CN1051835
GR-CL R05 ALIMENTARE CU APA ȘI CANALIZARE ÎN BULBUCATA, BANEASA, BUTURUGENI, HERASTI, STANESTI, IEPURESTI, LETCA NOUA, TOPORU SI RASUCENI” – 3 LOTURI
Informații generale
Tip
Anunt de participare
Data publicării
08.02.2023, 08:24
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Apă
Autorități contractante
Denumire
EURO APAVOL SA
Județ
Ilfov
Adresă
Strada: Serg. Gheorghe Dinca, nr. 19
Telefon
+40 0743664088
Fax
+40 0212704550
Email
Site web
www.apavol.ro
Titlu licitație
GR-CL R05 ALIMENTARE CU APA ȘI CANALIZARE ÎN BULBUCATA, BANEASA, BUTURUGENI, HERASTI, STANESTI, IEPURESTI, LETCA NOUA, TOPORU SI RASUCENI” – 3 LOTURI
Descriere succintă
LOTUL 1 - ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN UAT HERASTI SI BANEASA
Lotul 1 are in componenta lucrari de alimentare cu apa si canalizare aferente UAT HERASTI SI BANEASA:
UAT HERASTI
Extindere rețea de distribuție apa;
Extindere rețea de canalizare menajera;
Stații de pompare apa uzata (extindere) ;
Conducta de refulare apa uzata;
UAT BANEASA
Extindere rețea de distribuție apa;
Extindere rețea de canalizare menajera;
Stații de pompare apa uzata (extindere);
Conducta de refulare apa uzata, LOTUL 2 - ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN UAT BULBUCATA, IEPURESTI SI LETCA NOUA
Lotul 2 de lucrari are in componenta lucrari de alimentare cu apa si canalizare aferente UAT-urilor BULBUCATA, IEPURESTI SI LETCA NOUA astfel:
UAT BULBUCATA
Aducțiune apa tratata GA Bulbucata – GA Teisori;
Reabilitarea reţelei de alimentare cu apa - distributie Bulbucata;
Extindere reţelei de alimentare cu apa - distribuție Bulbucata;
UAT IEPURESTI
Conducta aducțiune apa tratata Bulbucata - Iepuresti - Gorneni;
UAT LETCA NOUA
Conducta aducțiune apa tratata GA Bulbucata- GA Letca Veche –retea de distributie Letca Noua:
Extindere rețea de distribuție apa; LOTUL 3 - ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN UAT STANESTI, TOPORU, RASUCENI SI BUTURUGENI
UAT STANESTI
Extindere conductă de Aducțiune Stanesti;
Statie de pompare pe conducta de aductiune;
Extindere rețea de distribuție;
UAT TOPORU
Reabilitare rețea de distribuție;
Extindere rețea de distribuție;
UAT RASUCENI
Extindere conductă de Aductiune GA Toporu – GA Rasuceni;
Extindere rețea de distribuție;
UAT BUTURUGENI
Reabilitare retea de distributie;
Extindere rețea de distribuție;
Extindere rețea de canalizare menajera;
Stații de pompare apa uzata (extindere);
Conducta de refulare apa uzata;
Stație de transfer apa uzata (extindere);
Conducta de transfer apa uzata;
Durata Contractului prevazuta la Sectiunea II.3 este de 1945 zile din care 850 zile pentru Executie Lucrari si 1095 zile Perioada de Garantie (de remediere a defectelor).
Valoarea estimata a Contractului sectorial de lucrari este de 171,527,183.29 lei (fara TVA si fara diverse si neprevazute). Valoarea estimata a contractului include Sume pProvizionate in vloare totala de 1,151,944.03 lei.
Valoarea estimata fara diverse si neprevazute pentru LOT 1 este de 76,980,616.31 Lei fara TVA. Valoarea estimata a contractului include Sume Provizionate in valoare totala de 652,403.95 lei, pentru racordarea obiectivelor la reteaua nationala de electricitate.
