SCN1119789
Proiectare si Execuție lucrări pentru obiectivul “MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA LUNA JUDETUL CLUJ"
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
29.01.2023, 10:06
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Titlu licitație
Proiectare si Execuție lucrări pentru obiectivul “MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA LUNA JUDETUL CLUJ"
Descriere succintă
In cadrul contractului avand ca obiect Proiectare si Execuție lucrări pentru obiectivul : „ MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA LUNA JUDETUL CLUJ” in localitatea Luna, comuna Luna, judetul Cluj se vor proiecta si executa lucrarile in conformitate cu documentatia tehnica de atribuire - DALI.
Valoarea estimata fara TVA a contractului 6.504.818,14 lei, fara TVA, defalcata astfel:
Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica
3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie RON 3.093,75
3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie RON 110.031,41
3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului RON 49.500,04
Total Cap. 3 RON 162.625,20
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Construcţii şi instalaţii RON 6.187.505,30
Total Cap.4 RON 6.187.505,30
Capitolul 5 - Alte cheltuieli
5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier RON 123.750,11
5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului RON 30.937,53
Total Cap.5 RON 154.687,64
Total executie lucrari (valoare estimata procedura) RON 6.342.192,94
Total proiectare lucrari (valoare estimata procedura) RON 162.625,20
TOTAL PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI (valoare estimata procedura) RON 6.504.818,14 Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse și neprevăzute in cuantum de 328.615,90 lei, fara TVA, aceste cheltuieli putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in conditiile prevazute la art. 221 alin (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 6-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Număr de referință
1/2023
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
6504818.14
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Clauza suspensiva : Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive,
în sensulcă încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație,
semnarea contractuluifăcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub
incidența legislației privind finanțelepublice.Având în vedere dispozițiile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr.
395/2016, cu modificările și completările ulterioare,autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul
declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesareachiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această
destinație. În cazul în care, indiferent de motive,creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea
notificării cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptulde a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă
sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c)teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările
ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că autoritatea
contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu încazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de
natura acestuia și indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupraexistenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din
cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor specialede mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în
raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situatia descrisa. Perioada maxima pentru care operează clauza
suspensiva este de 12 luni de la publicarea raportului procedurii, astfel încât, in cazulin care condiția obtinerii finantarii pentru
aceasta investitie nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata de drept, indiferent destadiul procedurii de atribuire.”
Monedă
RON
Județ
Cluj
Locul
localitatea Luna, Comuna Luna, judet Cluj
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
15.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
15.02.2024, 00:00
Disponibilitate (luni)
12
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
0. DALI_drum_LUNA_.pdf.p7s
1. Caiet de sarcini p+e Drum LUNA.pdf.p7s
2. Contract achizitie publica_Drum LUNA_model.pdf.p7s
3. Modele formulare_Drum LUNA .pdf.p7s