SCN1119835
Execuție lucrări pentru obiectivul: Execuția lucrărilor pentru obiectivul „REABILITARE RETEA DE ADUCTIUNE APA, TRONSON CUPRINS INTRE SOSEAUA GHIZDARULUI - UZINA DE APA”
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
31.01.2023, 08:57
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Titlu licitație
Execuție lucrări pentru obiectivul: Execuția lucrărilor pentru obiectivul „REABILITARE RETEA DE ADUCTIUNE APA, TRONSON CUPRINS INTRE SOSEAUA GHIZDARULUI - UZINA DE APA”
Descriere succintă
Obiectul principal al contractului: Execuția lucrărilor pentru obiectivul „REABILITARE RETEA DE ADUCTIUNE APA, TRONSON CUPRINS INTRE SOSEAUA GHIZDARULUI - UZINA DE APA”.
Zona pe care esta propusa investitia este situata intre Sos Ghizdarului si Uzina de apa, pe stradaRamadansi Drumul de exploatare, in Municipiul Giurgiu.
Terenul pe care urmeaza a se realiza lucrarileprevazute in prezentul proiect, face parte din domeniulpublic al orasului Giurgiu, amplasamentul lucrarilor propuse fiind pe strada Ramadan, astfel reteaua deaductiune apa va fi pozata pe partea stanga in sensul dinspre Bariera Ghizdarului catresoseaua Sloboziei la odistanta de 1.5 m fata de marginea drumului.
Prin realizarea investitiei Reabilitare retea de aductiune apa, tronson cuprins intre Sos. Ghizdarului - Uzina de apa se asigura conditii tehnice necesare functionarii corespunzatoare a retelei, in conditii de siguranta si confort, precum si imbunatatirea calitatii vietii oamenilor.Toate lucrarile propuse vor fi amplasate pe teren public. Reteaua a fost dimensionata tinand cont de perspectiva de extindere a retelelor si asigura cheltuieli de exploatare si intretinere minime.
Scopul lucrarii este realizarea unui sistem de transport apa pentru Uzina de apa existenta si conformarea cu:
- Cerintele de implementare a masurilor obligatorii;
- Obligativitatea de a se asigura sustinerea economica a investitiei pe termen lung;
- Crearea unui concept modern de operare;
- Cresterea nivelului de confort edilitar in zona studiata.
Lucrarile propuse se coreleaza cu lucrarile existente, sau care urmeaza a se realiza in zona si vor avea ca rezultat realizarea unui confort edilitar pentru locuitorii din zona si cresterea nivelului de trai si confortului riveranilor.
Valoarea estimată a contractului este în cuantum de 1.977.345,20 lei fără TVA, rezultata conform devizului general al obiectivului de investiții, elaborat de către S.C. HYDRO SOLUTION LP S.R.L., fiind alcătuită din:
• 4.1 – Construcții și instalații: 1.928.697,57 lei fără TVA;
• 5.1.1 – Organizare de șantier – lucrări de construcții: 48.647,63 lei fără TVA;
Termenul de execuție este de maxim 3 luni calendaristice începând cu emiterea Ordinului administrativ de începere a lucrărilor. Autoritatea contractantă va emite ordinul administrativ de începere a lucrărilor într-un termen de maxim 10 de zile de la momentul constituirii garanției de bună execuție.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor – 8
Răspunsul consolidat al autoritătii contractante la aceste solicitări va fi transmis în a 6-a zi, înainte de termenul stabilit în anunțul de participare pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Număr de referință
7428
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
1977345.20
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puțin 8 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 6-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Clauza suspensivă
Procedura de atribuire/achiziția este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de încheierea contractului de finanțare, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice.
Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 și HG nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare cu AM (Autoritatea de management- Autoritatea finanțatoare). În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare nu se va semna, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării din partea AM cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.
Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă și/sau Autoritatea de management ce asigura finanțarea nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă și/sau AM au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu.
Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Prin Autoritatea de management - Autoritatea finanțatoare și/sau AM se înțelege MDLPA prin Programului național de investiții „Anghel Saligny”.
Monedă
RON
Județ
Giurgiu
Locul
Municipiul Giurgiu, județul Giurgiu
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
16.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
16.06.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
AVIZE Reabilitare retea aductiune apa tronson cuprins intre Sos Ghizdarului- Uzina de apa.rar.p7s
5. Formulare modele de documente.docx.p7s
documentatie de atribuire.pdf.p7s
Caiet sarcini.pdf.p7s
PT+DE.rar.p7s
Anexa factori de evaluare.pdf.p7s