Valoarea estimata fara diverse si neprevazute pentru LOT 2 este de 18,301,252.53 Lei fara TVA. Valoarea estimata a contractului include Sume Provizionate in valoare totala de 86, 007.61 lei, pentru racordarea obiectivelor la reteaua nationala de electricitate.
Valoarea estimata fara diverse si neprevazute pentru LOT 3 este de 76,245,314.45 Lei fara TVA. Valoarea estimata a contractului include Sume Provizionate in valoare totala de 413, 532.47 lei, pentru racordarea obiectivelor la reteaua nationala de electricitate.
Lucrarile se refera la:
a) Lucrari de constructie
b) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice
c) Testare si punere in functiune
d) Monitorizarea si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar
e) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 36 luni, respectiv 1095 zile
f) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului
Cod CPV principal
45231300-8
Număr de referință
00
Valoare estimată
171527183.29
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
LOTUL 1 - ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN UAT HERASTI SI BANEASA
Informații suplimentare
a) Subfactor Pt.2.1 Nivelul de detaliere a graficului general de realizare a investiției publice = maxim 3 puncte; In graficul general de realizare a investiției publice sunt incluse toate activitatile principale, insa acestea nu sunt detaliate in subactivități, graficul general de realizare a investiției publice neputând fi utilizat așa cum este prezentat ca dată de intrare în cadrul ședințelor de monitorizare a progresului activităților în cadrul Contractului 0,75
Toate activitățile principale sunt incluse în graficul general de realizare a investiției publice, însă acestea sunt detaliate partial în subactivități, graficul general de realizare a investiției publice putând fi utilizat așa cum este prezentat doar parțial ca dată de intrare în cadrul ședințelor de monitorizare a progresului activităților în cadrul Contractului 1,50
Toate activitățile principale sunt incluse în graficul general de realizare a investiției publice, acestea sunt detaliate în subactivități, iar graficul general de realizare a investiției publice poate fi utilizat așa cum este prezentat ca dată de intrare în cadrul ședințelor de monitorizare a progresului activităților în cadrul Contractului 3,00
b) Subfactor Pt.2.2 Succesiunea logică a activităților din graficul general de realizare a investiției publice = maxim 3 puncte; Succesiunea activităților în graficul general de realizare a investiției publice este stabilită prin raportare la metodologia de execuție a contractului, insa, in prezentarea succesiunii logice a activitatilor si sub-activitatilor nu exista interdependente care sa permita identificarea acestora cu usurinta 0,75
Succesiunea activităților în graficul general de realizare a investiției publice este stabilită prin raportare la metodologia de execuție a contractului, iar intre activitati si sub-activitati exista interdependente care pot fi identificate cu usurinta 1,50
Succesiunea activităților în graficul general de realizare a investiției publice este stabilită prin raportare la metodologia de execuție a lucrărilor, demonstrând optimizarea succesiunii activităților în raport cu drumul critic și riscurile probabile. Activitatile aferente realizarii investitiei publice sunt in asa fel prezentate, incat rezulta foarte clar modul de derulare a contractului. Lucrarile pentru obiectele sistemelor de apa, respectiv de apă uzată sunt prezentate distinct, in succesiune logica, rezultând interdependenta intre activitati si sub-activitati, fiind evidentiate etapele necesare pana la finalizarea obiectivului, testarea si punerea in functiune si conectarea fiecărui obiect la reteaua principală si in cadrul sistemului. 3,00
c) Subfactor Pt.2.3 Stabilirea duratei și perioadelor de derulare a activităților, corelat cu complexitatea activităților = maxim 3 puncte;
Durata activităților și perioadele de derulare a acestora nu corespund integral complexității activităților (modalitate de realizare, date de intrare, date de ieșire). 0,75
Durata activităților și perioadele de derulare a acestora corespund complexității activităților (modalitate de realizare, date de intrare, date de ieșire). 1,50
Durata activităților și perioadele de derulare a acestora sunt corespunzătoare complexității activităților (modalitate de realizare, date de intrare, date de ieșire), fiind demonstrată inclusiv optimizarea acestora în raport cu drumul critic, iar planificarea activităților este realizată în funcție de riscurile probabile și permite flexibilitate în situațiile neprevăzute. 3,00
