CN1050704
Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul de investiție « EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI CANALIZARE ÎN COMUNA SCÂNTEIA, JUDEȚUL IAȘI »
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
23.12.2022, 12:02
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
COMUNA SCANTEIA
Județ
Iaşi
Adresă
Strada: STEFAN CEL MARE SI SFANT , nr. 532
Telefon
+40 787889324
Fax
+40 232229260
Email
Site web
www.comunascanteia.ro
Titlu licitație
Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul de investiție « EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI CANALIZARE ÎN COMUNA SCÂNTEIA, JUDEȚUL IAȘI »
Descriere succintă
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentației tehnico-economice fazele PT, DDE și asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări de construcții în cadrul proiectului «EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI CANALIZARE ÎN COMUNA SCÂNTEIA, JUDEȚUL IAȘI »
Obiectele contractului sunt:
- realizarea documentațiilor necesare pentru obținerea autorizației de construcție
- realizare proiect tehnic faza Proiect tehnic de execuție și Detalii de execuție
- realizarea asistenței tehnice din partea proiectantului
- realizarea tuturor lucrărilor care fac obiectul studiului de fezabilitate Note:
*)Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 20 zile. Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 14 zile de data limita de depunere a ofertelor”
**) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanții având dreptul cât și obligația de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantități și din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcție de organizarea proprie și cerințele Documentației de atribuire.
***) Se permite ofertanților să utilizeze propriile distanțe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanții trebuie să indice principalii furnizori precum și distanța de transport de la aceștia.
****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanței 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv ”Ofertanții au deplină libertate de a-și prevedea în ofertă propriile consumuri și tehnologii de execuție, cu respectarea cerințelor cantitative și calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini și în alte acte normative în vigoare are reglementează execuția lucrărilor” – conf. Art. 2.2.2
**) Durata contractului este de maxim 24 de luni. Contractul de lucrări va fi semnat numai în urma obținerii finanțării. Lucrările vor fi executate sub clauza suspensivă în funcție de fondurile alocate/obținute de către Autoritatea Contractantă pentru finanțarea investiției. În primul an se vor executa valoric aproximativ 60 % din valoarea lucrărilor iar în al doilea an restul de 40 %. AC va încheia contractul cu ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câștigătoare. Durata estimată de suspendare până la semnarea contractului: 12 luni
Cod CPV principal
45232130-2
Număr de referință
4540313/2022/2
Valoare estimată
31786396.73
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Bugetul de stat - Program Anghel Saligny
Monedă
RON
Locul
Comuna Scanteia Judetul Iasi
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
27.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
27.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Formulare si documentatii tehnice.zip
Caiet de sarcini.pdf