente IT in cadrul proiectului „Simplificarea procedurilor administrative la nivelul municipiului Roșiori de Vede”
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
30.12.2022, 16:29
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Servicii de analiza, proiectare, implementare, testare si instruire sistem informatic, licențe platforma software si echipamente IT in cadrul proiectului „Simplificarea procedurilor administrative la nivelul municipiului Roșiori de Vede”
Descriere succintă
Prezenta documentație de atribuire conține cerințele, criteriile, regulile și informațiile necesare pentru a asigura potențialilor ofertanți o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică având ca obiect Servicii de analiza, proiectare, implementare, testare si instruire sistem informatic, licențe platforma software si echipamente IT in cadrul proiectului „Simplificarea procedurilor administrative la nivelul municipiului Roșiori de Vede”. În acest sens, obiectivul general al contractului consta în îmbunătățirea capacitații administrative, a calității si eficientei serviciilor publice furnizate la nivelul UAT Municipiul Roșiorii de Vede prin investiții integrate si complementare conform reglementarilor europene si naționale si prin mecanisme si proceduri standard implementate la nivel local pentru fundamentarea deciziilor si planificarea strategica pe termen lung. Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: operatorii econoimici interesati vor transmite solicitarile de clarificari cu cel tarziu 18 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform art. 160 si 161 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, modificata si completata. Data limita de raspuns la solicitarile de clarificari: autoritatea contractanta va raspunde complet tuturor solicitarilor de clarificari, o singura data, cu 11 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. autoritatea contractant va raspunde doar solicitarilor de clarificari transmise prin intermendiul SEAP pana la data limita stabilita. MENTIUNE: ofertantii vor tine cont de termenul scurt privind furnizarea echipamentelor si a implementarii/testarii solutiei informatice.
Autoritatea contractanta este conditionata sa aplice acest termen maxim de executie contract conform contractului de finantare care se va incheia in cursul anului 2023.
Cod CPV principal
72212517-6
Număr de referință
4652694_2022_PAAPD1360127
Valoare estimată
2631092.43
Monedă
RON
Loturi
Data de deschidere a ofertelor
01.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
01.07.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
5
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Anexa 1 CS lot 1 - Servicii fluxuri in scop-semnat.pdf.p7m
Anexa 2 CS lot 1 - Organigrama-semnat.pdf.p7m
Anexa 3 CS lot 1 - RoF-semnat.pdf.p7m
Anexa 4 CS lot 1 - Factori de evaluare-semnat.pdf.p7m
Anexa 5 CS lot 1 - Indicatori de performanta-semnat.pdf.p7m
caiet de sarcini lot 1-semnat.pdf.p7m
caiet de sarcini lot 2-semnat.pdf.p7m
Proiect de contract-semnat.pdf.p7m
Anexa formulare - formular de oferta experti-semnat.xlsx.p7m
Model formulare-semnat.docx.p7m
Aviz CTE.pdf.p7s