d) Subfactor Pt.2.4 Stabilirea de puncte de reper relevante în cadrul graficului general de realizare a investiției publice = maxim 3 puncte;
Punctele de reper (jaloanele) nu sunt identificate integral, prin raportare la lucrările ce trebuie executate și metodologia propusă pentru execuția contractului; cel mult 3 (trei) astfel de puncte de reper (jaloane) nu sunt identificate 0,75
Punctele de reper (jaloanele) nu sunt identificate integral, prin raportare la lucrările ce trebuie executate și metodologia propusă pentru execuția contractului, cel mult 1(un) astfel de punct de reper (jalon) nu este identificat 1,50
Punctele de reper (jaloanele) sunt identificate integral, prin raportare la lucrările ce trebuie executate și metodologia propusă pentru execuția contractului 3,00
e) Subfactor Pt.2.5 Corelarea graficului general de realizare a investitiei publice cu resursele utilizate si metodologia de executie
= maxim 3 puncte;
Graficul general de realizare a investiției publice, resursele utilizate și metodologia de execuție nu sunt corelate, insa acest lucru nu impiedica utilizarea graficului general de realizare a investitiei publice in scopul monitorizarii progresului fizic si financiar al lucrarii 0,75
Graficul general de realizare a investiției publice, resursele utilizate sunt corelate cu metodologia propusă pentru execuția contractului 1,50
Graficul general de realizare a investiției publice demonstrează optimizarea utilizării resurselor pentru execuția contractului. Sunt prezentate explicații detaliate, iar graficul general de realizare a investiției publice și resursele utilizate sunt corelate cu metodologia propusă pentru execuția contractului. Planificarea activităților consideră riscurile probabile și permite flexibilitate în alocarea resurselor pentru situații neprevăzute, 3,00. Procentul minim de lucrari/servicii care urmeaza sa fie atribuite de concesionar unor terti (dupa caz)-
Monedă
RON
Valoarea
76980616.31
Locul
UAT HERASTI SI UAT BANEASA
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
2
Titlu
LOTUL 2 - - ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN UAT BULBUCATA, IEPURESTI SI LETCA NOUA
Informații suplimentare
a) Subfactor Pt.2.1 Nivelul de detaliere a graficului general de realizare a investiției publice = maxim 3 puncte; In graficul general de realizare a investiției publice sunt incluse toate activitatile principale, insa acestea nu sunt detaliate in subactivități, graficul general de realizare a investiției publice neputând fi utilizat așa cum este prezentat ca dată de intrare în cadrul ședințelor de monitorizare a progresului activităților în cadrul Contractului 0,75
Toate activitățile principale sunt incluse în graficul general de realizare a investiției publice, însă acestea sunt detaliate partial în subactivități, graficul general de realizare a investiției publice putând fi utilizat așa cum este prezentat doar parțial ca dată de intrare în cadrul ședințelor de monitorizare a progresului activităților în cadrul Contractului 1,50
Toate activitățile principale sunt incluse în graficul general de realizare a investiției publice, acestea sunt detaliate în subactivități, iar graficul general de realizare a investiției publice poate fi utilizat așa cum este prezentat ca dată de intrare în cadrul ședințelor de monitorizare a progresului activităților în cadrul Contractului 3,00
b) Subfactor Pt.2.2 Succesiunea logică a activităților din graficul general de realizare a investiției publice = maxim 3 puncte; Succesiunea activităților în graficul general de realizare a investiției publice este stabilită prin raportare la metodologia de execuție a contractului, insa, in prezentarea succesiunii logice a activitatilor si sub-activitatilor nu exista interdependente care sa permita identificarea acestora cu usurinta 0,75
Succesiunea activităților în graficul general de realizare a investiției publice este stabilită prin raportare la metodologia de execuție a contractului, iar intre activitati si sub-activitati exista interdependente care pot fi identificate cu usurinta 1,50
Succesiunea activităților în graficul general de realizare a investiției publice este stabilită prin raportare la metodologia de execuție a lucrărilor, demonstrând optimizarea succesiunii activităților în raport cu drumul critic și riscurile probabile. Activitatile aferente realizarii investitiei publice sunt in asa fel prezentate, incat rezulta foarte clar modul de derulare a contractului. Lucrarile pentru obiectele sistemelor de apa, respectiv de apă uzată sunt prezentate distinct, in succesiune logica, rezultând interdependenta intre activitati si sub-activitati, fiind evidentiate etapele necesare pana la finalizarea obiectivului, testarea si punerea in functiune si conectarea fiecărui obiect la reteaua principală si in cadrul sistemului. 3,00
