SCN1119110
Achizitie echipamente, dotari si consumabile de birou pentru echipa UIP la obiectivul de investie: „Implementarea masurilor de management pentru conservarea speciilor si habitatelor de interes comunitar din Parcul National, siturile Natura 2000 Muntii Rodnei (ROSCI0125, ROSPA0085) si întarirea capacitatii administrative de gestionare a biodiversitatii” - cod SMIS CSNR 1300
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
04.01.2023, 13:42
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Mediu
Autorități contractante
Titlu licitație
Achizitie echipamente, dotari si consumabile de birou pentru echipa UIP la obiectivul de investie: „Implementarea masurilor de management pentru conservarea speciilor si habitatelor de interes comunitar din Parcul National, siturile Natura 2000 Muntii Rodnei (ROSCI0125, ROSPA0085) si întarirea capacitatii administrative de gestionare a biodiversitatii” - cod SMIS CSNR 1300
Descriere succintă
Obiectivul general al proiectului consta în elaborarea si implementarea unui sistem performant si eficient de conservare a biodiversitatii în Parcul National Muntii Rodnei (sit Natura 2000 si Rezervatie a Biosferei) prin implicarea unor Institute de cercetare, ONG-urilor, muzee si a factorilor de interes local.
Obiectivele specifice prevazute in proiect sunt urmatoarele:
1. Evaluarea starii de conservare a habitatelor si speciilor de interes comunitar din Parcul National Muntii Rodnei – sit Natura 2000 (Sit de Importanta Comunitara si Arie de Protectie Speciala Avifaunistica),
2. Stabilirea unui sistem de monitorizare a speciilor si habitatelor de interes comunitar din Parc,
3. Îmbunatatirea capacitaþii de gestionare a Parcului,
4. Diseminarea rezultatelor privind managementul Parcului National Muntii Rodnei – sit Natura 2000. LOT 1 – „Achizitie echipamente IT, dotări pentru birourile UIP și asigurarea funcționalității UIP-ului”
LOT 2 – „Achizitie mobilier pentru birourile UIP și asigurarea funcționalității UIP-ului”
LOT 3 – „Achizitie consumabile pentru birourile UIP și asigurarea funcționalității UIP” Valoarea estimată a achiziției este de 394.724.89 lei fara TVA, din care: LOT 1 – „Achizitie echipamente IT, dotări pentru birourile UIP și asigurarea funcționalității UIP-ului” - 254.385,50 lei fara TVA
LOT 2 – „Achizitie mobilier pentru birourile UIP și asigurarea funcționalității UIP-ului” - 33.578,88 lei fara TVA
LOT 3 – „Achizitie consumabile pentru birourile UIP și asigurarea funcționalității UIP” - 106.760,51 lei fara TVA
Estimarea valorii rezultă din Bugetul alocat proiectului de finanţare şi a cererii de finanţare. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la
care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau
informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii
suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
1
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
394724.89
Monedă
RON
Loturi
Număr
3
Titlu
Achizitie consumabile pentru birourile UIP și asigurarea funcționalității UIP
Monedă
RON
Valoarea
106760.51
Județ
Bistriţa-Năsăud
Locul
Localitatea Rodna
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
2
Titlu
Achizitie mobilier pentru birourile UIP și asigurarea funcționalității UIP-ului
Monedă
RON
Valoarea
33578.88
Județ
Bistriţa-Năsăud
Locul
Localitatea Rodna
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
1
Titlu
„Achizitie echipamente IT, dotări pentru birourile UIP și asigurarea funcționalității UIP-ului”
Monedă
RON
Valoarea
254385.50
Județ
Bistriţa-Năsăud
Locul
Localitatea Rodna
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
25.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
25.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
2. CS Lot 1 echipamente IT si dotari.pdf.p7s
2. CS Lot 2 mobilier UIP.pdf.p7s
2. CS Lot 3 consumabile UIP.pdf.p7s
2.1 anexa 1 Lot 1 CS echipament it si dotari.pdf.p7s
2.1 anexa 1 Lot 2 CS mobilier.pdf.p7s
2.1 anexa 1 Lot 3 CS consumabile UIP.pdf.p7s
3. Formulare - LOT 1.docx.p7s
3. Formulare - LOT 2.docx.p7s
3. Formulare - LOT 3.docx.p7s
4. Model contract furnizare Lot 1.pdf.p7s
4. Model contract furnizare Lot 2.pdf.p7s
4. Model contract furnizare Lot 3.pdf.p7s
5. conditii de participare.pdf.p7s
6. detalii cerinte experienta similara.pdf.p7s
7. Garantii.pdf.p7s