SCN1120152
DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE: LOT 1 – Produse de panificatie prajite si produse de patiserie - Cod CPV 15821000-9, LOT 2 – Cacao, ciocolata si produse zaharoase – cod CPV 15840000-8, LOT 3 – Cafea, ceai și produse conexe - Cod CPV 15860000-4, LOT 4 - Condimente si mirodenii - Cod CPV 15870000-7
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
07.02.2023, 10:59
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Protectie sociala
Autorități contractante
Denumire
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Județ
Timiş
Adresă
Strada: Pta Regina Maria, nr. 3
Telefon
+40 746153174
Fax
+40 256407066
Email
Site web
www.dgaspctm.ro
Titlu licitație
DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE: LOT 1 – Produse de panificatie prajite si produse de patiserie - Cod CPV 15821000-9, LOT 2 – Cacao, ciocolata si produse zaharoase – cod CPV 15840000-8, LOT 3 – Cafea, ceai și produse conexe - Cod CPV 15860000-4, LOT 4 - Condimente si mirodenii - Cod CPV 15870000-7
Descriere succintă
Acorduri cadru de furnizare produse – Furnizare DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE, procedură pe loturi.
Se va încheia un acord-cadru aferent fiecărui lot, fiecare cu MAXIM 2 operatori economici, fără reluarea competiției, pentru o perioada de 12 luni, după cum urmează:
LOT 1 – Produse de panificatie prajite si produse de patiserie - Cod CPV 15821000-9
Valoare estimata LOT 1: minim 45743.50 lei fara TVA - maxim 274329 lei fara TVA
LOT 2 – Cacao, ciocolata si produse zaharoase – cod CPV 15840000-8
Valoare estimata LOT 2: minim 51716.20 lei fara TVA - maxim 308952.40 lei fara TVA
LOT 3 – Cafea, ceai și produse conexe - Cod CPV 15860000-4
Valoare estimata LOT 3: minim 11792 lei fara TVA - maxim 70760 lei fara TVA
LOT 4 - Condimente si mirodenii - Cod CPV 15870000-7
Valoare estimata LOT 4: minim 16041 lei fara TVA - maxim 95898 lei fara TVA
Valoare maximă acord cadru (Vmax LOT 1+Vmax LOT 2+Vmax LOT 3+ Vmax LOT 4) = 749939.40 lei fără TVA
În cazul în care va fi necesar, Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a majora bugetul acordului-cadru în functie de valoarea fondurilor suplimentare ce pot fi disponibilizate la momentul respectiv.
Valori estimate contracte-subsecvente:
LOT 1 – Produse de panificatie prajite si produse de patiserie - Cod CPV 15821000-9
• valoarea minimă (Vcs min) = 22945 lei fără TVA
• valoarea maximă (Vcs max) = 69028 lei fără TVA
LOT 2 – Cacao, ciocolata si produse zaharoase – cod CPV 15840000-8
• valoarea minimă (Vcs min) = 25658.80 lei fără TVA
• valoarea maximă (Vcs max) = 77538.80 lei fără TVA
LOT 3 – Cafea, ceai și produse conexe - Cod CPV 15860000-4
• valoarea minimă (Vcs min) = 5928 lei fără TVA
• valoarea maximă (Vcs max) = 17875 lei fără TVA
LOT 4 - Condimente si mirodenii - Cod CPV 15870000-7
• valoarea minimă (Vcs min) = 8139 lei fără TVA
• valoarea maximă (Vcs max) = 24474 lei fără TVA Valoare estimată totală a acordului-cadru:
• Vprocedura = 749939.40 lei fără TVA =VmaxAC
Procedura se finalizează cu acorduri cadru de furnizare produse conform modelului ataşat la documentaţia de atribuire. Se va încheia un acord-cadru aferent fiecărui lot, fiecare cu MAXIM 2 operatori economici, fără reluarea competiției, pentru o perioada de 12 luni.
La alegerea acordului-cadru pentru furnizarea produselor, s-a tinut seama de faptul ca autoritatea contractantă nu poate stabili cu exactitate cantitatea necesară încheierii unor contracte, raportată la nevoile proprii aferente perioadei acordului-cadru.
Numărul și valoarea contractelor care urmează să fie atribuite:
Contractele subsecvente vor fi atribuite la interval de 3 luni, fără reluarea competiției, în functie de necesitatile autorității contractante. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autorităţii contractante. Semnarea contractelor subsecvente este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. In cazul in care va fi necesar, autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a majora bugetul acordului cadru în functie de valoarea fondurilor suplimentare ce pot fi disponibilizate la momentul respectiv.
Ofertele se vor elabora si evalua pentru cantitatea maximă de furnizat în 12 luni, aferentă fiecărui lot.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informații suplimentare în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016 modificată prin Ordonanța de Urgență 107/2017 și Ordonanța de Urgență 45/2018.
Număr de referință
17090636/2023/6 Acorduri - cadru
Tip contract
Furnizare
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
LOT 1 – Produse de panificatie prajite si produse de patiserie
Informații suplimentare
LOT 1 – Produse de panificatie prajite si produse de patiserie
Acord cadru de furnizare produse conform modelului ataşat la documentaţia de atribuire. Se va încheia un acord-cadru pentru o perioada de 12 luni, cu MAXIM 2 operatori economici, fără reluarea competiției.
