CN1051671
INTRETINERE SI REPARATII STRAZI IN MUNICIPIUL SIBIU
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
03.02.2023, 08:18
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
Municipiul Sibiu
Județ
Sibiu
Adresă
Strada: Brukenthal Samuel, nr. 2
Telefon
+40 269208880
Fax
+40 269208813
Email
Site web
www.sibiu.ro
Titlu licitație
INTRETINERE SI REPARATII STRAZI IN MUNICIPIUL SIBIU
Descriere succintă
Acord cadru pentru executie lucrari de "INTRETINERE SI REPARATII STRAZI IN MUNICIPIUL SIBIU", durata 4 ani. Lucrarile constau in:
1. Lucrari de intretinere si reparatii pentru suprafete rutiere asfaltate;
2. Refaceri de borduri;
3. Lucrari de intretinere si reparatii pentru suprafetele rutiere pavate;
4. Lucrari de intretinere si reparatii pentru suprafetele rutiere din pamant si balast;
5. Lucrari intretinere si reparatii curente poduri/podete
6. Alte lucrari de intretinere si reparatii necesare;
Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietului de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire. Cantitatile minime si maxime estimate pentru acordul-cadru: se regasesc in Anexa 1 la Caietul de sarcini;
Valoarea estimata a tuturor contractelor de achiziţie publică subsecvente care se anticipează că vor fi atribuite în baza acorduluicadru este de 59.286.227,40 lei fara TVA.
Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent: 7.410.778,43 lei fara TVA.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 29.643.113,70 lei fara TVA. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 20
Autoritatea contractanta va transmite raspunsul la clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Durata acordului cadru: 4 ani
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante, de regula bianual, anticipandu-se incheierea a cel putin 2 (doua) contracte subsecvente/anual sau ori de cate ori apare necesitatea autoritatii contractante.
NOTA:
- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu anula procedura de atribuire si de a incheia acordul cadru si cu un numar mai mic de 3 operatori economici, in cazul in care in urma procesului de evaluare a ofertelor, nu au fost depuse un numar de 3 oferte admisibile.
- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu anula procedura de atribuire si de a incheia acordul cadru si cu un singur operator economic, in cazul in care in urma procesului de evaluare a ofertelor, o singura oferta este declarata admisibila.
Modul de executare a acordului – cadru: fara reluarea competitiei.
Cod CPV principal
45233141-9
Număr de referință
4270740_2023_PAAPD1393699
Valoare estimată
59286227.40
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Locul
Municipiul Sibiu
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
16.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
16.09.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
ACORD CADRU-semnat.pdf.p7s
Anexa 1 Acord Cadru-semnat.pdf.p7s
Anexa 2 Acord Cadru - Contract subsecvent-semnat.pdf.p7s
Caiet de sarcini-semnat.pdf.p7s
Formulare-semnat.pdf.p7s