SCN1118740
Servicii de proiectare - fazele D.T.A.C., P.T., D.D.E., asistență tehnică proiectant și execuție lucrări aferente proiectului: „Eficientizare energetică Sediu Administrativ C.J. Giurgiu“ COD C5-B2.1.a-634, finanțat prin PNRR
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
23.12.2022, 13:30
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Servicii de proiectare - fazele D.T.A.C., P.T., D.D.E., asistență tehnică proiectant și execuție lucrări aferente proiectului: „Eficientizare energetică Sediu Administrativ C.J. Giurgiu“ COD C5-B2.1.a-634, finanțat prin PNRR
Descriere succintă
Servicii de proiectare - fazele D.T.A.C., P.T., D.D.E., asistență tehnică proiectant și execuție lucrări aferente proiectului: „Eficientizare energetică Sediu Administrativ C.J. Giurgiu“ COD C5-B2.1.a-634, finanțat prin PNRR
Contractul are ca scop prestarea următoarelor servicii:
a) Servicii de proiectare:
- Elaborarea proiectului tehnic + CS şi detalii de execuţie (PTh+DDE) ;
- Elaborarea documentaţiei tehnice pentru obţinerea autorizaţiei de construire (DTAC);
- Elaborare documentații pentru obținerea avizelor și acordurilor la faza DTAC (ISU, Directia culte cultura, ISC)
- Asistenţa tehnică a proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor de construcţii;
- Elaborarea documentaţiei economice, la faza P.Th.;
- Proiectantul are obligația de a actualiza pe cheltuiala sa Proiectul Tehnic, DDE, documentațiile necesare avizării, documentației necesare obținerii Autorizației de Construire și orice alte documente emise de acesta, ori de câte ori este necesar.
- Asigurarea asistenței tehnice în perioada de execuție a lucrărilor și participarea la fazele determinante incluse în programul de control al lucrărilor de execuție, avizat ISC.
- Întocmirea referatului proiectantului la terminarea lucrărilor și a auditului energetic după execuția lucrărilor.
Conform ghidului specific, documentația P.T. va conține măsurile privind respectarea obligaţiilor prevăzute în PNRR pentru implementarea principiului „Do No Significant Harm” (DNSH) (“A nu prejudicia în mod semnificativ”), astfel cum este prevăzut la Articolul 17 din Regulamentul (UE) 2020/852 privind instituirea unui cadru care să faciliteze investițiile durabile, pe toată perioada de implementare a proiectului. b) Execuţia lucrărilor de construcţii.
Execuția lucrărilor se va realiza conform Proiectului tehnic cu respectarea programului de faze determinante, propus în proiectul tehnic și avizat de către ISC.
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuția tuturor lucrărilor identificate în documentația tehnică (DALI) dezvoltata in proietul tehnic. Valoare estimata de 19.980.151,84 lei fara TVA din care:
- valoarea estimată pentru serviciile de proiectare și asistență tehnică din partea proiectantului 557.287,78 lei fara TVA
- valoarea estimată pentru execuție lucrări este de 19.422.964,06 lei fără TVA, compusă din:
valoare executie lucrări inclusiv achizitie echipamente – 19.249.994,68 lei
organizarea de șantier – 172.969,38 lei Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9
Numar zile pana la care se va raspunde la clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6
Conf prev. art 161 (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde la clarificari in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Totodata numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 9 zile.
Număr de referință
4938042_2022_PAAPD1382181
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
19980151.84
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
proiectul ,,EFICIENTIZARE ENERGETICĂ SEDIU ADMINISTRATIV C.J. GIURGIU”,COD C5-B2.1.a-634, finanțat prin PNRR, Componenta 5 – Valul renovării, Axa 2 – Schema de granturi pentru eficiență energetică și reziliență în clădiri publice, Operațiunea B.2: Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice.
Monedă
RON
Județ
Giurgiu
Locul
Consiliul Județean Giurgiu - Bd. București, nr. 10 – Municipiul Giurgiu
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
16.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
16.07.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Formular propunere tehnica.docx.p7s
Caiet de sarcini.pdf.p7s
+ dali piese desenate arhitectura - actualizare.pdf.p7s
+ instalatii - parte desenata.pdf.p7s
CJ GIURGIU - AUDIT ENERGETIC.pdf.p7s
CJ GIURGIU - ENERGII ALTERNATIVE.pdf.p7s
CU 2021.pdf.p7s
DG DEFALCAT.pdf.p7s
DG+DO - ACTUALIZARE.pdf.p7s
EXPERTIZA TEHNICA CJ GIURGIU - ACTUALIZARE.pdf.p7s
Proiect de contract.pdf.p7s
Modele de Formulare.docx.p7s
Instructiuni pentru ofertanti.docx.p7s
DALI Eficientizare sediu .pdf.p7s
FISE TEHNICE .docx.p7s