SCN1118783
Acord-cadru de furnizare materiale de reparații și de întreținere a construcțiilor
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
27.12.2022, 07:43
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Protectie sociala
Autorități contractante
Titlu licitație
Acord-cadru de furnizare materiale de reparații și de întreținere a construcțiilor
Descriere succintă
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziționeze materiale de reparații și de întreținere a construcțiilor. Acestea se vor furniza cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire pentru fiecare lot al acordului-cadru de furnizare este „PRETUL CEL MAI SCAZUT”. Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plata se va face prin OP in termen de 30 de zile de la data validării facturii electronice în sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice conform art. 7 alin. 1 din Legea nr. 72/2013 actualizată. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
9899076_2022_PAAPD1352546
Tip contract
Furnizare
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Iaşi
Locul
sediile DGASPC Iași și Centre de Servicii Sociale din subordinea DGASPC Iasi
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
09.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
09.04.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Instructiuni pentru ofertanti.pdf.p7s
Anexe cantitati acord cadru.pdf.p7s
Anexe cantitati contract subsecvent.pdf.p7s
Formulare.doc.p7s
Model de acord cadru si contract subsecvent.pdf.p7s
caiet de sarcini.pdf.p7s
Anexa 9.pdf.p7s