- Valoarea estimata minima / maxima acord – cadru: minim - 45743.50 lei fara TVA – maxim 274329 lei fara TV
- Valoarea estimata minima / maxima contract subsecvent: minim 22945 lei fără TVA - maxim 69028 lei fără TVA
Calendarul estimativ (frecvența contractelor subsecvente): Contractele subsecvente vor fi atribuite la interval de 3 luni, fără reluarea competiției, în functie de necesitatile autorității contractante. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autorităţii contractante. Semnarea contractelor subsecvente este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. In cazul in care va fi necesar, autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a majora bugetul acordului cadru în functie de valoarea fondurilor suplimentare ce pot fi disponibilizate la momentul respectiv.
Ofertele se vor elabora si evalua pentru cantitatea maximă de furnizat în 12 luni, corespunzatoare LOT 1 – Produse de panificatie prajite si produse de patiserie, cod CPV 15821000-9.
Monedă
RON
Județ
Timiş
Locul
Centrele din subordinea DGASPC Timis.
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
3
Titlu
LOT 3 – Cafea, ceai și produse conexe
Informații suplimentare
LOT 3 – Cafea, ceai și produse conexe, cod CPV 15860000-4
Acord cadru de furnizare produse conform modelului ataşat la documentaţia de atribuire. Se va încheia un acord-cadru pentru o perioada de 12 luni, cu MAXIM 2 operatori economici, fără reluarea competiției.
- Valoarea estimata minima / maxima acord – cadru: minim - 11792 lei fara TVA – maxim 70760 lei fara TVA
- Valoarea estimata minima / maxima contract subsecvent: minim 5928 lei fără TVA - maxim 17875 lei fără TVA
Calendarul estimativ (frecvența contractelor subsecvente): Contractele subsecvente vor fi atribuite la interval de 3 luni, fără reluarea competiției, în functie de necesitatile autorității contractante. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autorităţii contractante. Semnarea contractelor subsecvente este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. In cazul in care va fi necesar, autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a majora bugetul acordului cadru în functie de valoarea fondurilor suplimentare ce pot fi disponibilizate la momentul respectiv.
Ofertele se vor elabora si evalua pentru cantitatea maximă de furnizat în 12 luni, corespunzatoare LOT 3 – Cafea, ceai și produse conexe
Monedă
RON
Județ
Timiş
Locul
Centrele din subordinea DGASPC Timiș
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
2
Titlu
LOT 2 – Cacao, ciocolata si produse zaharoase
Informații suplimentare
LOT 2 – Cacao, ciocolata si produse zaharoase, cod CPV 15840000-8
Acord cadru de furnizare produse conform modelului ataşat la documentaţia de atribuire. Se va încheia un acord-cadru pentru o perioada de 12 luni, cu MAXIM 2 operatori economici, fără reluarea competiției.
- Valoarea estimata minima / maxima acord – cadru: minim 51716.20 lei fara TVA – maxim 308952.40 lei fara TVA
- Valoarea estimata minima / maxima contract subsecvent: minim 25658.80 lei fără TVA - maxim 77538.80 lei fără TVA
Calendarul estimativ (frecvența contractelor subsecvente): Contractele subsecvente vor fi atribuite la interval de 3 luni, fără reluarea competiției, în functie de necesitatile autorității contractante. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autorităţii contractante. Semnarea contractelor subsecvente este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. In cazul in care va fi necesar, autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a majora bugetul acordului cadru în functie de valoarea fondurilor suplimentare ce pot fi disponibilizate la momentul respectiv.
Ofertele se vor elabora si evalua pentru cantitatea maximă de furnizat în 12 luni, corespunzatoare
Monedă
RON
Județ
Timiş
Locul
Centrele din subordinea DGASPC Timiș.
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
4
Titlu
LOT 4 - Condimente si mirodenii
Informații suplimentare
LOT 4 - Condimente si mirodenii
Acord cadru de furnizare produse conform modelului ataşat la documentaţia de atribuire. Se va încheia un acord-cadru pentru o perioada de 12 luni, cu MAXIM 2 operatori economici, fără reluarea competiției.
- Valoarea estimata minima / maxima acord – cadru: minim - 16041 lei fara TVA – maxim 95898 lei fara TVA
- Valoarea estimata minima / maxima contract subsecvent: minim 8139 lei fără TVA - maxim 24474 lei fără TVA
Calendarul estimativ (frecvența contractelor subsecvente): Contractele subsecvente vor fi atribuite la interval de 3 luni, fără reluarea competiției, în functie de necesitatile autorității contractante. Calendarul estimativ nu constituie angajament ferm din partea autorităţii contractante. Semnarea contractelor subsecvente este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. In cazul in care va fi necesar, autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a majora bugetul acordului cadru în functie de valoarea fondurilor suplimentare ce pot fi disponibilizate la momentul respectiv.
Ofertele se vor elabora si evalua pentru cantitatea maximă de furnizat în 12 luni, corespunzatoare LOT 4 - Condimente si mirodenii
Monedă
RON
Județ
Timiş
Locul
Centrele din subordinea DGASPC Timiș
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
17.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
17.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
caiet de sarcini LOT1 panificatie prajite si patiserie.pdf.p7s
caiet de sarcini LOT2 cacao ciocolata prod conexe.pdf.p7s
caiet de sarcini LOT3 cafea ceai.pdf.p7s
caiet de sarcini LOT4 condimente si mirodenii.pdf.p7s
ANEXA lot 1 cantitati Caiet sarcini panificatie si prajite.pdf.p7s
ANEXA lot 2 cantitati Caiet sarcini cacao ciocolata.pdf.p7s
ANEXA lot 3 cantitati Caiet sarcini cafea ceai.pdf.p7s
ANEXA lot 4 cantitati Caiet sarcini condimente si mirodenii.pdf.p7s
draft acord cadru fara reluare competitie.pdf.p7s
draft contract subsecvent.pdf.p7s
Formulare acord-cadru.docx.p7s