SCN1119393

Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ și controlului parlamentar - Departamentul pentru Relația cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului „Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului” – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
16.01.2023, 11:21
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ și controlului parlamentar - Departamentul pentru Relația cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului „Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului” – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539
Descriere succintă
Achiziția unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ și controlului parlamentar - Departamentul pentru Relația cu Parlamentul (DRP) are ca scop stabilirea condițiilor de furnizare a serviciilor necesare extinderii și dezvoltării unei platforme de DMS care va deservi 700 de utilizatori oferind un instrument complet de lucru pentru toate activitățile curente, conform caietului de sarcini. Număr zile până la care se pot solicita clarificări cu privire la conținutul documentației de atribuire înainte de data limită de depunere a ofertelor: 7. Număr zile pana la care se publică răspunsul la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 5, fara a se lua în considerare ziua publicării. Durata Contractului: 4 luni începând de la data intrării în vigoare/emiterii notificării de începere a serviciilor, dar nu mai târziu de data de finalizare a proiectului, respectiv 30.03.2023 și în conformitate cu Clauza/Condiția suspensivă menționată în caietul de sarcini. În această perioadă este inclusă atât prestarea serviciilor, cât și efectuarea plăților. Clauza/Condiție suspensivă:Atribuirea contractului de prestări servicii este condiționată de aprobarea Actului Adițional la contractul de finanțare nr. 120/29.05.2018 aferent proiectului SIPOCA 396 prin care se va solicita prelungirea duratei de implementare a proiectului, astfel încât să fie posibilă implementarea contractului de prestări servicii conform intervalului de derulare a activităților și durata acestora, valabile la momentul elaborării documentației de atribuire. Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operațional Capacitate Administrativă (POCA). În situația în care, indiferent de motive, nu se va semna Actul Adițional menționat anterior, iar la finalizarea procedurii de atribuire, va exista o perioadă de minim 30 zile pentru prestarea efectivă a serviciilor, respectiv de implementare a contractului, ofertantul declarat câștigător are obligația de a restrânge perioada de prestare a serviciilor, respectiv de implementare a contractului, cu respectarea cerințelor minime formulate în cadrul caietului de sarcini asumate prin propunerea tehnică depusă, astfel încât să permită implementarea contractului de prestări servicii în interiorul perioadei de valabilitate a contractului de finanțare nr. 120/29.05.2018 aferent proiectului „Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului” – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539. De asemenea, ofertantul declarat câștigător va furniza și un GANTT actualizat în conformitate cu restrângerea perioadei de implementare a contractului. În situația în care, indiferent de motive, nu se va semna Actul Adițional menționat anterior, iar la finalizarea procedurii de atribuire, nu va exista o perioadă de minim 30 zile pentru prestarea efectivă a serviciilor, respectiv de implementare a contractului, autoritatea contractantă, nu va atribui contractul și va anula procedura de atribuire în conformitate cu art. 212, alin (1), lit c) din Lege 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare "ART. 212 (1) Autoritatea contractantă are obligația de a anula procedura de atribuire a contractului de achiziție publică/acordului-cadru în următoarele cazuri: (…) c) dacă este imposibilă încheierea contractului;" Ofertanții acceptă prezenta clauză/condiție suspensivă, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situațiile anterior menționate. În oricare dintre situațiile mai sus menționate, respectiv decizia de restrângere a perioadei de prestarea a serviciilor, respective de implementare a contractului, precum și cea de anulare, nu va obliga autoritatea contractantă la costuri față de operatorii economici participanți și/sau operatorul economic declarat câștigător.
Număr de referință
SIPOCA 396, Poziția: 4283422-2021-3
Tip contract
Servicii
Valoare estimată
430013.45
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Obiectivul general al acestui proiect este reprezentat de optimizarea cadrului administrativ de funcționare a Departamentului pentru Relația cu Parlamentul din cadrul Secretariatul General al Guvernului. Se urmărește eficientizarea coordonării și comunicării atât la nivel inter-instituțional cât și în relația dintre Parlament și Guvern. Obiectivul general atins prin realizarea obiectivelor specifice menţionate mai jos: 1. Elaborarea de politici bazate pe dovezi, inclusiv evaluarea ex-ante a impactului la nivelul Departamentului pentru Relația cu Parlamentul din cadrul Secretariatul General al Guvernului. 2. Sistematizarea şi simplificarea proceselor de gestiune electronică a propunerilor de acte normative administrate la nivelul Departamentului pentru Relația cu Parlamentul din cadrul Secretariatul General al Guvernului. 3. Îmbunătățirea managementului la nivelul Departamentului pentru Relația cu Parlamentul din cadrul Secretariatul General al Guvernului prin intermediul unor cursuri de formare profesională.
Monedă
RON
Județ
Bucureşti
Locul
Locul principal de prestare Secretariatul General al Guvernului, Piata Victoriei nr. 1, Bucuresti, Romania. Cod NUTS: RO321-Bucuresti
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
14.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
14.06.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Sectiunea IV - Model Contract.docx.p7s
Sectiunea II - Caiet de sarcini.docx.p7s
Sectiunea III - Formulare.docx.p7s