c) Subfactor Pt.2.3 Stabilirea duratei și perioadelor de derulare a activităților, corelat cu complexitatea activităților = maxim 3 puncte;
Durata activităților și perioadele de derulare a acestora nu corespund integral complexității activităților (modalitate de realizare, date de intrare, date de ieșire). 0,75
Durata activităților și perioadele de derulare a acestora corespund complexității activităților (modalitate de realizare, date de intrare, date de ieșire). 1,50
Durata activităților și perioadele de derulare a acestora sunt corespunzătoare complexității activităților (modalitate de realizare, date de intrare, date de ieșire), fiind demonstrată inclusiv optimizarea acestora în raport cu drumul critic, iar planificarea activităților este realizată în funcție de riscurile probabile și permite flexibilitate în situațiile neprevăzute. 3,00
d) Subfactor Pt.2.4 Stabilirea de puncte de reper relevante în cadrul graficului general de realizare a investiției publice = maxim 3 puncte;
Punctele de reper (jaloanele) nu sunt identificate integral, prin raportare la lucrările ce trebuie executate și metodologia propusă pentru execuția contractului; cel mult 3 (trei) astfel de puncte de reper (jaloane) nu sunt identificate 0,75
Punctele de reper (jaloanele) nu sunt identificate integral, prin raportare la lucrările ce trebuie executate și metodologia propusă pentru execuția contractului, cel mult 1(un) astfel de punct de reper (jalon) nu este identificat 1,50
Punctele de reper (jaloanele) sunt identificate integral, prin raportare la lucrările ce trebuie executate și metodologia propusă pentru execuția contractului 3,00
e) Subfactor Pt.2.5 Corelarea graficului general de realizare a investitiei publice cu resursele utilizate si metodologia de executie
= maxim 3 puncte;
Graficul general de realizare a investiției publice, resursele utilizate și metodologia de execuție nu sunt corelate, insa acest lucru nu impiedica utilizarea graficului general de realizare a investitiei publice in scopul monitorizarii progresului fizic si financiar al lucrarii 0,75
Graficul general de realizare a investiției publice, resursele utilizate sunt corelate cu metodologia propusă pentru execuția contractului 1,50
Graficul general de realizare a investiției publice demonstrează optimizarea utilizării resurselor pentru execuția contractului. Sunt prezentate explicații detaliate, iar graficul general de realizare a investiției publice și resursele utilizate sunt corelate cu metodologia propusă pentru execuția contractului. Planificarea activităților consideră riscurile probabile și permite flexibilitate în alocarea resurselor pentru situații neprevăzute, 3,00. Procentul minim de lucrari/servicii care urmeaza sa fie atribuite de concesionar unor terti (dupa caz)-
Monedă
RON
Valoarea
18301252.53
Locul
UAT BULBUCATA, UAT IEPURESTI, UAT LETCA NOUA
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
3
Titlu
LOTUL 3 - ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN UAT STANESTI, TOPORU, RASUCENI SI BUTURUGENI
Informații suplimentare
a) Subfactor Pt.2.1 Nivelul de detaliere a graficului general de realizare a investiției publice = maxim 3 puncte; In graficul general de realizare a investiției publice sunt incluse toate activitatile principale, insa acestea nu sunt detaliate in subactivități, graficul general de realizare a investiției publice neputând fi utilizat așa cum este prezentat ca dată de intrare în cadrul ședințelor de monitorizare a progresului activităților în cadrul Contractului 0,75
Toate activitățile principale sunt incluse în graficul general de realizare a investiției publice, însă acestea sunt detaliate partial în subactivități, graficul general de realizare a investiției publice putând fi utilizat așa cum este prezentat doar parțial ca dată de intrare în cadrul ședințelor de monitorizare a progresului activităților în cadrul Contractului 1,50
Toate activitățile principale sunt incluse în graficul general de realizare a investiției publice, acestea sunt detaliate în subactivități, iar graficul general de realizare a investiției publice poate fi utilizat așa cum este prezentat ca dată de intrare în cadrul ședințelor de monitorizare a progresului activităților în cadrul Contractului 3,00
