CN1050994
Achiziția laptelui și a produselor lactate, distribuite în cadrul Programului pentru școli al României, în anii şcolari 2022-2023 și 2023-2024 în judeţul Vâlcea
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
03.01.2023, 16:19
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
JUDETUL VALCEA
Județ
Vâlcea
Adresă
Strada: Praporgescu, general, nr. 1
Telefon
+40 250732901
Fax
+40 0250735617
Email
Site web
www.cjvalcea.ro
Titlu licitație
Achiziția laptelui și a produselor lactate, distribuite în cadrul Programului pentru școli al României, în anii şcolari 2022-2023 și 2023-2024 în judeţul Vâlcea
Descriere succintă
Prin HG 640/2017, cu modificările și completările ulterioare, s-a aprobat Programul pentru şcoli al României, care prevede acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular de lapte şi produse lactate în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev. Limita valorică zilnică care cuprinde prețul integral de achiziție a produselor, inclusiv TVA, chelt. de transport, distribuție și depozitare a acestora, după caz, este de 1,11 lei (1,01 lei fără TVA) pentru porţia de lapte de consum şi produse lactate fără adaos de lapte praf. Estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord cadru; cantit. min.= 1 117 623.00 buc. și cantit. max. = 3.251.762.00 buc. Acord-cadru: Val. min: 4.196.817,65 lei; Val. max.: 4.492.646,65 lei. Estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului cadru; cantit. min.: 372.541.00 buc. și cantit. max.: 1.349.788 buc. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 1.363.285,88 lei. Acordul-cadru va cuprinde cel mult 3 contracte subsecvente pe an scolar și pe întreaga perioadă a acordului-cadru de 2 ani. Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenţia autorităţii contractante, nu un angajament ferm din partea autorităţii contractante cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanţe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul iniţierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate şi resursele financiare necesare. Cantitatile distribuite, respectiv graficul de distributie, se vor actualiza în funcție de prezența la cursuri a beneficiarilor, respectiv în baza situațiilor transmise de Inspectoratul Scolar Judetean Valcea. Precizăm de asemenea că primul contract subsecvent s-ar putea încheia pentru tot intervalul rezultat de la data atribuirii Acordului cadru până la finalul anului școlar 2022-2023, în funcție de numărul de zile școlare rămase. Totodată menționăm că, în cadrul procedurii de Licitație deschisă aferentă Anunțurilor de participare nr.CN1042067, și nr.CN1047679 publicate în SEAP pentru atribuirea acordurilor cadru de furnizare având ca obiect ”Furnizare și distribuție de fructe(mere), produse lactate(lapte UHt și iaurt), produse de panificație (corn și biscuiți uscați), pentru elevii din învățământul primar și gimnazial de stat și privat, precum și pentru preșcolarii din grădinițele de stat și private cu program normal de 4 ore, pe o durată de 2 ani școlari, respectiv anii 2022-2023 și 2023-2024, în Județul Vâlcea” - licitație împărțită pe trei loturi, respectiv: Lot 1 – Mere, Lot 2 - Lapte si produse lactate și Lot 3 - Produse de panificație, potrivit Rapoartelor procedurii nr.14952/16.08.2022, și nr.20621/09.11.2022, Lotul nr. 2 ”Lapte și produse lactate”, a fost anulat de două ori, în conformitate cu prevederile art. 212 alin.(1), lit a) din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice. Atribuirea contractelor subsecvente se va face prin reluarea competiţiei, prin intermediul SEAP. OBSERVATII: Op. ec. au dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare (prin intermediul SEAP) intr-un termen de cel mult 17 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, conform art. 160 alin. 1 si 2 din L. nr.98/2016, cu modif. si compl. ult.. In masura in care solicitarile de clarificari/informatiile suplimentare au fost adresate in termenul precizat, termenul de raspuns al AC la solicitarile de clarificari este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Cod CPV principal
15511210-8
Număr de referință
2540929_2022_PAAPD1382602
Valoare estimată
4492646.65
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Programul pentru şcoli al României în perioada 2017-2023 în conformitate cu prevederile Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2017/39 al Comisiei privind normele de aplicare a Regulamentului (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte ajutoarele din partea Uniunii pentru furnizarea de fructe şi legume, de banane şi de lapte în instituţiile de învăţământ şi ale Regulamentului delegat (UE) 2017/40 al Comisiei de completare a Regulamentului (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte ajutoarele din partea Uniunii pentru furnizarea de fructe şi legume, de banane şi de lapte în instituţiile de învăţământ şi de modificare a Regulamentului delegat (UE) nr. 907/2014 al Comisiei, care cuprinde şi distribuţia de produse de panificaţie.
Monedă
RON
Locul
Unitățile școlare din invățământul de stat si privat autorizate/acreditate din Judetul Valcea, conform Graficului de livrare, atașat la documentația de atribuire.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
14.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
14.06.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet_sarcini_lapte.pdf.p7s
Draft_Acord_cadru_contract_subsecvent_lapte.pdf.p7s
Formulare_lapte.pdf.p7s
Grafic_livrare_Anexa_scoli.pdf.p7s