CN1051044

“Acord cadru 4 ani – Achizitie mastic bituminos”

Informații generale

Tip
Anunt de participare
Data publicării
05.01.2023, 12:23
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Constructii si amenajari teritoriale
Autorități contractante
Denumire
COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. prin DRDP Craiova
Județ
Dolj
Adresă
Calea Severinului nr. 95
Telefon
+40 251408755
Fax
+40 251482231
Site web
www.cnadnr.ro
Titlu licitație
“Acord cadru 4 ani – Achizitie mastic bituminos”
Descriere succintă
In prezent este necesara etansarea imbracamintilor rutiere de pe drumurile nationale din raza DRDP Craiova avand ca scop prelungirea perioadei de serviciu a drumurilor si asigurarea conditiilor de circulatie in siguranta si confort. Produsul solicitat este necesar pentru intretinerea si repararea drumurilor publice, mai exact pentru etansarea sau colmatarea rosturilor de dilatatie si contractie, fisurile si crapaturile aparute in structurile de beton de ciment si beton asfaltic. Masticul bituminos tip N2 este un produs de colmatare la cald, si anume un material termoplastic care se incalzeste pana la temperatura de turnare. Produsele care fac obiectul acordului-cadru, respectiv mastic bituminos (produs de colmatare a rosturiloir) trebuie sa fie aplicat la cald (dupa o incalzire prealabila) si trebuie sa respecte conditiile tehnice minimale prevazute in actele normative specificate mai jos sau orice alte reglementari similare, aflate in vigoare, din legislatia tarilor Uniunii Europene: - SR EN 14188-1 – Produse pentru colmatarea rosturilor. Partea 1: Specificatii pentru produsele de colmatare aplicate la cald. Transportul si toate costurile asociate sunt in sarcina exclusiva a contractantului. A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva. Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.
Cod CPV principal
44831100-5
Număr de referință
16054368/2022/339/S/1+2
Valoare estimată
2745000
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Sursa de finantare: Sursa 1 - Transferuri de la bugetul statului pentru lucrari de intretinere Sursa 2 - Venituri proprii pentru lucrari de intretinere
Monedă
RON
Locul
SDN Craiova – Magazia Centrala DRDP Craiova – Strada Pelendava, nr. 29, Mun. Craiova, Jud. Dolj
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
20.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
20.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
CAIET DE SARCINI.pdf.p7s
COND. CONTRACTUALE.pdf.p7s
FORMULARE.docx.p7s