b) Subfactor Pt.2.2 Succesiunea logică a activităților din graficul general de realizare a investiției publice = maxim 3 puncte; Succesiunea activităților în graficul general de realizare a investiției publice este stabilită prin raportare la metodologia de execuție a contractului, insa, in prezentarea succesiunii logice a activitatilor si sub-activitatilor nu exista interdependente care sa permita identificarea acestora cu usurinta 0,75
Succesiunea activităților în graficul general de realizare a investiției publice este stabilită prin raportare la metodologia de execuție a contractului, iar intre activitati si sub-activitati exista interdependente care pot fi identificate cu usurinta 1,50
Succesiunea activităților în graficul general de realizare a investiției publice este stabilită prin raportare la metodologia de execuție a lucrărilor, demonstrând optimizarea succesiunii activităților în raport cu drumul critic și riscurile probabile. Activitatile aferente realizarii investitiei publice sunt in asa fel prezentate, incat rezulta foarte clar modul de derulare a contractului. Lucrarile pentru obiectele sistemelor de apa, respectiv de apă uzată sunt prezentate distinct, in succesiune logica, rezultând interdependenta intre activitati si sub-activitati, fiind evidentiate etapele necesare pana la finalizarea obiectivului, testarea si punerea in functiune si conectarea fiecărui obiect la reteaua principală si in cadrul sistemului. 3,00
c) Subfactor Pt.2.3 Stabilirea duratei și perioadelor de derulare a activităților, corelat cu complexitatea activităților = maxim 3 puncte;
Durata activităților și perioadele de derulare a acestora nu corespund integral complexității activităților (modalitate de realizare, date de intrare, date de ieșire). 0,75
Durata activităților și perioadele de derulare a acestora corespund complexității activităților (modalitate de realizare, date de intrare, date de ieșire). 1,50
Durata activităților și perioadele de derulare a acestora sunt corespunzătoare complexității activităților (modalitate de realizare, date de intrare, date de ieșire), fiind demonstrată inclusiv optimizarea acestora în raport cu drumul critic, iar planificarea activităților este realizată în funcție de riscurile probabile și permite flexibilitate în situațiile neprevăzute. 3,00
d) Subfactor Pt.2.4 Stabilirea de puncte de reper relevante în cadrul graficului general de realizare a investiției publice = maxim 3 puncte;
Punctele de reper (jaloanele) nu sunt identificate integral, prin raportare la lucrările ce trebuie executate și metodologia propusă pentru execuția contractului; cel mult 3 (trei) astfel de puncte de reper (jaloane) nu sunt identificate 0,75
Punctele de reper (jaloanele) nu sunt identificate integral, prin raportare la lucrările ce trebuie executate și metodologia propusă pentru execuția contractului, cel mult 1(un) astfel de punct de reper (jalon) nu este identificat 1,50
Punctele de reper (jaloanele) sunt identificate integral, prin raportare la lucrările ce trebuie executate și metodologia propusă pentru execuția contractului 3,00
e) Subfactor Pt.2.5 Corelarea graficului general de realizare a investitiei publice cu resursele utilizate si metodologia de executie
= maxim 3 puncte;
Graficul general de realizare a investiției publice, resursele utilizate și metodologia de execuție nu sunt corelate, insa acest lucru nu impiedica utilizarea graficului general de realizare a investitiei publice in scopul monitorizarii progresului fizic si financiar al lucrarii 0,75
Graficul general de realizare a investiției publice, resursele utilizate sunt corelate cu metodologia propusă pentru execuția contractului 1,50
Graficul general de realizare a investiției publice demonstrează optimizarea utilizării resurselor pentru execuția contractului. Sunt prezentate explicații detaliate, iar graficul general de realizare a investiției publice și resursele utilizate sunt corelate cu metodologia propusă pentru execuția contractului. Planificarea activităților consideră riscurile probabile și permite flexibilitate în alocarea resurselor pentru situații neprevăzute, 3,00. Procentul minim de lucrari/servicii care urmeaza sa fie atribuite de concesionar unor terti (dupa caz)-
Monedă
RON
Valoarea
76245314.45
Locul
UAT STANESTI, UAT TOPORU, UAT RASUCENI SI UAT BUTURUGENI
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
15.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
15.06.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Licitatie deschisa
Limba
Romana
Documente atașate
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part07-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part08-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part09-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part34-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part35-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part36-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part37-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part38-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part39-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part40-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part41-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part42-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part43-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part44-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part45-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part10-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part11-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part12-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part13-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part14-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part15-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part16-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part17-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part21-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part18-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part19-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part20-semnat.rar.p7s
Capitol 1 - Date referitoare la contract-semnat.rar.p7s
Capitol 2 - Caiet de sarcini - Specificatii-semnat.rar.p7s
Capitol 3 - Caiet de sarcini - Planse.part01-semnat.rar.p7s
Capitol 3 - Caiet de sarcini - Planse.part02-semnat.rar.p7s
Capitol 3 - Caiet de sarcini - Planse.part03-semnat.rar.p7s
Capitol 3 - Caiet de sarcini - Planse.part04-semnat.rar.p7s
Capitol 3 - Caiet de sarcini - Planse.part05-semnat.rar.p7s
Capitol 3 - Caiet de sarcini - Planse.part06-semnat.rar.p7s
Capitol 3 - Caiet de sarcini - Planse.part07-semnat.rar.p7s
Capitol 3 - Caiet de sarcini - Planse.part08-semnat.rar.p7s
Capitol 3 - Caiet de sarcini - Planse.part09-semnat.rar.p7s
Capitol 3 - Caiet de sarcini - Planse.part10-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part23-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part22-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part24-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part25-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part26-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part27-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part28-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part29-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part30-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part31-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part32-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part33-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part46-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part47-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part48-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part49-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part50-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part51-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part52-semnat.rar.p7s
Capitol 3 - Caiet de sarcini - Planse.part12-semnat.rar.p7s
Capitol 4 - Caiet de sarcini - Liste de cantitati-semnat.rar.p7s
Capitol 3 - Caiet de sarcini - Planse.part11-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part53-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part54-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part57-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part55-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part56-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part58-semnat.rar.p7s
Capitol 6 - Caiet de sarcini - Informatii care nu fac parte din contract.part1-semnat.rar.p7s
Capitol 6 - Caiet de sarcini - Informatii care nu fac parte din contract.part3-semnat.rar.p7s
Capitol 6 - Caiet de sarcini - Informatii care nu fac parte din contract.part2-semnat.rar.p7s
Sectiunea 2 - Cantitati CL R05-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part02-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part01-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part03-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part04-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part05-semnat.rar.p7s
Capitol 5 - Caiet de sarcini - Informatii parte din contract.part06-semnat.rar.p7s